|
8 registered (JustLove, Annasy, MoonFlowertje, Erix, Suraly, rottilover, Marije22, Enigma),
37
Guests and
28
Spiders online. |
|
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
#117032 - 05-05-2011 23:40
Kristallen Maya schedels & collectieve geheugen
|
Merudiaan
|
Dit bericht schrijf ik na aanleiding van de DVD The Maya of Eternal Time van Melchizedek Drunvalo. Deze DVD heb ik gezien en tijdens het zien van deze DVD kwam er bij mij een stroom van informatie binnen die ik graag met jullie wil delen. Deze informatie gaat over de glazen / kristallen schedels die de Maya gebruiken en het ritueel dat hiermee verbonden is.
Wanneer een volk op deze aarde evolutie wil meemaken, dan is het essentieel voor zijn / haar ontwikkeling om een manier te vinden om informatie van generatie op generatie door te geven. Als we kijken naar de huidige wereld waarin we leven, is het perfect te zien, dat de snelheid waarmee informatie van persoon tot persoon gaat, bijna gelijk is aan de snelheid van de ontwikkeling die wij doormaken.
Om daadwerkelijk een volgende stap in de evolutie te maken, is het heel belangrijk dat er wordt geleerd van het verleden, om zo te kunnen doorbouwen naar de toekomst. Darwin heeft heel mooi aangetoond hoe het doorgeven van succesvolle genen, dit principe tot winnaar heeft gemaakt.
Als we kijken naar onze mensen, is de informatie die wij hebben over ons verleden eigenlijk zeer lastig exact terug te halen. Pas met de huidige technologie is het mogelijk om het verleden terug te halen door middel van Internet, video en geluid. Echter hoe verder wij teruggaan in de tijd, hoe onnauwkeuriger het wordt. De bijbel, klei tabletten of rotstekeningen zijn zeer interpretabel en geeft moeilijk weer hoe de geschiedenis exact was. Ook geschiedvervalsing is iets wat de mensheid regelmatig toepast.
Wanneer we kijken naar de oude wereld volkeren van deze planeet, met in het bijzonder de Maya's, hadden deze al heel lang geleden door, dat het voor de evolutie van dat volk en de mensheid, het zeer belangrijk is om het verleden tot in het exacte detail vast te leggen. Want pas met de kennis van het verleden, kan er worden gebouwd aan de nieuwe toekomst.
Veel van jullie zijn bekend met het Akasha veld, waarin alles van de mensheid is opgeslagen. Echter is het probleem hiermee, dat de toegang hiertoe niet zo makkelijk is. Zeker als de mensheid niet meer weet hoe deze toegang kan krijgen, heeft het een probleem. Het kan er niet meer bij en wordt volledig onwetend. Dit was voor de Maya's veel te onzeker en ze hebben een ritueel ontwikkeld, dat zich iedere 1000 jaar herhaald, en wat ze al 13.000 jaar uitvoeren.
Het belangrijkste doel van dit ritueel is het opslaan van 1000 jaar aan informatie over het gehele Maya ras, in exacte vorm met het gevoel en emotie die er toen was. Hoe de Maya's dit deden en nog steeds doen wil ik hier graag uitleggen. Want ze staan op het punt, dit ritueel weer opnieuw uit te voeren.
Het ritueel begint met het uitzoeken van de juiste persoon, die de taak op zich krijgt om te dienen als opslag plaats voor 1000 jaar aan informatie, ervaringen gevoelens en gedachten. Deze persoon wordt als baby al voorbereid op deze taak. Deze voorbereiding dient vooral voor het zo leeg maken van de ziel en geest, zodat deze in een bepaalde toestand, 1000 jaar aan informatie kan opslaan.
Wanneer het ritueel eraan komt, wordt er een exacte replica van de schedel van deze persoon gemaakt, in Kristal. De reden hiervoor komt vanuit de heilige geometrie, die in ieders schedel is opgenomen. Onze schedel is een herkenningspunt waarmee onze geest weet te verbinden in het huidige leven. Doordat alle verhoudingen van een schedel uniek zijn, weet de geest dit alsof het een blauwdruk is, altijd weer terug te vinden om mee te verbinden.
Wanneer de kristallen schedel klaar is, wordt het ritueel uitgevoerd. In dit ritueel krijgt de persoon allerlei middelen toegediend, waardoor er hallucinaties optreden. Echter worden er ook zoveel middelen toegediend dat de persoon komt te overlijden. Door deze middelen en de lange voorbereiding, weet de geest echter zijn taak en zal er alles aan doen om op aarde te blijven. Want het mag niet overgaan naar het hiernamaals.
Daar komt de kristallen schedel in beeld, want dat is het herkenningspunt en aantrekkingspunt voor de geest om naar toe te gaan. Door de vorm en geometrie, zal de geest zich hieraan koppelen. En doordat de verbinding er is met de ziel, zal er een energetisch lichaam om de schedel ontstaan die gaat dienen als een soort opneemschijf van alles wat er gebeurd, leeft en is.
De kristallen schedel is nu het opneem-apparaat geworden, omdat de Maya's al heel lang wisten, dat alles wat de geest meemaakt, exact in het geheugen wordt opgeslagen. En door het gebruik van het ritueel en de schedel, wisten ze een manier om de schedel aan de aarde gebonden te houden. Het gaat niet over en kan dienen voor het opnemen informatie.
Op dit moment blijken er 13 van deze kristallen schedels te zijn, en is er dus 13.000 jaar aan exacte informatie aanwezig bij de Maya's over de geschiedenis en wat er gebeurd. Met behulp van een ritueel, zal er een verbinding worden gemaakt met deze schedels en als een soort van Medium, zullen de Maya's de geesten van de schedels weer een stem geven.
Ik weet nog niet wanneer dit gebeurd, maar mijn gevoel zegt dat het deze zomer zal gebeuren. Hierin zal er 13.000 jaar aan exacte informatie over de mensheid worden geopenbaard, waarmee de mensheid weer exact beschikt over de informatie die zij nodig heeft om de volgende evolutie stap te kunnen maken.
Briljant die Maya's!
Edited by NiMS (06-05-2011 14:54)
|
Registered: 24-08-2003
| Posts: 11504
| Loc: Utrecht
|
|
|
#117042 - 06-05-2011 12:11
Re: De glazen Maya schedels & Het collectieve geheugen
[Re: NiMS]
|
Zeer frequente bezoeker
|
Bijzondere informatie ! Ik heb zelf een keer vorig jaar tijdens een zielenreis een kristallen schedel gevonden. Deze "ontmoeting" was voor mij best intensief, ik heb toen ongeveer een week deze etherisch met mij meegedragen, ik had echt geen idee wat ik ermee moest..maar werd heel erg "geobsedeerd" door die schedel, die ook echt verbonden was een heel oude ziel. Wat ik mij toen al afvroeg was of in hoeverre die schedel te maken had met de dood van 1 bepaalde ziel (of het bot, de schedel, werd gekristalliseerd ofzo) maar fijn om te weten dat het om een duplicaat gaat van een "echte" schedel.
Ik neem aan dat deze 13 schedels fysiek niet bestaan, of misschien wel ? In ieder geval wat ik heb meegemaakt vond allemaal plaats op "etherisch" nivo, zoals ik het noem.
De schedel droeg ontzettend veel informatie, waar ik zelf eigenlijk niet zo veel meekon, omdat ik er niet echt wijs uit kwam. Wel vertelde "hij" mij dat dit voor mij de vijfde keer was dat ik met precies deze schedel werkte, dus 4 keer eerder in een vorig leven. Ook is deze schedel, hoewel hij veel ouder was, lange tijd in handen geweest van de essenen. pff de rest ben ik eigenlijk al weer vergeten.. omdat het nodig was dat ik er geheel los van kwam.
goed, wat ik eigenlijk wilde vertellen, dat verhaal over die 13 schedels. dat kwam ook hierbij terug. Dat er 13 van deze schedels zouden zijn die samengebracht moesten worden.
Ik heb toen uiteindelijk in een zielenreis de schedel gebracht naar een plek waar hij blijkbaar thuishoort. In een soort van heilige tempel in een andere dimensie dus, waar ik hem op een bepaalde plek moest leggen in een cirkel. Cialara heeft daarna de tweede schedel die er thuishoorde gebracht. Dit was vorig jaar ergens. Ik zal misschien eens zoeken naar de betreffende zielenreis..
Ik had toen zelf het gevoel dat het inderdaad de bedoeling was dat de 13 schedels samengebracht moesten worden, met een bepaald "ascentie doel". De schedels hebben zelf hun eigen kwaliteit en trilling, maar samen zouden ze een unieke gebeurtenis initieren. Voor mijn gevoel was ook ieder schedel voor een gedeelte verbonden met een bepaalde religie / cultuur, waardoor ze samen een perfecte eenheid zouden vormen, van veel verschillende religieuze stromingen op aarde. Ik kan me goed voorstellen dat de maya;s hier ook mee te maken hebben, maar hoe precies, dat weet ik ook niet. Zelf was ik meer bezig met een link naar atlantis, maar als er al een volk zou zijn die Na atlantis juiste waarheden en informatie zou hebben gehad hierover, dan zouden dit vast de maya's zijn geweest.
De schedels droegen ook ieder een soort van "kracht/naam "
Bijzonder dit hele gebeuren.. dat zeker
Edited by Zilveren Spin (06-05-2011 12:13)
|
Registered: 31-05-2009
| Posts: 746
|
|
|
#117044 - 06-05-2011 13:11
[Re: AdraAin]
|
Merudiaan
|
"Ik neem aan dat deze 13 schedels fysiek niet bestaan, of misschien wel ? In ieder geval wat ik heb meegemaakt vond allemaal plaats op "etherisch" nivo, zoals ik het noem. "
Nee ze bestaan ook wel degelijk fysiek. Er zijn er een redelijk aantal opgegraven. Maar de bewuste 13 worden als het goed is, bewaakt door de Maya leiders. Ik weet alleen niet hoe compleet ze zijn.
Maar als ik jouw reactie zo lees, heb jij in de zielenwereld dus een schedel bij een andere gebracht als voorbereiding op dit ritueel waarin ze ook fysiek bij elkaar zullen komen. Ik ben benieuwd hoeveel er ondertussen bij zijn gekomen, want waar jij bent geweest is de heilige plaats van de schedels.
|
|
|
|
#117045 - 06-05-2011 13:29
|
Kind van de zon
|
Ik heb inderdaad ook via zielenreizen te zien gekregen dat ik een schedel uit Mongolie haalde en naar de centrale plaats bracht. De schedels stonden op een bijzondere manier bij elkaar, in een cirkel, een soort heilige plaats. Er was daar plaats voor 13 schedels in totaal en in het midden was het leeg, maar was wel plaats voor iets nog. We mochten er allebei slechts een keer komen en moesten het daarna eigenlijk loslaten, wat ik ook heb gedaan. Dat loslaten was een soort van moeilijk herinner ik me nog wel. Het kan zijn dat er etherische evenbeelden zijn van deze schedels en dat ook die samengebracht moesten worden voor dit ritueel. Mooi om zo weer iets terug te lezen erover 
|
|
|
Registered: 08-03-2009
| Posts: 3818
| Loc: Voorhout
|
|
|
#117046 - 06-05-2011 13:30
|
Merudiaan en medemens
|
Edited by Lily Beau (06-05-2011 13:38)
|
Registered: 09-09-2010
| Posts: 3603
|
|
|
#117047 - 06-05-2011 13:48
[Re: Serenity]
|
Kind van de zon
|
Ik meen me te herinneren dat daar in die andere sferen, de schedels niet met het aangezicht naar het midden van de cirkel waren gericht, maar juist naar buiten, dat vond ik toen eigenlijk heel vreemd... Maar is echt wat ik heb gezien.
|
|
|
|
|
|
#117049 - 06-05-2011 14:04
[Re: Cialara]
|
Zeer frequente bezoeker
|
Ik meen me te herinneren dat daar in die andere sferen, de schedels niet met het aangezicht naar het midden van de cirkel waren gericht, maar juist naar buiten, dat vond ik toen eigenlijk heel vreemd... Maar is echt wat ik heb gezien. ja dat klopt! met de oogkassen naar buiten gericht, het paste anders niet, weet je nog ? er moesten voor mijn gevoel 12 kristallen schedels in een cirkel, in het midden was het leeg, ik neem aan dat hier de 13e schedel hoort te liggen.
|
|
|
|
#117050 - 06-05-2011 14:07
|
Zeer frequente bezoeker
|
[quote=NiMS Maar als ik jouw reactie zo lees, heb jij in de zielenwereld dus een schedel bij een andere gebracht als voorbereiding op dit ritueel waarin ze ook fysiek bij elkaar zullen komen. Ik ben benieuwd hoeveel er ondertussen bij zijn gekomen, want waar jij bent geweest is de heilige plaats van de schedels. [/quote]
Ja ik had de eerste gebracht (de overige plekken waren toen nog leeg) en cialara had enkele dagen of weken later de tweede gebracht. Er onstond toen ook een megaenergie verbinding tussen die twee schedels, die je kon zien als een lijn tussen beide. Ik weet niet of er naderhand nog meer schedels zijn bijgekomen, ik ben er daarna niet meer geweest, want mijn taak zat er verder op.
Edited by Zilveren Spin (06-05-2011 14:07)
|
|
|
|
#117052 - 06-05-2011 14:11
|
Zeer frequente bezoeker
|
"Ik neem aan dat deze 13 schedels fysiek niet bestaan, of misschien wel ? In ieder geval wat ik heb meegemaakt vond allemaal plaats op "etherisch" nivo, zoals ik het noem. "
Nee ze bestaan ook wel degelijk fysiek. Er zijn er een redelijk aantal opgegraven. Maar de bewuste 13 worden als het goed is, bewaakt door de Maya leiders. Ik weet alleen niet hoe compleet ze zijn.
Ik hoop dat echt dat ze allemaal fysiek compleet zijn. De schedel waar ik het over had is voor mijn gevoel in de tijd van 100 tot 200 vC. fysiek "kwijt geraakt". (mocht het een van die betreffende groep zijn) ik weet ook ongeveer nog wel waar. Maar wie weet is "hij" naderhand toch nog "in goede handen" terecht gekomen, maar weet ik dat niet, omdat ik dat in dat leven niet meer heb meegemaakt.
|
|
|
|
#117053 - 06-05-2011 14:22
|
Merudiaan en medemens
|
Ik heb tevergeefs grondig gezocht naar zo'n cirkel waarbij de schedels met het gezicht naar buiten waren geplaatst, wel kreeg ik de herinnering van dat ik als kind zijne bij het aanschouwen van een schedel een naar gevoel kreeg net zoals waneer ik op een historische plek me naar voel van binnen tot misselijkheid aan toe. Heel verpand is wel dat ik in mijn pubertijd enorm goed was in schedels tekenen en dat ik nog een keertje naar Rome wil om die graftombe gedecoreerd met de botten van overleden monniken wil opzoeken hahaha. Mijn Uk keek naar het plaatje en zei 'kijk mama MONSTER' en negerde het beeld van de pc opzettelijk, dénk ík. Oja ik vond tijdens het zoeken een mooi plaatje die in mijn hoofd heel goed aansloot op het vorige plaatje.. Maar dat in een ander topic! ^^
|
|
|
|
#117054 - 06-05-2011 14:29
|
Merudiaan
|
Dit plaatje is de Mer-Ka-Ba, en de basis voor deze schedels. De heilige geometrie is hierin verwerkt en vormt de basis van al het leven om ons heen.
|
|
|
|
#117055 - 06-05-2011 14:32
|
Merudiaan
|
Ik denk ook overigens dat het logisch is dat de schedels in de zielenwereld naar buiten staan, omdat de fysieke naar binnen gericht zullen zijn. Het energieveld kan dan in balans komen, omdat ze tegengesteld gericht zijn en elkaar zullen aantrekken.
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar voor mijn gevoel ben ik op iets heel erg belangrijks gestuit voor de komende tijd. Als ik de energie van dit topic op mij laat binnenkomen, krijg ik een enorm actief hart. Hebben jullie dit ook?
|
|
|
|
#117057 - 06-05-2011 14:42
|
Merudiaan en medemens
|
Jaaaa, schreef jij niet ergens dat het aankomende zomer weer volgens de maya kalender weer de tijd is voor een nieuwe schedel ene de Merkaba heeft die überhaupt iets te maken met dit al?
|
|
|
|
#117058 - 06-05-2011 14:51
|
Merudiaan
|
Ja de merkaba is de belangrijkste reden dat dit allemaal werkt. Als de mer-ka-ba er niet zou zijn, zou een geest ook niet aan een kristallen schedel kunnen koppelen. Het is de blauwdruk van het leven.
|
|
|
|
#117059 - 06-05-2011 14:52
|
Zeer frequente bezoeker
|
Ik denk ook overigens dat het logisch is dat de schedels in de zielenwereld naar buiten staan, omdat de fysieke naar binnen gericht zullen zijn. Het energieveld kan dan in balans komen, omdat ze tegengesteld gericht zijn en elkaar zullen aantrekken.
oei dat is een goeie.. vat hem wel nog niet helemaal, maar zal vast kloppen.
|
|
|
|
#117061 - 06-05-2011 14:53
|
Zeer frequente bezoeker
|
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar voor mijn gevoel ben ik op iets heel erg belangrijks gestuit voor de komende tijd. Als ik de energie van dit topic op mij laat binnenkomen, krijg ik een enorm actief hart. Hebben jullie dit ook? ja dat heb ik ook !
|
|
|
|
#117062 - 06-05-2011 14:58
|
Merudiaan
|
oei dat is een goeie.. vat hem wel nog niet helemaal, maar zal vast kloppen. Het heeft te maken met Zenden en ontvangen. Iets dat uitzend, straalt naar buiten. Iets dat ontvangt is gericht naar binnen. Wat ik nu voor me zie, is dat er een poort vanuit de hogere dimensie, geopend wordt naar deze dimensie. Deze poort loopt van de hogere dimensie (zenden), naar deze dimensie (ontvangen). De schedels zijn de pilaren / buizen die aan elkaar gekoppeld worden. Hier wordt ontvangen en van boven wordt gezonden.
|
|
|
|
#117063 - 06-05-2011 15:00
|
Merudiaan en medemens
|
Het zicht zijn afzonderlijke zicht straaltjes die 1beeld vormen zoals een spin 6ogen heeft om een goed beeld te kunnen vormen, toch? En mijn glitters glinsteren op, en de Merkaba blijft in mijn hoofd spoken en ik wacht gespannen op een eureka moment nu af, althans zo voelt het aan bij mij nu…hummzz Oh kegeltjes en kubussen die in je oog zitten (heeft een naam) die vangen het licht op en maken het er een kleur van die maken met elkaar dus één ge-heel van.hummzz even onderzoeken… Waarnemen van beelden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Menselijk_oog De cornea, waarvan het bolronde oppervlak het voornaamste lichtbrekende element van het oog is, projecteert samen met de ooglens waarvan de verstelbare brekende functie voor de scherpstelling wordt gebruikt, een scherp, ondersteboven staand beeld op het netvlies. De lichtsterkte ervan wordt, net als bij een camera, geregeld door een diafragma. Bij de mens heeft het regenboogvlies de functie van diafragma. Kringspiertjes trekken dit afhankelijk van de lichtsterkte in meer of mindere mate dicht. Op het netvlies bevinden zich lichtgevoelige zenuwcellen, die een signaal naar de hersenen afgeven dat afhankelijk is van de hoeveelheid licht op de plaats van de cel op het netvlies. Alle prikkels tezamen worden door de oogzenuw naar de hersenen getransporteerd, die er een beeld van maken. Het signaal van het linker gezichtsveld van beide ogen gaat via het chiasma opticum naar de rechter occipitale hersenkwab, informatie van het rechter gezichtsveld gaat naar de linker hersenkwab. Beschadiging van het chiasma opticum kan leiden tot het uitvallen van de linkergezichtshelft van het linkeroog en de rechtergezichtshelft van het rechteroog. Aldus verkrijgt men het 'oogflap-effect': zoals waar een paard - om niet te schrikken van de bewegingen opzij - een lederen 'lasbril' opgezet krijgt waardoor enkel recht vooruit kan gekeken worden. Het aantal cellen per oppervlakte-eenheid is niet overal op ons netvlies gelijk: in het midden bevinden zich per vierkante mm meer cellen dan aan de rand van ons netvlies. De plaats waar de concentratie cellen het grootst is, heet de gele vlek. Daar waar de oogzenuw zich bevindt, is geen plaats voor staafjes en kegeltjes. Die plaats heet de blinde vlek.
Edited by Lily Beau (06-05-2011 15:12)
|
|
|
|
#117064 - 06-05-2011 15:11
|
Merudiaan en medemens
|
wauw ik vat gewoon waar nu over gediscussieer word..
|
|
|
|
#117069 - 06-05-2011 17:06
|
Kind van de zon
|
op zich klinkt het wel logisch wat je zegt Nims, dat de schedels boven zenden, zo voelde het ook toen we ze plaatsten er kwam echt een enorme energie van ze af en het was een werkelijk heel liefdevolle energie. Vandaar ook dat het best moeite kostte om de schedel los te laten daar in die tempel en er vandaan te gaan. Mogelijk dat dat ook de reden is dat we er ieder maar eentje mochten doen. Dat is althans het beeld wat mijn gids me erover doorgaf.
Van alles wat er beneden is is er boven ook een kopie. Hermes heeft dat eens uitgelegd, dat is het zo boven zo beneden principe.
|
|
|
|
|
|
#117130 - 07-05-2011 17:28
|
Merudiaan
|
Mooi Cialara, hoe jullie dit voorwerk hebben mogen doen. Heel bijzonder!
|
|
|
|
#117139 - 07-05-2011 18:17
|
Dagelijkse bezoeker
|
Cialara en Zilveren Spin doen heel veel goed werk 
|
Registered: 08-03-2011
| Posts: 1342
|
|
|
#117144 - 07-05-2011 19:00
|
Merudiaan en medemens
|
- http://nl.wikipedia.org/wiki/Hermes_(mythologie) - http://dehermetischecirkel.nl -->Contemplaties van de Ziel Rica de Ruiter--> De Hermetische filosofie van Hermes Trismegistus Ik ben benieuwd wat de connectie met Hermes nu eigenlijk is…. En Haniël… ja . Die overziet één van de paden van de levensboom en als ik zo naar die Merkaba kijk is dat ook een levensboom net zoals de stamboom en hersenstam allemaal vertakkingen maar dan in 3d/4d/5d enz. Wie zegt dat een levenspad plat moet zijn of een horizontaal streepje het kan ook andere vormen aan nemen ik bedoel de levenslessen op onze paden zijn ook erg divers en in flexibele vormen en mate te beschrijven, toch? Een collectief geheugen kan door 1 simpel woordje leiden naar 2 of meerdere andere woorden en die woorden leiden ieder naar 1 of meerdere woorden en ga zo maar door. Omdat we de zelfde emoties en gevoelens hebben kunnen we ook via lichaamstaal en hersentrilling dat doorgeven wat bij de ander een waarneming van dat signaal op constantere wat wel of niet bewust is toe gestuurd maar wel aangekomen is.  Hoe meer inzicht doormiddel ervaringen en kennis op te doen hoe meer we ook allemaal gaan inzien welke patroon het volgt en daarmee iets kan worden gegokt maar door dat collectieve geheugen word de gok kleiner en de voorspelling meer werkelijker. Door de vele ervaringen in verschillende situaties en omstandigheden door verschillende tijden/decennium heen met hun eigen mogelijkheden en beperkingen die iedere tijd/decennia wel heeft gehad en waar weer ervaring uit geput is en aanpassingen ter bevordering voor het nageslacht. ^^ Maar word je dan niet star en kortzichtig ik bedoel met alle logica van de wereld, laat je dan wel een reële mogelijk open voor enige flexibiliteit in de vooruitzichten die eventueel komen gaan? Word je dan niet een beetje afgevlakt, en maakt dat flexibele juist het leven levendig en het onbekende wat wellicht komen gaat, spannend? Waardoor we voor onszelf op onderzoek gaan en er op uit om dingen zelf te ervaring want een ieder ervaart hun leven anders en heel erg uniek geen leven ziet er grotendeels identiek uit als dat van een elkander, toch? Dat houd de boel ook in beweging kijk maar naar crisis na de crisis is er weder opbouwing en de weg vervalen dingen worden ge-uptodate mensen worden uitgedaagd om dingen te verbeteren om maar vooruitgang te boeken dus die levensboom, het levenspad of Merkaba word groter en groter wellicht split dat pad zichzelf waneer het eraan toe is wellicht kan dat een andere dimensie zijn die dan andere universum op zichzelf gaan vormen, enzovoort. Een positief hart maakt ideeën voor vooruitgang dit stimuleert de groei, zowel op technologisch vlak als op het organisch vlak als op spiritueel vlak evolutie is overal aanwezig en dat wij zoekende naar onze eigen weg is alleen maar een natuurlijk proces, dus 'go white the flow.' Maar goed deze schedels daarin een rol spelen vind ik wel heel bijzonder eigenlijk dat maakt de boel weer een beetje mystiek en spannend zeker omdat mensen dit al hebben ervaren en hebben beleeft . Zo heeft iedere tijd/decennia wel zo zijn eigen charmes maar alles wat terug komt kan weer ge-uptodate worden, een nieuw (geavanceerde) jasje aan, hihi nou snap ik ook dat mensen gek zijn op retro dingen en dat de mode steeds maar weer terug komt men wilt ervaren wat ander mensen in het verleden hebben ervaren dat komt door de positieve verhalen die veelal spannend ook nog zijn maar omdat men het einde al weet vanwege het feit dat het feit verledentijd is maakt het verlangen naar 'Weten wat komen gaat' weer een beetje dichterbij….althans dit is maar een theorie van mij hahaha.
|
|
|
|
#117146 - 07-05-2011 19:28
|
Zeer frequente bezoeker
|
Het heeft te maken met Zenden en ontvangen. Iets dat uitzend, straalt naar buiten. Iets dat ontvangt is gericht naar binnen.
Wat ik nu voor me zie, is dat er een poort vanuit de hogere dimensie, geopend wordt naar deze dimensie. Deze poort loopt van de hogere dimensie (zenden), naar deze dimensie (ontvangen). De schedels zijn de pilaren / buizen die aan elkaar gekoppeld worden. Hier wordt ontvangen en van boven wordt gezonden.
Ja dat is helemaal duidelijk ! Het zendde inderdaad veel energie uit daarna, wil niet weten hoeveel dat wordt als ze alle 13 bij mekaar zijn.
@ groene heks: dankjewel !
|
|
|
|
#117281 - 09-05-2011 17:24
|
Merudiaan
|
Ja dank je voor het delen!
|
|
|
|
#117301 - 09-05-2011 18:27
|
Merudiaan en medemens
|
ja heel erg bedankt wat bijzonder ook dat je het wílt delen met ons!
|
|
|
|
#121419 - 08-07-2011 13:11
|
Merudiaan
|
Weet iemand eigenlijk al hoe het staat met de kristallen schedels in de zielenwereld en de fysieke wereld?
|
|
|
|
#121423 - 08-07-2011 13:18
|
Regenboog
|
Volgens mij zien Cialara en Zilveren Spin wel vaker de schedels in de zielenwereld... Heb er zelf niks mee eigenlijk, dus heb daar ook niet meer naar gekeken.
|
Registered: 03-03-2009
| Posts: 4294
| Loc: In mijn eigen wereldje
|
|
|
#121426 - 08-07-2011 13:25
|
Kind van de zon
|
Ik heb de kristallen schedels in de zielenwereld mogen zien ja, en ik vond het intrigerend. De energie van deze schedels in de zielenwereld was bijzonder krachtig en het samenbrengen ervan, leek dat nog eens te vergroten. Zo groot dat mij duidelijk werd gemaakt dat ik niet meer naar die plek terug dien te keren. Ik kan dus zelf het proces van de samenkomst van de kristallen schedels niet meer tot in de tempel zelf volgen. De aantrekkingskracht ervan was zo sterk dat ik me met moeite daar los van kon maken.
De tempel met deze schedels is ook op een soort uitsteeksel gebouwd boven een diepe kloof en alleen via een soort van stijle hangbrug kun je die bereiken. Ze hebben me moeten helpen om terug te komen, zo kwam het op mij over. Aan de overzijde van de kloof is het best druk met zielen, die alles daar volgen, bijna als een soort van toneel... Ik zal als ik er de kans toe krijg eens vragen aan mijn gids wat de ontwikkelingen zijn, maar eigenlijk kan ik het je al wel zeggen, aangezien daar geen tijd is, enkel in onze beleving. Dus ik neem eigenlijk aan dat de schedels daar allemaal zijn en dat ze reeds hun werk doen, zoals ze altijd hebben gedaan en altijd zullen doen...
Liefs Jorine
|
|
|
|
|
|
#121434 - 08-07-2011 14:05
|
Merudiaan
|
nou, ik zit het pasgeleden te lezen ergens! maar weet niet meer waar! nee niet hier!, want ik dacht op dat moment, beginnen ze hier nu ook over die schedels? hahaha ik kan wel ff zoeken, want ik denk dat het een berichtje was van Marion Berndsen... 
|
Registered: 21-02-2011
| Posts: 2100
| Loc: Tiel,Betuwe
|
|
|
#121435 - 08-07-2011 14:07
|
Merudiaan
|
Ik heb de kristallen schedels in de zielenwereld mogen zien ja, en ik vond het intrigerend. De energie van deze schedels in de zielenwereld was bijzonder krachtig en het samenbrengen ervan, leek dat nog eens te vergroten. Zo groot dat mij duidelijk werd gemaakt dat ik niet meer naar die plek terug dien te keren. Ik kan dus zelf het proces van de samenkomst van de kristallen schedels niet meer tot in de tempel zelf volgen. De aantrekkingskracht ervan was zo sterk dat ik me met moeite daar los van kon maken.
De tempel met deze schedels is ook op een soort uitsteeksel gebouwd boven een diepe kloof en alleen via een soort van stijle hangbrug kun je die bereiken. Ze hebben me moeten helpen om terug te komen, zo kwam het op mij over. Aan de overzijde van de kloof is het best druk met zielen, die alles daar volgen, bijna als een soort van toneel... Ik zal als ik er de kans toe krijg eens vragen aan mijn gids wat de ontwikkelingen zijn, maar eigenlijk kan ik het je al wel zeggen, aangezien daar geen tijd is, enkel in onze beleving. Dus ik neem eigenlijk aan dat de schedels daar allemaal zijn en dat ze reeds hun werk doen, zoals ze altijd hebben gedaan en altijd zullen doen...
Liefs Jorine Bedankt voor je antwoord! Misschien kun je wel vragen aan je gids, hoe het "hier" ervoor staat en of er nog dingen nodig zijn. Ik heb namelijk het gevoel dat er nog wat ontbreekt.....
|
|
|
|
#121443 - 08-07-2011 14:37
Re: Kristallen Maya schedels & collectieve geheugen
|
Merudiaan
|
Dus die energie raakt ook jou ziel, dus op het moment dat er een bewustwording komt van een aantal levens, met name van de levens waar we nog niet veel van weten. Net zoals bv. de Kristallen Schedels, maar dan bedoel ik ook de echte oeroude Kristallen Schedels, dat is dus iets van de toekomst, wat opgegraven is, maar dat in wezen nog moet gebeuren. Daarom kun je dus zeggen dat die Schedels van een hogere dimensie zijn. Contact hebben met wezens van een hogere dimensie, omdat ze hier zijn op Aarde. Deze energie is nieuw op de Aarde, dus je krijgt allemaal lagen over elkaar. Allemaal verschillende lagen en het komt allemaal naar de oppervlakte. http://www.maylight.nl/Welkom.htmlAls u de nieuwsbrief van Marion wilt ontvangen stuur dan een mailtje naar info@maylight.nl Marion Berndsen, Praktijk voor Mediumschap er staat nog een hele tekst bij... maar moet ik ff op toestemming wachten, of ik dees mag plaatsen hier... groetjes moonflowertje
Edited by MoonFlowertje (08-07-2011 14:38)
|
|
|
|
#121448 - 08-07-2011 15:43
|
Kind van de zon
|
 die energie is in ieder geval heel krachtig wel ja  Ik ben er eigenlijk op het moment niet zo mee bezig Nims, het is ook niet mijn taak. Degenen voor wie die taak wel is, zullen hoe dan ook die uitvoeren. En mijn gids geeft dit ook aan, zegt dat het niet aan mij is om te weten op dit moment. De beelden die ik heb gezien zijn van een andere tijd en een andere dimensie, als een soort van herinnering. Liefs Jorine.
|
|
|
|
|
|
#121556 - 12-07-2011 20:44
|
Merudiaan
|
Lief dat je het vraagt. Ja hoor, je mag de gehele tekst op je forum zetten. Het is alleen maar goed als de mensen dit weten. Veel succes en liefs van Marion Hier weer iets wat jullie mogelijk interessant vinden. Als je interesse in bepaalde onderwerpen hebt, laat me dit dan weten? Ik ga bijeenkomsten organiseren waarin bepaalde thema’s besproken worden. Ik leg dan uit, het “hoe, wat en waarom” Liefs, Marion Met dank aan Anne van Galen voor het uitwerken. De tekst is geschreven zoals het gesproken is. Mediumkring 1 van maandagavond 6-06-’11 Marion verteld, gedeeltelijk gechannelde informatie: Over verleden, heden en toekomst, dat momenteel zo in elkaar verschuift dat alles in het nu komt te liggen. Dit naar aanleiding van een vraag van Agnes: Er zijn in Bosnië opgravingen gedaan van vernietigde piramiden uit hele oude beschavingen en ook hebben ze skeletten gevonden van hele grote mensen. Wat is hier de betekenis van? Die piramiden zijn al vernietigd, maar de Spirits spreken er over, alsof ze nog vernietigd moeten gaan worden. Dan kom je dus in contact met dimensies die elkaar raken en dat is dus nu aan het gebeuren. Er worden dus nu heel veel dingen opgegraven, maar eigenlijk voor ons idee, moet dit nog gaan gebeuren Ze zullen ook ontdekken dat ze te maken hebben met mensen met een hele hoge beschaving, dat komt dus ook hier naar voren. Die piramides, die nu opgegraven zijn , die worden nog bedolven of vernietigd. Maar doordat ze opgegraven worden, doordat ze dus aan de oppervlakte komen, raken die dimensies elkaar. Wat je dus dan gaat krijgen, dat er een situatie op Aarde ontstaat, doordat die elementen zijn opgraven en deze nemen ook hun energie mee. Deze energie komt naar de Aarde en wat er dan ontstaat kun je zien als verschillende sferen, die hier bij elkaar komen Je komt met de toekomst in aanraking en het heeft zich gemanifesteerd in het verleden. Agnes verteld hier tussen door, dat mensen die daar in dat gebied komen een soort verjongingsproces ervaren. “Dat klopt helemaal” bevestigt Marion want: Er zit daar dus, een hele belangrijke energie die ons allemaal aanraakt. Het heeft dus ook te maken met de transformatie van de Aarde. Dat betekent ook dat waarom hier de Mayakalender ophoudt in december 2012. Maar het stopt helmaal niet, want er komt een nieuwe energie naar de Aarde. Er komt dus een hele nieuwe dimensie naar de Aarde, waarin dus verleden, heden en toekomst met elkaar in verbinding komen. Daardoor wordt er iets in ons aangeraakt. Want ook jij hebt een leven daar gehad, of zal dat leven nog hebben in de toekomst. Misschien is een van ons wel opgegraven, dat kan ook zomaar. Wie weet wat je geweest bent, dat zijn beelden die je soms zo maar krijgt in flitsen. Maar het fijne weet je er soms niet van. Dus die energie raakt ook jou ziel, dus op het moment dat er een bewustwording komt van een aantal levens, met name van de levens waar we nog niet veel van weten. Net zoals bv. de Kristallen Schedels, maar dan bedoel ik ook de echte oeroude Kristallen Schedels, dat is dus iets van de toekomst, wat opgegraven is, maar dat in wezen nog moet gebeuren. Daarom kun je dus zeggen dat die Schedels van een hogere dimensie zijn. Contact hebben met wezens van een hogere dimensie, omdat ze hier zijn op Aarde. Deze energie is nieuw op de Aarde, dus je krijgt allemaal lagen over elkaar. Allemaal verschillende lagen en het komt allemaal naar de oppervlakte. Alles komt naar de oppervlakte; de Aarde breekt open en er komen energieën vrij. Bij opgravingen bv. en dan krijg je ook de tijd van de Ufo’s . Er zijn er al gezien, maar het voorspeld dat er nog meer Ufo’s naar de Aarde komen en dat je kans maakt er een te gaan zien. Dus niet alleen in de vorm van een energie, maar ook dus met Ufo’s die daadwerkelijk naar de Aarde komen. We worden geconfronteerd met het verleden, en de toekomst. Het heeft een verschrikkelijke inpact op ons allemaal. D.w.z. dat je aangeraakt wordt in het leven dat je nu bent, maar ook in de levens, die je nog gaat leiden en de levens uit het verleden. Op dit moment trek je de lijn helemaal terug. In elk leven heb je een “nu-moment” Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Wij hebben een nu, maar als we op dit moment een volgend leven leiden, dan hebben we ook een nu, en als al die momenten in een fase, door die energie met elkaar in verbinding komen, dan ga je dus een ontzettend karmische periode in. Het is niet van: Goh wat krijgt die veel voor zijn kiezen, want we krijgen allemaal op ons beurt veel voor onze kiezen. Het is alleen zo dat het bij de één wat erger is i.v.m. het karma wat aangegaan moet worden. Dat karma wat aangegaan moet worden om jou mee omhoog te laten gaan naar die energie, Dus om jou omhoog te liften naar die hoogte waarop die energie stroomt. Dus het kan zijn dat je bv. Je grote teen stoot, maar het kan ook zijn dat je geconfronteerd wordt met hetzelfde, hetzelfde…. Net zolang je er van leert! En dat kan heel snel achter elkaar komen. Het kan zich manifesteren in iets dat ieder maand voorkomt, of iedere week. Zodat je denkt: hč nu maak ik het weer mee, of nu heb ik het weer. Wat doe je ermee!!!! Dit is dus heel belangrijk! En dit zelfde stuk kan dus ook worden aangeraakt in andere levens. Want dat is dus iets wat jou ziel tegenhoudt omdat je door die stukken, nog niet verder kan groeien. Wat je dus gaat krijgen tot de tijd van 2012 In 2012 komen de Kristalkinderen heel erg naar voren toe Ik kan je dus nu voorbereiden op mogelijk een boel shit, waar je doorheen moet groeien. Dus datgene wat je nog moet aan moet gaan in je leven, wat nog gezuiverd moet worden. Het is voor ons allen dus op een bepaalde manier herkenbaar, Dus je zal steeds bepaalde situaties voorbij zien komen, die zich herhalen, maar je zal ook zien dat het ook iets in jou zelf zit,wat zich steeds herhaalt. Dat moet je doorbreken, dat moet je aangaan. Als er bv. Iemand in je omgeving die je verschrikkelijk irriteert, ga het dan aan! Je kunt het aan gaan op verschillende manieren. Je hoeft niet altijd het gesprek aan te gaan, want soms weet je, als je dat doet, dat het zich de situatie alleen maar zal verergeren, omdat het soms bij de ander niet aankomt, en dat kan een averechts gevolg hebben. Het gaat niet zozeer om die ander, maar het gaat om jou. Hoe ga jij dit doorbreken, Jij hebt de macht om dit te doorbreken!!! Hoe ga jij dit doen en hoe ga je hier mee om? Probeer de ander in zijn waarde te laten en zoek voor jezelf hier een weg in om daar mee om te gaan. Ieder mens is anders en wie zijn wij, om te bepalen dat een ander niet goed is. Leer er mee omgaan dat een ander niet is, hoe jij verwacht, dat hij zal reageren en hoe hij met de dingen omgaat. Dus onderzoek de rol die je eigen ego hier in heeft! Probeer niet altijd je gelijk te halen. Maar het is moeilijk want je ego hoort bij je. Het is ook je overlevingsmechanisme Maar wel is het zo, dat je goed moet blijven voelen en je onderscheidingsvermogen alert laat zijn. Want het kan ook zo zijn dat de ander tot ver over je grens gaat. En dan moet je wel heel duidelijk zijn en je grens aangeven en tot hier en niet verder. Je kunt dit doen door energetisch iets op de trekken, maar je moet het toch zuiveren. Maar belangrijk is het dat je door je leven wandelt en probeert je van je ego te onthechten, maar dat je geen stappen overslaat. Blijf liefdevol naar je eigen leven schouwen en bezie wat je doet. Dus het zijn dimensies die elkaar raken. Bv. God heeft iets gematerialiseerd in de vorm van een schedel, je kunt het nu zien, maar het is de toekomst. De tijdsfactor bestaat niet. Wat er gebeurt als je een buitenaards wezen ziet, het kan zo zijn dat je dit zelf bent maar dan in de toekomst. Er wordt iets aan de ziel getoond, waardoor je zelf weer in beweging schiet en gaat groeien. Je moet het wel willen zien. Er wordt ons dus iets getoond vanuit een andere dimensie., in een nu-moment waardoor verleden, heden en toekomst elkaar raken. Maar het blijft een lastig onderwerp, om te begrijpen. Liefs, Marion www.maylight.nl Als u de nieuwsbrief van Marion wilt ontvangen stuur dan een mailtje naar info@maylight.nl Marion Berndsen, Praktijk voor Mediumschap
|
|
|
|
#121575 - 14-07-2011 13:43
|
Merudiaan
|
Mooie tekst! Bedankt voor het delen en vragen om toestemming!
|
|
|
|
#122644 - 13-08-2011 22:35
|
Merudiaan en medemens
|
hahaha heeel erg bedankt voor het delen hiervan! Zeer attent van je dat je ze allemaal op een rijtje neer gezet, de filmpjes.
Ik ben benieuwd... maar mijn interesse heeft het wel !!^^
|
|
|
|
#125455 - 22-10-2011 21:11
[Re: MoonFlowertje]
|
Merudiaan
|
Lief dat je het vraagt. Ja hoor, je mag de gehele tekst op je forum zetten. Het is alleen maar goed als de mensen dit weten. Veel succes en liefs van Marion Hier weer iets wat jullie mogelijk interessant vinden. Als je interesse in bepaalde onderwerpen hebt, laat me dit dan weten? Ik ga bijeenkomsten organiseren waarin bepaalde thema’s besproken worden. Ik leg dan uit, het “hoe, wat en waarom” Liefs, Marion Met dank aan Anne van Galen voor het uitwerken. De tekst is geschreven zoals het gesproken is. Mediumkring 1 van maandagavond 6-06-’11 Marion verteld, gedeeltelijk gechannelde informatie: Over verleden, heden en toekomst, dat momenteel zo in elkaar verschuift dat alles in het nu komt te liggen. Dit naar aanleiding van een vraag van Agnes: Er zijn in Bosnië opgravingen gedaan van vernietigde piramiden uit hele oude beschavingen en ook hebben ze skeletten gevonden van hele grote mensen. Wat is hier de betekenis van? Die piramiden zijn al vernietigd, maar de Spirits spreken er over, alsof ze nog vernietigd moeten gaan worden. Dan kom je dus in contact met dimensies die elkaar raken en dat is dus nu aan het gebeuren. Er worden dus nu heel veel dingen opgegraven, maar eigenlijk voor ons idee, moet dit nog gaan gebeuren Ze zullen ook ontdekken dat ze te maken hebben met mensen met een hele hoge beschaving, dat komt dus ook hier naar voren. Die piramides, die nu opgegraven zijn , die worden nog bedolven of vernietigd. Maar doordat ze opgegraven worden, doordat ze dus aan de oppervlakte komen, raken die dimensies elkaar. Wat je dus dan gaat krijgen, dat er een situatie op Aarde ontstaat, doordat die elementen zijn opgraven en deze nemen ook hun energie mee. Deze energie komt naar de Aarde en wat er dan ontstaat kun je zien als verschillende sferen, die hier bij elkaar komen Je komt met de toekomst in aanraking en het heeft zich gemanifesteerd in het verleden. Agnes verteld hier tussen door, dat mensen die daar in dat gebied komen een soort verjongingsproces ervaren. “Dat klopt helemaal” bevestigt Marion want: Er zit daar dus, een hele belangrijke energie die ons allemaal aanraakt. Het heeft dus ook te maken met de transformatie van de Aarde. Dat betekent ook dat waarom hier de Mayakalender ophoudt in december 2012. Maar het stopt helmaal niet, want er komt een nieuwe energie naar de Aarde. Er komt dus een hele nieuwe dimensie naar de Aarde, waarin dus verleden, heden en toekomst met elkaar in verbinding komen. Daardoor wordt er iets in ons aangeraakt. Want ook jij hebt een leven daar gehad, of zal dat leven nog hebben in de toekomst. Misschien is een van ons wel opgegraven, dat kan ook zomaar. Wie weet wat je geweest bent, dat zijn beelden die je soms zo maar krijgt in flitsen. Maar het fijne weet je er soms niet van. Dus die energie raakt ook jou ziel, dus op het moment dat er een bewustwording komt van een aantal levens, met name van de levens waar we nog niet veel van weten. Net zoals bv. de Kristallen Schedels, maar dan bedoel ik ook de echte oeroude Kristallen Schedels, dat is dus iets van de toekomst, wat opgegraven is, maar dat in wezen nog moet gebeuren. Daarom kun je dus zeggen dat die Schedels van een hogere dimensie zijn. Contact hebben met wezens van een hogere dimensie, omdat ze hier zijn op Aarde. Deze energie is nieuw op de Aarde, dus je krijgt allemaal lagen over elkaar. Allemaal verschillende lagen en het komt allemaal naar de oppervlakte. Alles komt naar de oppervlakte; de Aarde breekt open en er komen energieën vrij. Bij opgravingen bv. en dan krijg je ook de tijd van de Ufo’s . Er zijn er al gezien, maar het voorspeld dat er nog meer Ufo’s naar de Aarde komen en dat je kans maakt er een te gaan zien. Dus niet alleen in de vorm van een energie, maar ook dus met Ufo’s die daadwerkelijk naar de Aarde komen. We worden geconfronteerd met het verleden, en de toekomst. Het heeft een verschrikkelijke inpact op ons allemaal. D.w.z. dat je aangeraakt wordt in het leven dat je nu bent, maar ook in de levens, die je nog gaat leiden en de levens uit het verleden. Op dit moment trek je de lijn helemaal terug. In elk leven heb je een “nu-moment” Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Wij hebben een nu, maar als we op dit moment een volgend leven leiden, dan hebben we ook een nu, en als al die momenten in een fase, door die energie met elkaar in verbinding komen, dan ga je dus een ontzettend karmische periode in. Het is niet van: Goh wat krijgt die veel voor zijn kiezen, want we krijgen allemaal op ons beurt veel voor onze kiezen. Het is alleen zo dat het bij de één wat erger is i.v.m. het karma wat aangegaan moet worden. Dat karma wat aangegaan moet worden om jou mee omhoog te laten gaan naar die energie, Dus om jou omhoog te liften naar die hoogte waarop die energie stroomt. Dus het kan zijn dat je bv. Je grote teen stoot, maar het kan ook zijn dat je geconfronteerd wordt met hetzelfde, hetzelfde…. Net zolang je er van leert! En dat kan heel snel achter elkaar komen. Het kan zich manifesteren in iets dat ieder maand voorkomt, of iedere week. Zodat je denkt: hč nu maak ik het weer mee, of nu heb ik het weer. Wat doe je ermee!!!! Dit is dus heel belangrijk! En dit zelfde stuk kan dus ook worden aangeraakt in andere levens. Want dat is dus iets wat jou ziel tegenhoudt omdat je door die stukken, nog niet verder kan groeien. Wat je dus gaat krijgen tot de tijd van 2012 In 2012 komen de Kristalkinderen heel erg naar voren toe Ik kan je dus nu voorbereiden op mogelijk een boel shit, waar je doorheen moet groeien. Dus datgene wat je nog moet aan moet gaan in je leven, wat nog gezuiverd moet worden. Het is voor ons allen dus op een bepaalde manier herkenbaar, Dus je zal steeds bepaalde situaties voorbij zien komen, die zich herhalen, maar je zal ook zien dat het ook iets in jou zelf zit,wat zich steeds herhaalt. Dat moet je doorbreken, dat moet je aangaan. Als er bv. Iemand in je omgeving die je verschrikkelijk irriteert, ga het dan aan! Je kunt het aan gaan op verschillende manieren. Je hoeft niet altijd het gesprek aan te gaan, want soms weet je, als je dat doet, dat het zich de situatie alleen maar zal verergeren, omdat het soms bij de ander niet aankomt, en dat kan een averechts gevolg hebben. Het gaat niet zozeer om die ander, maar het gaat om jou. Hoe ga jij dit doorbreken, Jij hebt de macht om dit te doorbreken!!! Hoe ga jij dit doen en hoe ga je hier mee om? Probeer de ander in zijn waarde te laten en zoek voor jezelf hier een weg in om daar mee om te gaan. Ieder mens is anders en wie zijn wij, om te bepalen dat een ander niet goed is. Leer er mee omgaan dat een ander niet is, hoe jij verwacht, dat hij zal reageren en hoe hij met de dingen omgaat. Dus onderzoek de rol die je eigen ego hier in heeft! Probeer niet altijd je gelijk te halen. Maar het is moeilijk want je ego hoort bij je. Het is ook je overlevingsmechanisme Maar wel is het zo, dat je goed moet blijven voelen en je onderscheidingsvermogen alert laat zijn. Want het kan ook zo zijn dat de ander tot ver over je grens gaat. En dan moet je wel heel duidelijk zijn en je grens aangeven en tot hier en niet verder. Je kunt dit doen door energetisch iets op de trekken, maar je moet het toch zuiveren. Maar belangrijk is het dat je door je leven wandelt en probeert je van je ego te onthechten, maar dat je geen stappen overslaat. Blijf liefdevol naar je eigen leven schouwen en bezie wat je doet. Dus het zijn dimensies die elkaar raken. Bv. God heeft iets gematerialiseerd in de vorm van een schedel, je kunt het nu zien, maar het is de toekomst. De tijdsfactor bestaat niet. Wat er gebeurt als je een buitenaards wezen ziet, het kan zo zijn dat je dit zelf bent maar dan in de toekomst. Er wordt iets aan de ziel getoond, waardoor je zelf weer in beweging schiet en gaat groeien. Je moet het wel willen zien. Er wordt ons dus iets getoond vanuit een andere dimensie., in een nu-moment waardoor verleden, heden en toekomst elkaar raken. Maar het blijft een lastig onderwerp, om te begrijpen. Liefs, Marion www.maylight.nl Als u de nieuwsbrief van Marion wilt ontvangen stuur dan een mailtje naar info@maylight.nl Marion Berndsen, Praktijk voor Mediumschap Ik wil dit topic even wat aandacht geven met daarin de opmerking dat vanaf 28 oktober, dus a.s. vrijdag, dit gaat gebeuren. De poort naar de 5e dimensie gaat open, dus geef je over aan het loslaten van het ego. Heb vertrouwen!
|
|
|
|
#125672 - 28-10-2011 19:31
|
Dagelijkse bezoeker
|
Misschien een hele domme vraag, maar betekent het plaatsen van de 13e schedel vandaag zoals is te lezen in het evenementenforum, dat er vanaf nu een sterkere energie is vanuit de vijfde dimensie die het mogelijk maken om daadwerkelijk te veranderen? Of moet ik het zien dat het trillingsniveau van de hele aarde weer iets omhoog gaat? Vind het moeilijk het voor me te zien. Wel heel bijzonder dat je ook aan de laatste schedel hebt kunnen bijdragen Nims!  En dan eigenlijk ook nog een klein vraagje over de 5e dimensie als dat ook in dit topic mag. Want hoe moeten we de 5d dimensie eigenlijk zien? Zijn we dan nog stoffelijk en is de wereld om ons heen dan nog tastbaar of verlaten we ons lichaam om naar de 5e dimensie te gaan?
|
Registered: 12-12-2008
| Posts: 1005
| Loc: Op de wereld
|
|
|
#125673 - 28-10-2011 19:48
|
Kind van de zon
|
Het betekent dat we in ieder geval veel makkelijker contact hebben  wat het verder daadwerkelijk zal doen, daar zullen we vanzelf achter komen  De verbinding is vandaag gemaakt, eigenlijk mogen we wel een klein feestje vieren daarom. Het licht is veel krachtiger geworden door het plaatsen van de laatste schedel en de dimensies zijn nu zeer krachtig verbonden met elkaar.
|
|
|
|
|
|
#125680 - 28-10-2011 21:26
|
Merudiaan
|
Ik wil dit topic even wat aandacht geven met daarin de opmerking dat vanaf 28 oktober, dus a.s. vrijdag, dit gaat gebeuren. De poort naar de 5e dimensie gaat open, dus geef je over aan het loslaten van het ego. Heb vertrouwen! Dat is dus vandaag! Vanaf vandaag, Vrijdag 28 Oktober 2011 Vandaag gaat de poort open, naar de 5de dimensie groetjes moonflowertje
|
|
|
|
#125681 - 28-10-2011 21:42
|
Dagelijkse bezoeker
|
@MoonFlowertje: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php...html#Post125213Als het goed is is volgens dit topic is vanmiddag de laatste van de schedels herenigd met de andere schedels. Als ik het goed heb begrepen.  Ik ben iig heel erg benieuwd wat er nu komen gaat! Eigenlijk weet dus eigenlijk nog niemand helemaal wat er komen gaat in de aanloop naar de vijfde dimensie als ik het goed zie zo Jorine? Eigenlijk is het beste wat we kunnen doen dus alles over ons heen laten komen, en gewoon lekker loslaten als het ware?  Ik ben echt nieuwsgierig naar wat er komen gaat 
Edited by Eruanna (28-10-2011 21:57)
|
Registered: 12-12-2008
| Posts: 1005
| Loc: Op de wereld
|
|
|
#125684 - 28-10-2011 22:26
|
Merudiaan
|
 Dus als het goed is, moet het te voelen zijn?! ... misschien als ik me er op zou concentreren?? het is nu te druk om me heen  groetjes moonflowertje
|
|
|
|
#126036 - 13-11-2011 07:33
|
Merudiaan
|
Kristallen schedels. Joshua Shapiro http://whoisjoshuashapiro.com/index.htmlis ook ook wel interessant om te lezen ( wel in het engels helaas) groetjes moonflowertje 
|
|
|
|
#127359 - 02-01-2012 11:55
[Re: MoonFlowertje]
|
Lid
|
Wat een interessant onderwerp!
Bij een aantal berichten in dit topic had ik overal kippenvel..
In mijn meditaties zie ik heel vaak schedels. Soms mag ik ze ook vasthouden.
De laatste tijd zie ik wel vaker een kristallen schedel met een magenta vlam op het voorhoofd.
Zelf heb ik geen helder beeld van het hoe en waarom van deze beelden... ik heb ze gewoon.
Ik hoop dan ook dat -als ik deze topic blijf volgen- ik vanzelf dingen helder krijg.
|
Registered: 31-12-2011
| Posts: 62
| Loc: Nijmegen
|
|
|
#127361 - 02-01-2012 12:09
|
Merudiaan
|
Ik hoop het ook en ben benieuwd wat er bij je binnenkomt  .
|
|
|
|
#127403 - 02-01-2012 22:56
|
Zeer frequente bezoeker
|
Eigenlijk vraag ik me iets af. Ik weet dat ik bij de Maya's geleefd heb. Ik was er een hogepriester kwam ik vorig jaar achter. Hoe? Nou mijn hele leven droomde ik hetzelfde. Er waren mensen gevangen en ik stond hoog boven hen op een plateua of zo. En ik had een bepaald mes in mijn handen en ik zette deze mensen op een stok. Net als de Maya's deden met hun krijgsgevangenen. En met het mes dode ik mensen.
Vorig jaar op NGC was er een documantaire over wapens uit het verleden. En ook over de Maya's en daar kwam het mes in voor die ik in mijn dromen vast hield. Ik schrok bij deze herkenning dat snappen jullie wel. Dit was het mes dat gebruikt werd bij offer rituelen.
Nu trekt het Merkaba mij enorm ik heb er zelfs 1 aan een ketting,maar toch beangstigen de schedels me. Ik begrijp dit niet.
Of hoort deze vraag in een andere topic?
|
Registered: 02-02-2011
| Posts: 544
| Loc: Amersfoort
|
|
|
#127406 - 02-01-2012 23:29
|
Merudiaan
|
Dit kan best in dit topic  . Waarmee je in aanraking komt is je oertrauma. Ik raad je aan om regressie te doen zodat je hiermee in contact kunt komen. Als je niet goed weet waar je dit kan doen, ben je altijd welkom om langs te komen in mijn praktijk. Dan kunnen we hier een sessie op doen.
|
|
|
|
#127407 - 02-01-2012 23:42
|
Zeer frequente bezoeker
|
Ik zal eens kijken ernaar. Het is ook het enige leven waar ik deze gevoelens zo bij heb. Ik ben in andere levens slecht aan mijn einde gekomen en toch heb ik daar helemaal geen trauma's van over gehouden. Zelfs in een leven verkracht en gemarteld voor ik vermoord werd. En dat door degene met wie ik nu getrouwd ben. Hij herinnerd zich nergens wat van trouwens. Van geen enkel leven alleen deze. Maar goed ik houd je aanbod in mijn achterhoofd. Dank je
Edited by Kalilka (02-01-2012 23:44)
|
Registered: 02-02-2011
| Posts: 544
| Loc: Amersfoort
|
|
|
|