Muggen, krekels en hond.....laat ik even terzijde.
Drie uur 's nachts zegt me meer.
Ik weet dat, als iemand contact zoekt, dit rond drie uur 's nachts gebeurd. Ook ik wordt vaak precies 03.00 uur wakker.
Ik zeg inderdaad altijd: oké, ik weet dat je er bent maar IK wil nu lekker slapen! M.a.w. woorden: laat me met rust

Je kunt ook zeggen: ik weet dat je er bent maar ik wil dit niet, wil je alsjeblief weggaan! Dit doen ze dan ook.
Je moet zeker niet bang zijn. Als ik even op je invoel dan geeft dat mij alleen maar een rustig gevoel.
Je kunt je als bescherming ook plaatsen in het witte licht of een gouden ei (visualiseren bedoel ik dan).
Hahaha, die telefoon is typisch! Ik heb laatst mijn telefoon opgeladen op mijn nachtkastje. Tot mijn verbazing was hij de volgende ochtend nog leeg. Stroomuitval gehad?? Nee hoor, want mijn wekkerradio liep nog steeds precies op tijd. Oké, misschien stekker niet goed ingestoken.....ik denk er verder niet over na.
's Middags zegt mijn dochter: mam, iets geks, heb mijn mobiel vannacht opgeladen op mijn slaapkamer maar hij was nog leeg vanochtend! Ik -verbaasd- vertel haar mijn zelfde belevenis.
Een half uur later komt mijn man thuis. Hij heeft helemaal geen verstand van mobiele telefoons en zegt: mijn mobiel is kapot....althans, had hem vannacht ingestoken (woonkamer) en vanmorgen was hij nog leeg!
Dochter en ik schieten in de lach

Alle andere elektrische apparaten hebben de hele nacht gewoon hun werk gedaan behalve drie stekkers van verschillende opladers in verschillende stopcontacten........op z'n minst vreemd te noemen!
Maar ik ben er inmiddels zo aan gewend dat ik nergens meer van op kijk.
Eén keer is inderdaad mijn mobiel ook aangesprongen 's nachts, en je schrikt je kapot omdat je uit je slaap wordt gerukt

.
Nogmaals, niet bang zijn. En inderdaad, als het lukt zou ik eens een betrouwbaar medium laten invoelen op je huis.
Sommige mediums kunnen dat van op afstand, hier ben ik helaas niet in geoefend.
succes
Elrian