Merudi Menu
Cosmic Rays
Laatste reacties
wie kan het aan mij vertellen?
by Gesina
Vandaag om 10:01
Kaartlegging mbt de liefde
by Pablo
Gisteren om 23:45
Van harte gefeliciteerd jarige!
by MoonFlowertje
Gisteren om 21:59
Hoe de levensbloem ons leven heeft ingevuld
by MoonFlowertje
Gisteren om 21:44
Kaartlegging
by Pablo
Gisteren om 21:17
Shout Box

Fotolezingen
Fotolezen
FOTO VAN MIJ
Share your light
Facebook Activity Feed
Today's Birthdays
No Birthdays
Who's Online
5 registered (Serenity, Marije22, MoonFlowertje, Beschermengel, Suraly), 34 Guests and 26 Spiders online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
(Views)Popular Topics
Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic 6501692
Mini raadsels 1017949
Dagtekst 986706
Spirituele woordenrijger 689636
Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online 322144
Van harte gefeliciteerd jarige! 300479
Naar welk muziek luister jij nu naar ? 261942
Edelstenen orakel door Jorine 148154
De spirituele groei van mijn zoon S. 135916
Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis 124248
Active Topics | Active Posts | Unanswered Posts Past 24 hours | Past 48 hours | Past 7 days
Forum   Subject
Overige zaken
Jump to new posts Re: wie kan het aan mij vertellen? by Gesina @ Today at 10:01

Inderdaad Komt allemaal wel goed !!
Kaartleggingen en Orakels
Jump to new posts Re: Kaartlegging mbt de liefde by Pablo @ Yesterday at 23:45

Hoi Cynthia, Ik heb voor jou 2 kaarten gelegd, en ik heb daarvoor gebruikt gemaakt van mijn Adrian-Tarotdeck. Kaart 1 : De Maan, staat voor de dualiteit in jou. Enerzijds zijn er de dromen,fantasieen betreffende de liefde, over een nieuw samen zijn,
Fotolezen (Uploads)
Jump to new posts Re: Fotolezen by Marjanne @ Yesterday at 22:42

Yessssss! Doet me goed dat je het boekje weer hebt gepakt!
Minder Serieus
Jump to new posts Re: Van harte gefeliciteerd jarige! by MoonFlowertje @ Yesterday at 21:59

Van harte gefeliciteerd, Islandlady Groetjes moonflowertje
Nephilim
Jump to new posts Foto's van Nephilims by MoonFlowertje @ Yesterday at 21:53

Best wel eng, en het zet me wel weer ff aan het denken Deze zijn gevonden in Peru Wat mij aan het denken zet is: waarom hebben ze zo'n hoog hoofd? Waren ze slimmer? Misschien hadden ze geen gevoel of bewustzijn waardoor alles opgeslagen werd
Fotolezen (Uploads)
Jump to new posts Re: Fotolezen by Mars @ Yesterday at 21:45

Ik zal het in m'n oren knopen, Marjanne. Als ik het weggeef, is het niet meer van mij. Ik heb het boekje over sjamanisme maar weer eens opgespoord en zit op pag. 80. Groet!
Informatie en kennis
Jump to new posts Re: Hoe de levensbloem ons leven heeft ingevuld by MoonFlowertje @ Yesterday at 21:44

wowww... ik heb het geprobeerd, maar is echt best moeilijk
Jump to new posts Re: Kaartlegging by Pablo @ Yesterday at 21:17

Origineel bericht van: JustLoveHi Pablo, het gevoel hebben dat "oud zeer" uit een vorig leven komt..........en er in dit leven mee leren dealen...........COMPLEX! Naar mijn idee geeft het dit ook aan hoe krachtig je bent om in dit leven i
Jump to new posts Re: Kaartlegging by Pablo @ Yesterday at 21:15

Daar heb ik wel over nagedacht NiMS. Ik weet wat regressie-therapie is,maar welke info heb jij erover?
Informatie en kennis
Jump to new posts Re: Hoe de levensbloem ons leven heeft ingevuld by MoonFlowertje @ Yesterday at 21:02

Ik mis alleen de Indigo-kleur in het plaatje... Maarja dat ben ik weer natuurlijk
Hi Nims, Ik begrijp ook wel dat wij niet in staat zijn om te beoordelen wat werkelijk goed Is.. Laat ik het zo zeggen..wanneer je opgroeit tussen twee culturen..waarvan een bepaalde normen & waarde heeft..was het niet altijd makkelijk om allee
Jump to new posts Kaartlegging mbt de liefde by Cynthia @ Yesterday at 20:43

Beste forumleden, Kan iemand een kaartlegging voor mij doen met betrekking tot mijn liefdesleven? Zou heel graag willen weten of er dit jaar een nieuwe man / nieuwe liefde in mijn leven komt. Ik ben nu al zo lang alleen en zou het zo leuk vinden o
Fotolezen (Uploads)
Jump to new posts Re: Fotolezen by Marjanne @ Yesterday at 20:07

Graag gedaan Marcel. En ik kan het niet laten om jou het volgende nog mee te geven: Je kunt een groeizaadje aan iemand geven, maar het is aan die ander of zo'n zaadje vruchtbare grond vindt of niet. Je bent slim genoeg om te weten wat ik hiermee bedo
Helaas zijn wij niet in staat om te beoordelen of iets werkelijk goed IS. Aangezien dat altijd wordt bepaald door degene die het bepaald. Het enige wat waarheid is, is dat wat goed voelt. Wat een andere daar ook van vindt. Laat de ander dus los, en
Informatie en kennis
Origineel bericht van: MarsDe gedachte die ik wilde voorleggen was of het zo kan zijn dat wij de ‘afgescheiden’ cirkels als zichtbare materie beleven (zoals jij later ook je bewegende model verder uitwerkt) en de verbindende cirkels (plaatje 2) allee
Informatie en kennis
Origineel bericht van: Mars De kelk zag ik wel, maar ik begrijp niet hoe dat voor de eerste beweging c.q. draaiing zorgt (en daar is de rest van je model op gebaseerd). De eerste beweging is het bewustzijn dat zichzelf verkent (vanuit het niets -->
Jump to new posts Re: Kaart legging by NiMS @ Yesterday at 19:32

Mooi Rosalba. Je begint veel meer te leven en de mooie dingen in het leven te ontdekken. Geniet ervan, maar met mate
Jump to new posts Re: Kaartlegging by NiMS @ Yesterday at 19:31

Hoi Pablo, om met zaken uit vorige levens, in dit leven te leren dealen is regressie therapie een mooie manier om hier mee te werken. Als je hier meer informatie over wilt, kan ik je e.e.a. toelichten.
Jump to new posts Re: Kaartlegging by JustLove @ Yesterday at 19:29

Hi Pablo, het gevoel hebben dat "oud zeer" uit een vorig leven komt..........en er in dit leven mee leren dealen...........COMPLEX! Naar mijn idee geeft het dit ook aan hoe krachtig je bent om in dit leven iets uit het vorig leven af te r
Jump to new posts Re: Kaart legging by rosalba @ Yesterday at 19:28

hallo merci nims! Ja de grote last die ik op me draag is een kinderwens van al bijna 5 jaar en nu pas begin ik het wat van me af te zetten omdat ik zelf ook inzie dat het leven meer te bieden heeft. En ja ben meer en meer aan het genieten!!!! Voel me
Creatieve uitingen
Jump to new posts Re: mooie plaatjes by JustLove @ Yesterday at 18:28

Oooh wat mooi, dank je wel MoonFlowertje! Ik was toevallig net bij een kunstenares in haar atelier. Gewoon lekker kletsen en haar nieuwe werk bekijken. Ze is nu net gestart om te schilderen vanuit haar zijn en niet meer vanuit haar hoofd/idee. En dat
Jump to new posts Re: Kaartlegging by Pablo @ Yesterday at 16:08

Hay NiMS, Om even 1 punt toe te lichten: Ik heb vaker de gedachte gehad dat "oud zeer" niet alleen uit dit leven voortkwam, dit wordt dus bevestigd. Bedankt voor de duidelijke legging Pablo
Informatie en kennis
Originally Posted By: NiMS Als je kijkt naar dit plaatje, dan zie je iedere kleur, alsof het een kelk is, die de andere kleur draagt. De bolling die ik bedoel is de opening, waarin de andere kleur ligt. Is dit een duidelijkere omschrijving? De kelk
Fotolezen (Uploads)
Jump to new posts Re: Fotolezen by Mars @ Yesterday at 12:59

Hallo Marjanne, Dank voor je lezing. Het beeld wat je ziet kan zeker kloppen. Ik ben een nakomertje uit een gezin wat druk bezig was met een materieel bestaan opbouwen. Er waren niet veel leeftijdsgenootjes waar ik opgroeide. Mijn moeder heeft later
Hi Nims, In strijd tussen doen wat goed is...of wat goed voelt.... Ik moet weer een weg vinden waarop beide samenkomen...zodat ik niet hoef te twijfelen..of mezelf uit bepaalde situaties terug moet trekken...maar er gewoon volledig voor kan gaan o
Page 1 of 9 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >
Wie is online
5 geregistreerd (Serenity, Marije22, MoonFlowertje, Beschermengel, Suraly), 34 Gasten en 26 Zoekmachines online.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Nieuwste Leden
Moradujjaman, Indigo66, Kendra, Annasy, Gabriella
1861 Geregistreerde gebruikers
Actiefste posters (30 Dagen)
MoonFlowertje 154
NiMS 98
Novi 94
Erix 59
Marije22 57
Pablo 42
Beschermengel 25