Merudi Menu
Cosmic Rays
Laatste reacties
organic baby carriers
by nlsun
02:57
Hoe de levensbloem ons leven heeft ingevuld
by MoonFlowertje
21:45
Van harte gefeliciteerd jarige!
by MoonFlowertje
21:07
Grappige filmpjes
by MoonFlowertje
21:04
Tranen van het LACHEN
by MoonFlowertje
20:48
Shout Box

Fotolezingen
Fotolezen
FOTO VAN MIJ
Share your light
Facebook Activity Feed
Today's Birthdays
No Birthdays
Who's Online
1 registered (JustLove), 20 Guests and 21 Spiders online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
(Views)Popular Topics
Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic 6538871
Mini raadsels 1023553
Dagtekst 991372
Spirituele woordenrijger 691147
Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online 322975
Van harte gefeliciteerd jarige! 302224
Naar welk muziek luister jij nu naar ? 263012
Edelstenen orakel door Jorine 148736
De spirituele groei van mijn zoon S. 136433
Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis 124758
Topic Options
Rate This Topic
Hop to:
#127386 - 02-01-2012 17:47 kind gehoord
Morgana Offline
Regelmatige bezoeker
Ik ben helderwetend en voel dingen aan,maar heb eergisteren en gisteren voor de eerste keer ook echt iemand gehoord. Mijn zoon ziet en hoort dingen regelmatig maar bij mij is het nog nooit echt voorgekomen totdat ik eergisteren avond naar muziek zat te luisteren en ik plots een kind hoorde huilen in de keuken. Ben gaan kijken omdat ik dacht dat er misschien buiten iets gebeurd was ,maar er was niets. Dus ging ik ervan uit dat het tussen mijn oren zat. Gisteren was mijn kleine zoon boven aan het spelen met zijn vriendje toen ik opeens BOE hoorde roepen en een kinderstem riep heel luid mijn naam en zei HELP.
Ik de gang op en gilde naar mijn zoontje dat hij moest ophouden met zijn vriendje bang te maken waarop ze allebei zeiden.. he?? we zeiden helemaal niets. Vandaag komt mijn grote zoon thuis en ik vertel hem wat ik hoorde. Hij vertelde me dat hij al wist sinds dat we hier zijn komen wonen dat er een kind in huis was. Hoop dus dat mijn zoon kan achterhalen waar die schreeuw om hulp voor was en dat we samen er iets aan kunnen doen. Vind het wel heel bijzonder dat op deze manier mijn zoon eraan herinnerd word dat zijn "anders" zijn niet zo "anders" is.

Registered: 22-12-2011 | Posts: 107 | Loc: Maasmechelen
#127423 - 03-01-2012 13:10 Re: kind gehoord [Re: Morgana]
Emuca Offline
Regenboog
Ik hoop dat jullie het kindje samen kunnen helpen om rust te vinden. Mooi dat jij nu ook horen kan, zo kan je je zoon helpen. Misschien wel mooi om samen te doen?

I danced in the morning when the world was begun
I danced in the Moon & the Stars & the Sun
I came down from Heaven & I danced on Earth

Registered: 03-03-2009 | Posts: 4294 | Loc: In mijn eigen wereldje
#127432 - 03-01-2012 13:48 Re: kind gehoord [Re: Morgana]
wolfke Offline
Regelmatige bezoeker
Samen er iets aan kunnen doen, zal jullie dichter bij elkaar brengen. Het is inderdaad bijzonder en komt ongetwijfeld goed. Succes samen.

Registered: 14-12-2011 | Posts: 160