Merudi Menu
Cosmic Rays
Laatste reacties
organic baby carriers
by nlsun
Today at 02:57
Hoe de levensbloem ons leven heeft ingevuld
by MoonFlowertje
Yesterday at 21:45
Van harte gefeliciteerd jarige!
by MoonFlowertje
Yesterday at 21:07
Grappige filmpjes
by MoonFlowertje
Yesterday at 21:04
Tranen van het LACHEN
by MoonFlowertje
Yesterday at 20:48
Shout Box

Fotolezingen
Fotolezen
FOTO VAN MIJ
Share your light
Facebook Activity Feed
Today's Birthdays
No Birthdays
Who's Online
0 registered (), 18 Guests and 14 Spiders online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
(Views)Popular Topics
Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic 6538871
Mini raadsels 1023553
Dagtekst 991372
Spirituele woordenrijger 691147
Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online 322975
Van harte gefeliciteerd jarige! 302224
Naar welk muziek luister jij nu naar ? 263012
Edelstenen orakel door Jorine 148736
De spirituele groei van mijn zoon S. 136433
Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis 124758
Page 2 of 2 < 1 2
Topic Options
Rate This Topic
Hop to:
#126997 - 22-12-2011 19:49 Re: Wil iemand gokje wagen? [Re: amor]
Morgana Offline
Regelmatige bezoeker
ik heb voor jouw een elfenkaart getrokken en dit in combinatie met je foto zegt mij dat je iets met kinderen moet gaan doen. Ik trok de Kinderen kaart en elfen hebben vertrouwen in hen vanwege hun puurheid,hun geloof en en ongekunsteldheid. Dit lees ik ook in jouw foto. Jij hebt een enorme verbondenheid met kinderen. Ook wil je innerlijke kind nog graag spelen. Dit verklaard jouw "faalangst" het is ook een angst voor het volwassen worden wat je onbewust onderdrukt.

Registered: 22-12-2011 | Posts: 107 | Loc: Maasmechelen
#127005 - 22-12-2011 21:51 Re: Wil iemand gokje wagen? [Re: amor]
amor Offline
Regelmatige bezoeker
Ja faalangst heb ik wel haha smile. Ik krijg al een black-out als ik mijn pincode moet weten bij de kassa, maar ik heb een diploma gehaald dus er is nog hoop laugh. Ik verlang er wel erg naar om een keer te voelen wat onbezorgd kind zijn is, maar bang om volwassen te worden ben ik niet echt. Ik wil gewoon niet zo worden, zoals de maatschappij heeft bedacht wat volwassen zijn is, ik ben uniek, daarom wil ik niet volwassen worden. Ik heb wel altijd met kinderen gewerkt bij me vrijwilligerswerk, dat vond ik wel ontzettend leuk, dus je kan er wel eens gelijk in hebben dat ik iets met kinderen moet gaan doen :), groetjes, amor

Registered: 14-12-2011 | Posts: 166 | Loc: zuid holland
#127009 - 22-12-2011 23:51 Re: Wil iemand gokje wagen? [Re: amor]
Petra Offline
Zeer frequente bezoeker
Wat mij betreft kunnen er geen authentieke mensen genoeg in de maatschappij zijn, ik denk ook dat veel mensen er aan toe zijn van het onpersoonlijke af te willen en juist weer echtheid en contact met elkaar zoeken. Door authentiek te zijn geef je dat voorbeeld en inspireer of motiveer je de mensen om je heen ook zo te mogen zijn (als ze dat willen). Natuurlijk, authentieke mensen krijgen eerder waardering of juist kritiek, immers ze durven hun kleur te bekennen, hun werkelijkheid te laten zien. Authentieke mensen zijn een beetje als hoge bomen, ze vangen veel wind en dat is iets om gaandeweg van je af te laten glijden. Een prachtige, oorspronkelijke boom staat waar die staat, of je er nu van houdt of niet, de boom trekt zich daar niets van aan en groeit lekker door naar het licht naar beste kunnen en volgens het natuurlijk proces. Om je faalangst te hanteren is het belangrijk dat je onderzoekt waar die (hoge eisen) vandaan komen, zelf beoordeelt hoe reëel die eisen eigenlijk wel of niet zijn en vervolgens voor jezelf besluit of je daar wel of niet aan wilt voldoen.

Registered: 01-04-2010 | Posts: 525
#127010 - 23-12-2011 00:08 Re: Wil iemand gokje wagen? [Re: amor]
amor Offline
Regelmatige bezoeker
Mooi gezegd petra smile. Ik zeg altijd maar, als je boven het maaiveld uitsteekt wordt je afgekapt. IK ga lekker doorgroeien LOL smile. Tjah Ik wil gewoon perfect zijn en aan iedereens verwachtingen voldoen en laten zien dat er echt een rede is om trots op mij te zijn. Ik leg de lat erg hoog voor mijzelf, zo hoog dat ik de lat nooit haal en dus altijd teleurgesteld ben in mijzelf. Tjah en toen werd ik bang de verwachtingen niet te halen en kreeg ik faalangst, maar krijgen was makkelijker dan eraf komen tongue.

#127013 - 23-12-2011 00:19 Re: Wil iemand gokje wagen? [Re: amor]
Petra Offline
Zeer frequente bezoeker
Ja zo gaat dat he? Heb ik gelukkig nooit...grin ( blush )

Registered: 01-04-2010 | Posts: 525
#127014 - 23-12-2011 00:31 Re: Wil iemand gokje wagen? [Re: amor]
amor Offline
Regelmatige bezoeker
haha, ik ook nooooit, Wij zijn ook zo perfect, iedereen op aarde is perfect, allemaal perfect op onze eigen manier smile.

#127025 - 23-12-2011 11:38 Re: Wil iemand gokje wagen? [Re: amor]
Morgana Offline
Regelmatige bezoeker
Amor.. geloof in jezelf. Je hebt meer potentie en kracht dan je zelf denkt!

Registered: 22-12-2011 | Posts: 107 | Loc: Maasmechelen
Page 2 of 2 < 1 2