Merudi Menu
Cosmic Rays
Laatste reacties
wie kan het aan mij vertellen?
by Gesina
Vandaag om 10:01
Kaartlegging mbt de liefde
by Pablo
Gisteren om 23:45
Van harte gefeliciteerd jarige!
by MoonFlowertje
Gisteren om 21:59
Hoe de levensbloem ons leven heeft ingevuld
by MoonFlowertje
Gisteren om 21:44
Kaartlegging
by Pablo
Gisteren om 21:17
Shout Box

Fotolezingen
Fotolezen
FOTO VAN MIJ
Share your light
Facebook Activity Feed
Today's Birthdays
No Birthdays
Who's Online
5 registered (Serenity, Marije22, MoonFlowertje, Beschermengel, Suraly), 35 Guests and 26 Spiders online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
(Views)Popular Topics
Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic 6501692
Mini raadsels 1017949
Dagtekst 986706
Spirituele woordenrijger 689636
Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online 322144
Van harte gefeliciteerd jarige! 300479
Naar welk muziek luister jij nu naar ? 261942
Edelstenen orakel door Jorine 148154
De spirituele groei van mijn zoon S. 135916
Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis 124248
Active Topics | Active Posts | Unanswered Posts Past 24 hours | Past 48 hours | Past 7 days
Forum   Subject
Overige zaken
Jump to new posts Re: wie kan het aan mij vertellen? by Gesina @ Today at 10:01

Inderdaad Komt allemaal wel goed !!
Kaartleggingen en Orakels
Jump to new posts Re: Kaartlegging mbt de liefde by Pablo @ Yesterday at 23:45

Hoi Cynthia, Ik heb voor jou 2 kaarten gelegd, en ik heb daarvoor gebruikt gemaakt van mijn Adrian-Tarotdeck. Kaart 1 : De Maan, staat voor de dualiteit in jou. Enerzijds zijn er de dromen,fantasieen betreffende de liefde, over een nieuw samen zijn,
Fotolezen (Uploads)
Jump to new posts Re: Fotolezen by Marjanne @ Yesterday at 22:42

Yessssss! Doet me goed dat je het boekje weer hebt gepakt!
Minder Serieus
Jump to new posts Re: Van harte gefeliciteerd jarige! by MoonFlowertje @ Yesterday at 21:59

Van harte gefeliciteerd, Islandlady Groetjes moonflowertje
Nephilim
Jump to new posts Foto's van Nephilims by MoonFlowertje @ Yesterday at 21:53

Best wel eng, en het zet me wel weer ff aan het denken Deze zijn gevonden in Peru Wat mij aan het denken zet is: waarom hebben ze zo'n hoog hoofd? Waren ze slimmer? Misschien hadden ze geen gevoel of bewustzijn waardoor alles opgeslagen werd
Informatie en kennis
Jump to new posts Re: Hoe de levensbloem ons leven heeft ingevuld by MoonFlowertje @ Yesterday at 21:44

wowww... ik heb het geprobeerd, maar is echt best moeilijk
Jump to new posts Re: Kaartlegging by Pablo @ Yesterday at 21:17

Origineel bericht van: JustLoveHi Pablo, het gevoel hebben dat "oud zeer" uit een vorig leven komt..........en er in dit leven mee leren dealen...........COMPLEX! Naar mijn idee geeft het dit ook aan hoe krachtig je bent om in dit leven i
Hi Nims, Ik begrijp ook wel dat wij niet in staat zijn om te beoordelen wat werkelijk goed Is.. Laat ik het zo zeggen..wanneer je opgroeit tussen twee culturen..waarvan een bepaalde normen & waarde heeft..was het niet altijd makkelijk om allee
Jump to new posts Re: Kaart legging by NiMS @ Yesterday at 19:32

Mooi Rosalba. Je begint veel meer te leven en de mooie dingen in het leven te ontdekken. Geniet ervan, maar met mate
Creatieve uitingen
Jump to new posts Re: mooie plaatjes by JustLove @ Yesterday at 18:28

Oooh wat mooi, dank je wel MoonFlowertje! Ik was toevallig net bij een kunstenares in haar atelier. Gewoon lekker kletsen en haar nieuwe werk bekijken. Ze is nu net gestart om te schilderen vanuit haar zijn en niet meer vanuit haar hoofd/idee. En dat
Jump to new posts Re: Vraag over M by NiMS @ Yesterday at 11:01

Hallo Diamant, Op dit moment is het de reis kaart. Het is dus vooral veranderen en weggaan. Niet echt een stabiel uitgangspunt. De toekomst laat echter een samenspel zien waarin jullie samen, een eenheid vormen. De boodschap is dus de reis aan te ga
Jump to new posts Re: Kaartlegging voor Kendra by NiMS @ Yesterday at 10:55

Hallo Kendra, In je verleden zie ik de vertrouwen kaart. Ik krijg het gevoel er bij, alsof je het vertrouwen in het leven een beetje bent kwijtgeraakt en je heel alleen (hebt) gevoeld. Op dit moment ben je niet zo actief. De kaart lui-heid komt naar
Stel jezelf eens voor
Jump to new posts Re: Hallo allemaal by NiMS @ Yesterday at 10:28

Welkom Indigo op Merudi. En als je je verdiept in Tarot, vind je het misschien wel leuk om meteen te oefenen? Er zijn namelijk een hoop mensen die een legging hebben aangevraagd: http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/forums/42/1/Kaartleggingen_en_O
Geestverschijningen
Jump to new posts Re: Niet welkom voelen in eigen huis. by NiMS @ Yesterday at 10:26

Hallo Ilona, Wat belangrijk is, is je huis in te wijden als je er gaat wonen. Want er zit altijd nog oude energie opgeslagen. Hier staat beschreven hoe je dit kunt doen: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/20605/Nieuw_Huis_inwijden_Rein
Pleiadians
Het is hier: http://www.merudi-praktijk.nl/ Alle info die je wilt weten, vind je op de merudi praktijk website.
Fotolezen (Uploads)
Jump to new posts Re: FOTO VAN MIJ by NiMS @ Yesterday at 10:11

Dank je voor je reactie.
Informatie en kennis
Jump to new posts Re: Geven en ontvangen by amor @ Yesterday at 08:23

hier kan ik wat van leren. Heb pas net geleerd een klein beetje te ontvangen ipv afwijzen. Dankje voor deze wijze tekst
Informatie en kennis
Jump to new posts Re: Dagtekst by MoonFlowertje @ Yesterday at 01:35

Dagtekst van zaterdag 19 mei 2012 "Is het je wel eens opgevallen hoezeer fijne, mooie en geparfumeerde handen soms iets wellustigs, iets weerzinwekkends kunnen oproepen? Terwijl andere, slecht gevormde, slecht verzorgde handen doortrokken l
Fotolezen
Jump to new posts Re: wie wil? :) by amor @ 18-05-2012 23:21

Heel treffend, die angst heeft alleen niet met kwetsen te maken alleen helaas, het is veel dieper. Ben benieuwd naar andere lezingen dus ga er even nog niet op in :), later. Dankje voor de lezing
Fotolezen
Jump to new posts Re: Wil iemand aub mijn foto lezen?:-) by rosalba @ 18-05-2012 22:15

Graag wil ik proberen jouw foto te lezen. Mijn eerste indruk is dubbel. Aan de ene kant zie ik afwachtendheid maar ook zie ik je klaar om te zeggen als iets je niet bevalt. Soms iets te snel. Zonder dat je erover nagedacht hebt floept het eruit. Tere
Stel jezelf eens voor
Jump to new posts Re: Even voorstellen by MoonFlowertje @ 18-05-2012 14:47

Welkom op Merudi, Annasy! groetjes moonflowertje
Fotolezen (Uploads)
Jump to new posts Re: Fotolezen by NiMS @ 18-05-2012 13:27

Een betere foto kun je hier vinden: http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/topics/133878/Fotolezen.html#Post133878 Dus dit topic zal ik sluiten.
Spirituele Agenda
Lieve Merudianen, Als jullie naar de beurs komen en jullie willen graag zelf ook iets over / van jezelf promoten, neem dit dan mee! Ik zal het er dan bij leggen op de promotietafel, zodat het echt een verzameling wordt van de Merudianen. Zo zal Emuc
Fotolezen (Uploads)
Jump to new posts Re: Wie wil mijn foto lezen? by NiMS @ 18-05-2012 11:14

Aangezien de lezing hier staat: http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/topics/133863/wie_wil.html#Post133863 Sluit ik dit topic, zodat er geen reactie door elkaar komen.
Spirituele Agenda
Jump to new posts Re: Musea: Klooster Ter Apel by Serenity @ 18-05-2012 08:26

Kijk eens wat er vandaag ook in het nieuws te lezen is. www.nu.nl/binnenland/2813359/tentenkamp-apel-blijft-groeien. En nee ze staan daar niet in de rij om in het museum te gaan.... Ze staan in de rij om niet terug gestuurd te worden en in de hi
Page 1 of 3 1 2 3 >
Wie is online
5 geregistreerd (Serenity, Marije22, MoonFlowertje, Beschermengel, Suraly), 35 Gasten en 26 Zoekmachines online.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Nieuwste Leden
Moradujjaman, Indigo66, Kendra, Annasy, Gabriella
1861 Geregistreerde gebruikers
Actiefste posters (30 Dagen)
MoonFlowertje 154
NiMS 98
Novi 94
Erix 59
Marije22 57
Pablo 42
Beschermengel 25