Hoi Daphne,
als eerste welkom op dit forum. Dapper om je hier aan te melden vind ik, gezien je gevoelens t.o.v. het paranormale.
Ik lees al een poosje foto's en ik kan je zeggen dat wat er bij jou gebeurd bij mij in 't begin ook gebeurde.. later toen ik besloot dat ik open wil staan voor deze gave kreeg ik de info direct door, of in een filmpje of dmv woorden. Het is helderziendheid. En op zich helemaal niets griezeligs aan, maar helemaal te begrijpen dat jij 't wél eng vindt.
Weet je, veel mensen die die weerstand of dat griezelige gevoel hebben bij alles wat paranormaal is hebben in een vorig leven negatieve ervaringen meegemaakt.
Bovendien zit het nou eenmaal in de mens dat hij/zij dingen wil begrijpen met het verstand. En dat kan maar voor een heel klein deel.
Daphne, jij hebt geheel je eigen vrije wil; als jij voelt niets met deze helderziende gave te willen, of in ieder geval voorlopig niet, is dat geheel aan jou. Het kan helpen door hardop uit te spreken in eigen woorden dat je geen beelden e.d. meer door wil krijgen.
Als je nog vragen hebt, aarzel niet om die te stellen