|
|
|
Overige zaken
|
|
Inderdaad Komt allemaal wel goed !!
|
|
Kaartleggingen en Orakels
|
|
Hoi Cynthia, Ik heb voor jou 2 kaarten gelegd, en ik heb daarvoor gebruikt gemaakt van mijn Adrian-Tarotdeck. Kaart 1 : De Maan, staat voor de dualiteit in jou. Enerzijds zijn er de dromen,fantasieen betreffende de liefde, over een nieuw samen zijn,
|
|
Fotolezen (Uploads)
|
|
Yessssss! Doet me goed dat je het boekje weer hebt gepakt!
|
|
Minder Serieus
|
|
Van harte gefeliciteerd, Islandlady Groetjes moonflowertje
|
|
Nephilim
|
|
Best wel eng, en het zet me wel weer ff aan het denken Deze zijn gevonden in Peru Wat mij aan het denken zet is: waarom hebben ze zo'n hoog hoofd? Waren ze slimmer? Misschien hadden ze geen gevoel of bewustzijn waardoor alles opgeslagen werd
|
|
Fotolezen (Uploads)
|
|
Ik zal het in m'n oren knopen, Marjanne. Als ik het weggeef, is het niet meer van mij. Ik heb het boekje over sjamanisme maar weer eens opgespoord en zit op pag. 80. Groet!
|
|
Informatie en kennis
|
|
wowww... ik heb het geprobeerd, maar is echt best moeilijk
|
|
|
|
Origineel bericht van: JustLoveHi Pablo, het gevoel hebben dat "oud zeer" uit een vorig leven komt..........en er in dit leven mee leren dealen...........COMPLEX! Naar mijn idee geeft het dit ook aan hoe krachtig je bent om in dit leven i
|
|
|
|
Daar heb ik wel over nagedacht NiMS. Ik weet wat regressie-therapie is,maar welke info heb jij erover?
|
|
Informatie en kennis
|
|
Ik mis alleen de Indigo-kleur in het plaatje... Maarja dat ben ik weer natuurlijk
|
|
|
|
Hi Nims, Ik begrijp ook wel dat wij niet in staat zijn om te beoordelen wat werkelijk goed Is.. Laat ik het zo zeggen..wanneer je opgroeit tussen twee culturen..waarvan een bepaalde normen & waarde heeft..was het niet altijd makkelijk om allee
|
|
|
|
Beste forumleden, Kan iemand een kaartlegging voor mij doen met betrekking tot mijn liefdesleven? Zou heel graag willen weten of er dit jaar een nieuwe man / nieuwe liefde in mijn leven komt. Ik ben nu al zo lang alleen en zou het zo leuk vinden o
|
|
Fotolezen (Uploads)
|
|
Graag gedaan Marcel. En ik kan het niet laten om jou het volgende nog mee te geven: Je kunt een groeizaadje aan iemand geven, maar het is aan die ander of zo'n zaadje vruchtbare grond vindt of niet. Je bent slim genoeg om te weten wat ik hiermee bedo
|
|
|
|
Helaas zijn wij niet in staat om te beoordelen of iets werkelijk goed IS. Aangezien dat altijd wordt bepaald door degene die het bepaald. Het enige wat waarheid is, is dat wat goed voelt. Wat een andere daar ook van vindt. Laat de ander dus los, en
|
|
Informatie en kennis
|
|
Origineel bericht van: MarsDe gedachte die ik wilde voorleggen was of het zo kan zijn dat wij de ‘afgescheiden’ cirkels als zichtbare materie beleven (zoals jij later ook je bewegende model verder uitwerkt) en de verbindende cirkels (plaatje 2) allee
|
|
Informatie en kennis
|
|
Origineel bericht van: Mars De kelk zag ik wel, maar ik begrijp niet hoe dat voor de eerste beweging c.q. draaiing zorgt (en daar is de rest van je model op gebaseerd). De eerste beweging is het bewustzijn dat zichzelf verkent (vanuit het niets -->
|
|
|
|
Mooi Rosalba. Je begint veel meer te leven en de mooie dingen in het leven te ontdekken. Geniet ervan, maar met mate
|
|
|
|
Hoi Pablo, om met zaken uit vorige levens, in dit leven te leren dealen is regressie therapie een mooie manier om hier mee te werken. Als je hier meer informatie over wilt, kan ik je e.e.a. toelichten.
|
|
|
|
Hi Pablo, het gevoel hebben dat "oud zeer" uit een vorig leven komt..........en er in dit leven mee leren dealen...........COMPLEX! Naar mijn idee geeft het dit ook aan hoe krachtig je bent om in dit leven iets uit het vorig leven af te r
|
|
|
|
hallo merci nims! Ja de grote last die ik op me draag is een kinderwens van al bijna 5 jaar en nu pas begin ik het wat van me af te zetten omdat ik zelf ook inzie dat het leven meer te bieden heeft. En ja ben meer en meer aan het genieten!!!! Voel me
|
|
Creatieve uitingen
|
|
Oooh wat mooi, dank je wel MoonFlowertje! Ik was toevallig net bij een kunstenares in haar atelier. Gewoon lekker kletsen en haar nieuwe werk bekijken. Ze is nu net gestart om te schilderen vanuit haar zijn en niet meer vanuit haar hoofd/idee. En dat
|
|
|
|
Hay NiMS, Om even 1 punt toe te lichten: Ik heb vaker de gedachte gehad dat "oud zeer" niet alleen uit dit leven voortkwam, dit wordt dus bevestigd. Bedankt voor de duidelijke legging Pablo
|
|
Informatie en kennis
|
|
Originally Posted By: NiMS Als je kijkt naar dit plaatje, dan zie je iedere kleur, alsof het een kelk is, die de andere kleur draagt. De bolling die ik bedoel is de opening, waarin de andere kleur ligt. Is dit een duidelijkere omschrijving? De kelk
|
|
Fotolezen (Uploads)
|
|
Hallo Marjanne, Dank voor je lezing. Het beeld wat je ziet kan zeker kloppen. Ik ben een nakomertje uit een gezin wat druk bezig was met een materieel bestaan opbouwen. Er waren niet veel leeftijdsgenootjes waar ik opgroeide. Mijn moeder heeft later
|
|
|
|
Hi Nims, In strijd tussen doen wat goed is...of wat goed voelt.... Ik moet weer een weg vinden waarop beide samenkomen...zodat ik niet hoef te twijfelen..of mezelf uit bepaalde situaties terug moet trekken...maar er gewoon volledig voor kan gaan o
|