|
|
#123147 - 22-08-2011 16:03
Re: automatisch tekenen

[Re: Cialara]
|
Lid
|
Wauw! Cialara! Wat jij gewoon zonder enige info kan zeggen over mij, fantastisch. Ik ben diep diep onder de indruk... Zit hier met een brok in mijn keel terwijl ik dit lees. Zelf ben ik nog niet helemaal bewust van mezelf en mijn kunnen, maar wat jij zegt komt helemaal overeen met wat een astrologe enkele maanden terug aan me vertelde. Ik ging daar naartoe, voor de lol en toch ook wel omdat ik zoveel vragen had over mijn loopbaan. Bleek dat ik een hele speciale horoscoop zou hebben, een christusbewustzijn enzo. Dat ik iets moest doen met kennisoverdracht, zou een leidersfiguur zijn... Ik met mijn zelfvertrouwen van niks, ik die bang is om te spreken, haar mond niet durft open te doen tijdens vergaderingen, bijna ontslag wil nemen als ze een presentatie moet geven, die sollicitatiegesprekken een nachtmerrie vind, die potentiële jobs waar je communicatief moet zijn dan maar schrapt van het lijstje... Ik stond daar toen wel heel verbaasd van te kijken! Gaat het niet over iemand anders? Klopt mijn geboorteuur wel? Op haar aanraden ben ik bij iemand geweest die via automatisch schrift je energie enzo meet om dan een behandelingsplan op te stellen om iets te doen aan mijn zelfvertrouwen en ook aan die vervelende dromen over mijn lief en mijn zus. En die mevrouw begon ook al over mijn teveel aan mannelijke energie. Daar zouden ze ook op werken. Volgens haar had ik ook heeeel veel te vertellen (maar ik zou niet weten wat, op deze moment) maar zou mijn probleem met spreken komen door mannen in mijn jeugd (had inderdaad toen ik 10 was een leraar die er altijd mee zat te lachen dat ik zo traag sprak). Enfin, op haar aanraden heb ik dan nu 3 keer een acupunctuursessie gehad en afgelopen vrijdag een eerste keer microkinesitherapie. De mevrouw die microkine deed begon ook al over mijn mannelijke energie en daar zou ze volgende keer wat aan werken... Dus ik ben er wel mee bezig. Na die eerste microkine heb ik me ook 2 dagen misselijk gevoeld, diarree gehad, maar nu voel ik me al veel lichter, meer ontspannen, sleur precies minder lasten mee. Heb gisterennacht nog over een vleermuisje gedroomd en effe opgezocht en dat zou toch ook maar weer op dat bewustzijn wijzen. Die trots zag ik op 't eerste zicht niet zo zeer bij mij omdat ik me altijd nogal minderwaardig voel. Maar er zijn wel een aantal dingen waar ik trots op ben, mijn beeldhouwwerken en de renovatiewerken aan mijn huis bijvoorbeeld. Dus, prachtig wat je hier uit mij hebt gehaald! Blijkbaar zit dat allemaal wel in mij, maar zelf heb ik het nog niet gevonden... Ik hoop dat dat niet te lang meer gaat duren... Heel erg bedankt! Ik ga me maar eens verdiepen in die lichtwerkers... Heel veel liefs, Floere Floere voor jou heb ik deze gemaakt. Wat me eerst opviel, is dat ik dacht met een heel mannelijke energie te maken te hebben in deze tekening. Er komt heel veel kracht vanaf en ook een sterke ziel. Ik zag engelenvleugels bij je, een lichtwerker  Veel te zien op jouw tekening dus ik zal proberen stuk voor stuk mijn eigen uitleg te geven. Kan echter zijn, dat jij bij bepaald dingen andere uitleg hebt voor jezelf. links van je een boek en een schrijfveer. Schrijf de dingen voor jezelf op, dat is belangrijk. rechts van je een slang die omhoog komt, je groeit, je wijsheid en je kracht komt naar boven, maar ook mogelijk je kundalini, je zielswijsheid. Vanuit de cirkel komt de slang, de cirkel staat vaak voor het goddelijke, eenheidsbewustzijn. De bloem staat aan de rand van deze cirkel, maar niet erin. Alsof ze nog niet meedoet... de bloem heeft 8 blaadjes en straalt. Je armen zijn niet geheel zichtbaar, maar verscholen achter je vleugels, heb het idee dat je je nog niet helemaal bewust bent van jou krachten of je werkelijk wezen. Daarom ook die bloem die nog aan de rand staat. Het wordt tijd om te ontwaken misschien? OP je keel staat een diamant. Helderheid van spreken, communiceren of misschien zingen. Een heeeel groot hart draag je bij je, er is veel liefde in jou. Aan je riem draag je een sleutel, je kunt bij de bron komen, er contact mee leggen, de sleutel ook van kennis en wijsheid. Even kort over de sleutel, het boek met schrijfveer en de slang, ze wijzen alledrie op kennis en wijsheid. Je bent ook wel een beetje trots, gezien de drie pauwenveren die er rechts fier omhoog staan. Links nog eens twee bloemen. Links en rechts van je zie je twee lange verticale lijnen en ook van boven komt een soort van kolom naar beneden. Je bent ontzettend beschermd en er wordt op dit moment heel veel naar je gezonden van boven af om het zo maar te zeggen. Voel je het zelf ook? Is er een proces van ontwaking gaande? Dit is het algemene gevoel dat ik uit het plaatje krijg namelijk.
|
|
|
Registered: 19-07-2011
| Posts: 50
|
|
|
#123164 - 22-08-2011 23:02
|
Frequente bezoeker
|
tjonge....ik sta verbaasd over de wondertjes die hier gebeuren ..die tekeningen..! en je preciese uitleg ! amazing! nu ben ik nog meer nieusgierigjes... liefs X
|
Registered: 16-08-2007
| Posts: 313
| Loc: vlaams brabant..belgie
|
|
|
#123170 - 22-08-2011 23:45
|
Regelmatige bezoeker
|
cialara,
Wat ontzettend gaaf dat je deze gave hebt .. (leuke woordspeling.... ha ha ha)
Zou je voor mij ook een tekening willen maken. Het heeft geen haast hoor (maar wel snelll..... we schrijven meheeeeee (bert visscher...) LOL)
Ik ben heel benieuwd wat je met je tekening kan betekenen voor me.
Liefs Duiffie
|
Registered: 02-03-2010
| Posts: 145
| Loc: Zeewolde
|
|
|
#123176 - 23-08-2011 10:15
|
Kind van de zon
|
Tatora, voor jou heb ik gisteren al de tekening gemaakt, maar pas nu tijd om het even uit te schrijven hier Allereerst zie ik heel veel beweging op je kaartje. Je komt aan vliegen, snel kijken, zweven enz. Maar wel gericht, alsof je ook heel nieuwsgierig bent naar iets. Iets wat staat te gebeuren of iets moois wat er te zien valt. En ja, daar staat een prachtige bloem, met een hart van een spiraal, stralend van licht maar ook bijna alsof de spetters er vanaf vliegen. De bloem heeft een fierheid en een trots. De blaadjes in een lemniscaatvorm, maar dan ook een dubbele. Ik zie ook iemand overkoepelend meevliegen boven het geheel en een grote vleugel die ze over het geheel houdt, alsof je wil beschermen, een drietal kleinere wezens die onder die vleugel bewegen. Een van die drie wezens, lijkt een soort duif, een vliegend dier, dat een beetje achterom kijkt, naar het hartje dat hij achter zich aan trekt. Dan is er een soort van brilfiguurtje, haha, ik weet niet wat het is  mara het is heel nieuwsgierig, kijkt zijn ogen uit hier. Het onderste wezen is een combinatie van een soort van zwaan met een slakkenhuis. Je bent een mooi wezen en langzaam kom je uit je schuilplaats te voorschijn. Geholpen door liefde en eenheid (cirkeltje en hart). De bovenste figuur, die ik aan de vleugel link, is een soort van engelachtig wezen. Misschien een gids? Hij/zij is er maar op de achtergrond en kan niet heel ver doordringen nog, want er is nog een belemmering voor hem (de verticale lijn) Hij ziet echter alles en staat in verbinding. Er is daar nog wat groei mogelijk, de bloem in het haar laat dat zien. Wellicht kun je op termijn meer, ander of beter contact met die gids krijgen. Dit was de tekening voor jou Tatora
|
|
|
Registered: 08-03-2009
| Posts: 3818
| Loc: Voorhout
|
|
|
#123177 - 23-08-2011 10:27
|
Frequente bezoeker
|
WAUW!!! over toeval gesproke stuurde je juist een PB over tekening.. echt ongelofelijk!!! wat ik al kan zeggen is dit...dat engel achtig wezen;.is wie ik ben;.maar die durft nog niet er helemaal te zijn;. de belemmering is ..hetgeen waar ik nu mee zit.. tjonge;.ik ga het even laten inwerken..doe nu pc even uit...onweer hier!! Dank je liev enegl! echt veel dank! dikke knuffies X
|
|
|
|
#123178 - 23-08-2011 10:27
|
Frequente bezoeker
|
ENGEl bedoelde ik dus;.
|
|
|
|
#123179 - 23-08-2011 10:33
|
Kind van de zon
|
Sterkte Tatora, je hebt wat onzekerheid inderdaad, maar volgens mij niet nodig, want je bent een prachtige bloem ook  Liefs Cialara.
|
|
|
|
|
|
#123180 - 23-08-2011 10:46
|
Kind van de zon
|
Pultje, jouw tekening: Ja, een beetje aparte tekening. Centraal bij jou is een boek. Kennis, boeken, wijsheid, veel weten of misschien wel leven vanuit je kennis en bewijzen en niet zozeer op gevoel? Er is een schrijfveer boven, dus er word nog in geschreven in dat boek ook  alsof je alles wat er om je heen noteert en onthoud. En je bent er nog trots op ook dat je dat allemaal kan en weet en onthoud. Dat zouden de pauweveren rechtsboven kunnen betekenen. Het boek heeft op beide bladzijden 6 streepjes en ook de veer heeft 6 streepjes erin. Mogelijk dat getal 6 een belangrijke aanwijzing kan geven. Ik zie ook een diamant en een zonnetje aan je linkerkant, bij dat boek ook. Misschien moet je wat meer op je gevoel gaan richten, en werken aan je intuitie, en je verbinding met het goddelijke in jezelf. (dit is even mijn interpretatie he, kan ook heel anders zijn, het tegenovergestelde zeg maar). Onder het boek zijn nog een aan viertal dingen te herkennen. Ik doe ze maar van links naar rechts. Aan de linkerkant een hand, een hand die als het ware zegt: Halt, niet verder. Maar rechts van die hand, zit een soort van duif, en die peutert een draadje uit die hand, en trekt eraan. Als je een beetje anders kijkt, kun je in die duif ook een hand zien, een open hand wel, die juist uitnodigd. Zo is er een bijna een yin-yang teken in te zien, wat balans kan betekenen. De vogel is voor mij een soort van (vredes)duif, die de verbinding tussen de twee handen houdt. Dan wat verder naar rechts zie ik een soort van vrouwelijk element; een boezem, met erboven een vogelkopje. Ook een soort van halssieraad met een stralende bol, met 8 straalstreepjes, van element aarde. Boven deze mooie boezem zie ik aan de rechterkant nog een oor. Ben jij iemand die goed kan luisteren? Zou wel handig zijn natuurlijk als je alles wil noteren en onthouden, maar een luisterend oor is heel fijn voor mensen om je heen. Het is niet echt verbonden met het boek, maar met je vrouwelijkheid, met je intuitieve gedeelte... dus misschien ook hier een aanwijzing voor het luisteren naar je vrouwelijke zelf, je intuitieve zelf  Maar, dat laatste is mijn interpretatie natuurlijk. Ik hoop dat je er iets mee kunt. Liefs Cialara.
|
|
|
|
|
|
#123182 - 23-08-2011 10:57
|
Kind van de zon
|
Lara, deze is voor jou Ik zie een soort van gelaagd persoon hier, als ik naar de bovenrechterkant kijk. Veel laagjes die elkaar overlappen en die een bescherming vormen als het ware. Alsof het moeilijk is om tot je door te dringen, tot de werkelijke kern van jou. Je krijgt wat input van bovenaf en je verbinding met boven is prima, gezien de vele spiralen. Ik zie ook twee zonnen, eentje in een spiraal vorm hoog boven je en eentje die je om je nek hebt hangen als een soort van amulet. Zon staat voor mij de verbinding met god, of het goddelijke in je zelf. Links boven is een pentakel, voor mij een beetje het symbool van heksen, wicca maar ook van alchemie, alchemisten. Veel groeperingen gebruiken deze ster als hun symbool. Al gebruiken de meesten hem liever met één punt naar boven, deze staat een beetje scheef... bijna omgekeerd zelfs. Je hebt veel liefde in je, en je spreekt ook vanuit liefde. En heel lief naast je in je nek is ook zo'n hartje te zien, alsof ie je komt koesteren. Je hele gezicht is ook in een hart vorm. Ik vind het vrij moeilijk om deze te duiden wel, komt waarschijnlijk door die laagjes  Dat wil niet zeggen dat jij een gesloten persoon bent, maar meer dat je een bescherming rond je hebt opgebouwd. En je kijkt verder wel heel helder de wereld in, maar niet rechtstreeks naar mij, dat valt mij ook op. Ik hoop dat je er iets mee kunt Lara. Liefs Cialara.
|
|
|
|
|
|
#123183 - 23-08-2011 11:07
|
Kind van de zon
|
Aera, jouw tekening  Ik zie hier iemand die zeer in balans is, en hard aan het werk is. Je staat op aarde en je zaait als het ware iets, de kleine spiraaltjes in je schort. Het zijn er in totaal zes; 5 kleine en 1 grote. Vanuit je handen straalt het. Je bent tijdens dit zaaien naar binnen gericht, alsof je mediteert. De dingen rond je hoofd en over je armen zijn denk ik een soort van vleugels ofzo. En boven je hoofd een aureool. Alsof je helemaal in trance bent hier. Ik zie boven je zon en maan, verbinding met het goddelijke en je gevoel, je intuitie, maar ook balans in het mannelijke en vrouwelijke in jezelf. Dan nog een grote boom op de aarde zie ik. Die heb ik nog niet eerder in tekeningen gezien. Het zou je levensboom kunnen zijn, die gegrond is op aarde. Een levensboom is mooi om te zien, volgens mij lijkt deze op een eik, dat gevoel heb ik ervan. De boom kan ook betekenen dat je van de natuur houdt en dat je daarin ook op kunt laden als je dat nodig hebt. Dan zie ik ook nog vanuit je jurk een golvend lijntje lopen die voor mij water symboliseert. Water is weer het gevoel, intuitie. Wel mooi dat jij aarde het aardse en water het gevoel met elkaar verbind Omdat bij jou ook een aantal keren het getal 6 voorkomt (6 spiraaltjes in de jurk, en twee keer zes stralen bij de handen)kun je dat opzoeken voor jezelf, als je dat wil  Dit was wat ik er tot nu toe uit kan halen. Liefs Cialara.
|
|
|
|
|
|
#123191 - 23-08-2011 15:56
|
Frequente bezoeker
|
Cialara ik stuurde het per PB ,maar dient hier te staan eigenlijk,hihhi. weet je,ik geloof ook dat die engel boven me ,deels mezelf is,en deels ook mijn tweelingstraal,die niet op aarde is . de duif..teken van vrede,maar ook verbonden met de heilige geest.en dat hart..amai..er is me gezegd geweest dat ik op aarde gekomen ben in naam van liefde;..dus daar herken ik al wat in .. en dat Ik,zowel mijn tweelingstraal nog niet helemaal in kontakt is met mijn innerlijk,ja,ik weet waarom.. ik schrijf de laatste tijd bijna niks,en "sluit" me steeds vaker af van de wereld rond me..
ja;.uit mijn schulpje kruipen..is wat ik wil,maar nog niet weet hoe.. heb me in deze "relatie" steeds meer een lelijk eendje gevoeld.. terwijl hijz egt,dat alles ok is,en dat ik blij dien te zijn met het groei proces wat we ervaren..ja;.ok ik ben ,na tien jaar ,tot rust gekomen,ook bij hem;.ik WIL en DURF nu samen te slapen..maar hij wilt niet...dus wat schiet ik nog verder op met deze verbinding?;.
ja..de Bloem..grappig..de opa van mijn" vriend" zei steeds zonnestraaltje tegen mij,en dat deed me zo opbloeien. de meeste mensen vroeger zeiden dat..dat ze vrolijk werden van mij,en dat ik ze rust gaf.. dat ik zooo kon stralen..mijn "vriend" zei dat ook in begin..maar dat stralen doe ik veel minder;.geen wederkerige liefde..en zijn blokkades om het te ontvangen;.hij zei zelfs dat ik mijn voila mail moest verandern,anders zouden mensen mij niet serieus nemen!;.nu vanochtend belde een ziele maatje mij,antwoord apparaat;.en hij sprak in" amai ,zo serieus!!.. maar goed.de bloem..jaaaa..ik wil weer stralen!..als een zonnetje ..eeuwigjes!..dubbele eindeloosheid in de blaadjes..
dat bril figuurtje,daar kom ik ook nog niet echt uit...hhih;. wie kan dat zijn?..
Over dat vliegen ,en veel beweging..ja dat klopt..gericht ook;.toen ik naar aarde kwam;.met een Doel! nu n beetje heen en weer aan het fladderen;.ni weten hoe en waar// enfin..ik ga hier nog s over "spirit stormen".. veel dank lieve engel; dikke knuffs ..liefs X
|
|
|
|
#123192 - 23-08-2011 16:01
|
Frequente bezoeker
|
wat mij wel opvalt,is dat de andere tekeningen meer 1 geheel zijn..en dat de mijne precies allemaal "losse " aspecten zinn..precies of ik nog niet 1 geheel ben.. zegt me wel iets..
|
|
|
|
#123194 - 23-08-2011 16:24
|
Kind van de zon
|
Wat komt er veel uit he, uit zo'n tekening...
Ja, bij jou zijn het losse stukjes Tatora, dat heb je goed gezien. En dat heeft inderdaad ook een boodschap. Want hoewel alles wel de zelfde kant op gaat, is er nog geen echte eenheid in je. Alsof je verdeeld bent van binnen, en dat maakt ook onzeker. Een deel kijkt ook achterom, naar het verleden, al vliegt ze mee met het geheel. Een ander deel komt tevoorschijn, weer een ander deel laat niet veel van zich zien ( alleen de ogen)...
Maar ik denk dat je je mag focussen op die prachtige bloem die je bent, weten dat je dat bent, dat jij anderen zo kunt verlichten met jouw stralende aanwezigheid. Let er echter wel op, dat je je dan niet leeg laat zuigen als het ware, misschien dat je je ook wat meer moet gaan aarden, want ik zie nergens dat je geaard bent, het lijkt wel of alles vliegt en zweeft. Een goede aarding kan helpen om je weer beter te voelen en je energie ook uit de aarde te halen en negatieve dingen af te laten vloeien naar die zelfde lieve aarde.
|
|
|
|
|
|
#123196 - 23-08-2011 16:46
|
Frequente bezoeker
|
klopt helemaal! wauw;. ja..ik "kijk" naar verleden van vrolijk zinn,en me zeker voelen ook,dat zal het wel zijn.. ik vidn mijn eigen plekje nog niet helemaal,en heb teveel weg gegeven ,in de hoop dat hij van mij zou gaan houden als vrouw,inplaats van "alleen" maar infokanaal van Boven,gezelschap,"popje",huishoudster,en soort van mama.. ik laat mezelf inderdaad niet helemaal zin,als geheel..Omdat ik me ,in deze situatie niet als geheel geliefd voel,het geheel..speciaal het Vrouw Zijn,krijgt geen ruimte.
door dit raak ik ook contact met aarde kwijt;want weet je ..als je nooit eeen knuffel Ontvangt..of iets van dien aarde..(en ik Ben een knuffeldiertje,houd van aanraking,en fysiek liefde tonen,Is ook deel van mijn aarding)dan "zweef " ik weg..als in een soort van twilight zone..begrijp je ?
ben je danbkbaar voor deze inzichten via je tekening! Liefs X knufff
|
|
|
|
#123199 - 23-08-2011 19:16
|
Lid
|
Wauw even laten bezinken bekijken dan pas kan ik echt reageren voor nu allleen WAUW Pultje
|
Registered: 24-03-2010
| Posts: 74
|
|
|
|