|
|
#128186 - 12-01-2012 05:31
de 5de dimensie
|
Zeer frequente bezoeker
|
nog eens opnieuw ter geheugensteuntje... en ook omdat ik die tekst belangrijk vind. http://oth-channeling.com/nederlands/zielsgroep-5de-vijfde-dimensie.htm
|
Registered: 11-10-2010
| Posts: 658
| Loc: geel
|
|
|
#128190 - 12-01-2012 06:14
Re: de 5de dimensie
[Re: aquarel]
|
Zeer frequente bezoeker
|
wat ik weet over de 5de dimensie...
2012 is een belangrijk jaar voor ons, iedereen kijkt nu al uit naar de datum 21 december 2012, dan begint de maya kalender terug opnieuw zal je denken,.. mispoes :-) nee, op die datum zal er een overgang gebeuren, en gaan vele mensen hier op aarde eindelijk psychotisch worden :-) opgelet een psychose is geen ziekte zoals velen denken, nee, het is een bewustzijnproces.. nu op de 21ste dec. kunnen het overgrootste deel van de mensen interdimensionale reizen maken, ik bedoel maar dan kunnen we de gedachten van iedere mens lezen, en zullen we met elkaar praten via de vorm van telepathie, wat al bij vele mensen NU gebeurd. de slechterikken, zullen dit nooit kunnen, dus denk niet dat er dan rampsenarios zullen komen, nee, lieve mensen er gebeurd niets dan goed, goede zaken, goede emoties, goede mensen, die met elkaar praten, maar pas op het is geen select clubje, waar je zomaar bij kan, velen praten niet met elkaar omdat dat beinvloeding is, beinvloeding van gedachten is niet goed, en er zijn velen die hier nog niet mee kunnen omgaan, maar geen nood, de mensen die hier nog niet klaar voor zijn, wel, die kunnen nog niet genieten van de gedachten krachten die we allen met ons meedragen, zo zijn wij mensen uitgerust in dit leven met deze bagage, om later als we oud genoeg zijn of juist niet,.. we kunnen er pas gebruik van maken als we het aan kunnen, lees ; de 5de dimensie van odt - channeling, en alles zal je beter begrijpen, kunnen vatten, en er zal je veel duidelijk worden, vooral de gedachten van andere mensen die het nog niet weten en complottheorieën spuien op het net.
veel succes met het begin van een nieuw tijdperk, waarin alles beter wordt, en lieve mensen... het proces is al bezig, je kan het voelen, waarnemen en weten, als je natuurlijk al zover bent.
|
|
|
|
#128217 - 12-01-2012 09:48
|
Zeer frequente bezoeker
|
heeft er iemand vragen over de 5de dimensie ?
|
|
|
|
#128226 - 12-01-2012 11:19
|
Frequente bezoeker
|
Ja.. kun je zelf behalve er voor openstaan nog meer doen om het proces van voelen, waarnemen en weten te versnellen? Of is het vooral belangrijk om geduld te hebben?
|
Registered: 08-01-2012
| Posts: 445
|
|
|
#128227 - 12-01-2012 11:26
|
Zeer frequente bezoeker
|
dat is bij iedereen anders, er voor openstaan is goed, maar er klaar voor zijn.. die beslissing is niet voor jou maar meer voor jouw gidsen. en je moet met je beide voeten op de grond blijven staan en niet gaan zweven anders worden jouw krachten afgenomen of ontoegankelijk gemaakt voor jouw eigen bescherming en de bescherming van anderen, want het is een te grote kracht waar je meer kan mee vernietigen dan opbouwen als je geen weet hebt hoe het werkt. maar geen nood nu dit jaar op het einde gaan vele mensen het voelen.. ook jij mss, dat weet ik niet dat hangt ervan af hoe je in elkaar zit.
|
|
|
|
#128244 - 12-01-2012 11:58
|
Frequente bezoeker
|
Ik geloof dat ik het begrijp! Misschien moet ik het dan toch rustig afwachten. Ik voel wel dat er van alles staat te gebeuren, waar ik me voor honderd procent zou willen inzetten, maar weet niet goed hoe. Het is net alsof ik de laatste tijd weer met kinderogen naar de wereld kijk, alles lijkt intenser en dingen die eerst zo belangrijk leken, zijn dat nu niet meer. Ineens, vanuit het niets. Dat gun ik iedereen! Hoe prachtig is dan het nieuws dat deze nieuwe periode er staat aan te komen..
Vertel iemand die leert vliegen maar eens om weer te gaan zitten.. maar je hebt gelijk, misschien moet ik er niet teveel mee bezig zijn..
|
|
|
|
#128245 - 12-01-2012 12:01
|
Zeer frequente bezoeker
|
je bent op goede weg zie ik marije22. je zei zojuist dat je terug alles met kinderogen bekijkt, en de dingen die eerst zo belangrijk leken...
zo is het ook bij mij begonnen, maar nu ben ik 15 jaar verder.
|
|
|
|
#128246 - 12-01-2012 12:01
|
Regenboog
|
Ik denk dat iedereen precies datgeen op zijn of haar bord krijgt wat hij of zij nodig heeft om de ontwikkeling door te maken. De ene heeft al een begin van die ontwikkeling gemaakt om een begeleidende en steunende functie voor degene die gaan volgen.
Ik merk persoonlijk dat veel meer mensen interesses tonen en gevoeliger voor prikkels zijn geworden.. Het is fijn om mensen daarmee te kunnen begeleiden.
|
Registered: 03-03-2009
| Posts: 4294
| Loc: In mijn eigen wereldje
|
|
|
#128251 - 12-01-2012 12:14
|
Frequente bezoeker
|
Ja, en die ontwikkeling staat dan vast los van je wil, hoe vurig ook. Apart om te weten dat mijn enthousiasme me hierin misschien juist tegenwerkt.
|
|
|
|
#128253 - 12-01-2012 12:16
|
Regenboog
|
Je kan inderdaad niks afdwingen. Het heeft dus bijvoorbeeld geen zin om keihard te gaan zitten proberen om Aura's te leren zien.. Zoiets moet groeien en komen. Zich langzaam ontwikkelen.
|
|
|
|
#128256 - 12-01-2012 12:21
|
Frequente bezoeker
|
Haha daar was ik inderdaad mee bezig  Dan laat ik het maar los.. en vertrouw op het grotere geheel! Toch erg mooi om te weten dat het allemaal 'echt' is wat me overkomt :)ik zou het graag doorgeven aan anderen. Maar dan zou ik er alweer teveel mee bezig zijn haha
|
|
|
|
#128257 - 12-01-2012 12:23
|
Zeer frequente bezoeker
|
ik kon het niet beter verwoorden emuca
|
|
|
|
#128258 - 12-01-2012 12:26
[Re: Marije22]
|
Regenboog
|
Haha daar was ik inderdaad mee bezig  Dan laat ik het maar los.. en vertrouw op het grotere geheel! Toch erg mooi om te weten dat het allemaal 'echt' is wat me overkomt :)ik zou het graag doorgeven aan anderen. Maar dan zou ik er alweer teveel mee bezig zijn haha Enthousiasme doorgeven is geen slecht iets.. sterker nog, het zou je kunnen helpen bepaalde dingen die je overkomen zijn beter te begrijpen of een plek te geven, waardoor je gemakkelijker in gaat zien wat je veranderingen zijn. Ik doe dat persoonlijk met mijn blog.. als een soort reflectie van wat me overkomt.. Is voor mijzelf heel erg leerzaam vooral.
|
|
|
|
#128260 - 12-01-2012 12:29
|
Zeer frequente bezoeker
|
marije22, ik heb het ook proberen te verwoorden tegen buitenstaanders marije, maar die begrepen het niet. mss is het beter om het juist los te laten, en zoals emuca al reeds zei, het komt wel, en als je denkt dat je aura's kan leren zien, mijzelf is het nog niet gelukt, dus zweef niet weg he marije, het zou te zot zijn als je moest opgenomen worden omdat je begint te flippen.
just in case, dat ik zoiets zeg, verder moet je er geen aandacht aan besteden.
Edited by aquarel (12-01-2012 12:30)
|
|
|
|
#128261 - 12-01-2012 12:31
|
Regelmatige bezoeker
|
hoezo zou je dan opgenomen moeten worden. Ik heb nog nooit geaard kunnen raken, maar dan hoef je toch nog niet opgenomen te worden? Je moet gewoon de juiste mensen vinden  .
|
|
|
Registered: 14-12-2011
| Posts: 166
| Loc: zuid holland
|
|
|
#128262 - 12-01-2012 12:34
|
Zeer frequente bezoeker
|
da's waar, maar ik ben beginnen flippen omdat ik begon te zweven zo'n 11 jaar geleden... maar dat is te persoonlijk, heb al spijt dat ik erover begon.
|
|
|
|
#128264 - 12-01-2012 12:35
|
Frequente bezoeker
|
Ja dat klinkt als een goed plan, Emuca. Met schrijven kan ik dingen ook beter een plek geven. Misschien begin ik wel weer eens met een dagboekje en/of ook een blog. Het is voor mij alleen soms lastig te bepalen hoeveel tijd eraan besteden nog 'gezond' is, en wanneer je precies zou beginnen te 'zweven'. Ben ik teveel op zoek of hoort dat erbij? Ik kan soms moeilijk mijn grenzen bepalen, dat speelt vast ook mee. Als mijn hart ergens ligt, wordt het al gauw een obsessie en dan is de balans ver te zoeken..
|
|
|
|
#128265 - 12-01-2012 12:37
|
Frequente bezoeker
|
Ja dat klinkt als een goed plan, Emuca. Met schrijven kan ik dingen ook beter een plek geven. Misschien begin ik wel weer eens met een dagboekje en/of ook een blog. Het is voor mij alleen soms lastig te bepalen hoeveel tijd eraan besteden nog 'gezond' is, en wanneer je precies zou beginnen te 'zweven'. Ben ik teveel op zoek of hoort dat erbij? Ik kan soms moeilijk mijn grenzen bepalen, dat speelt vast ook mee. Als mijn hart ergens ligt, wordt het al gauw een obsessie en dan is de balans ver te zoeken..
|
|
|
|
#128266 - 12-01-2012 12:37
|
Zeer frequente bezoeker
|
dat is alleen zo op het begin, dat is normaal marije.. als je het verwerkt hebt en een zekere plaats hebt kunnen geven komt het allemaal wel goed met jou emuca
|
|
|
|
#128267 - 12-01-2012 12:37
|
Frequente bezoeker
|
Oeps  2 x
|
|
|
|
#128269 - 12-01-2012 12:39
|
Frequente bezoeker
|
Jouw antwoord hoopte ik dus stiekem op, Amor  En de juiste mensen hoop ik hier te vinden, haha
|
|
|
|
#128274 - 12-01-2012 13:02
|
Regenboog
|
Ik zelf heb mezelf op max. een bericht per dag gezet op mijn blog.. maar dat zijn nooit allemaal spiriwiri hersenspinsels.. anders blijf je bezig.
Ik had eerst een dromendagboek, maar die is verdwenen, dus ik heb nu alleen mijn blog. Het is een manier om mezelf te uiten en om dingen te delen.. En dat voelt goed. Hierdoor ga je ook minder zweven, omdat je de aardse dingen ook tegenkomt.
|
|
|
|
#128329 - 12-01-2012 18:48
|
Zeer frequente bezoeker
|
Ik heb een ouderwets dagboek met slotje om mijn ervaringen op te schrijven. Dan zie je hoe ik veranderd ben in die tijd.
|
Registered: 02-02-2011
| Posts: 546
| Loc: Amersfoort
|
|
|
#128334 - 12-01-2012 19:46
|
Frequente bezoeker
|
Ik heb vanmiddag een notitieboekje gekocht, de dagboekjes die ik in de winkel vond waren allemaal van My Little Pony  denk dat het een heel goed idee is! Als je dingen opschrijft kun je ze ook beter achter je laten. Lijkt me ook heel mooi om je eigen groei in detail te kunnen teruglezen! Misschien is een blog nog een te grote stap, eerst maar eens het dagboek proberen. Volgens mij maak ik ook niet genoeg mee voor een dagelijkse blog, haha
|
|
|
|
#128337 - 12-01-2012 20:55
|
Zeer frequente bezoeker
|
Ja het is heel moeilijk om aan dagboeken te komen nog. WIj verkopen ze en we kunnen haast geen volwassen dagboek vinden om te verkopen. erg jammer.
|
|
|
|
#128346 - 12-01-2012 21:31
|
Merudiaan en medemens
|
Ik gebruik mijn agenda, zo kan ik ook niet vergeten wat ik die dag heb gedaan of gegeten of met wie ik iets ondernomen of besproken had, erg leuk vond ik dat om te doen. Vandaag heb ik bij de Hema een mooi linnen met zilver bedrukte agenda gekocht.... ook toevallig!!
|
Registered: 09-09-2010
| Posts: 3603
|
|
|
#128350 - 12-01-2012 21:41
|
Regenboog
|
Ik heb een heeeeeeel mooi boekje wat je als dagboek kan gebruiken.. van leer met mooi papier... te mooi om te beschrijven.
|
|
|
|
#128352 - 12-01-2012 22:00
|
Zeer frequente bezoeker
|
Klinkt goed. Voor degenen die ook mooie opschrijfboekjes zoeken. Een favoriet merk van mij is paperblanks http://www.paperblanks.com/us/enEven weer on-topic: ik wordt wel heel blij van het 5de demensie verhaal. 
|
|
|
|
#128358 - 12-01-2012 22:13
|
Frequente bezoeker
|
Hahaha ik zou net zeggen, we wijken af  Maar opschrijfboekjes zijn ook belangrijk! Je moet er tenslotte dagelijks naar kijken.. Hoe dan ook moet je er eentje hebben die wel stralend mooi is, maar niet te mooi omdat het anders zonde zou zijn om erin te schrijven. Mijn agenda gebruik ik maar niet.. heb al vaak meegemaakt dat juist als ik iets geheim wil houden, iemand het per ongeluk vindt of leest. Om ongemakkelijke momenten te voorkomen krijgt mijn notitieboekje (overigens ook van de Hema! Toeval bestaat niet ;)) een mooi plekje achterin de kast waar alleen ik het kan vinden!
|
|
|
|
#128369 - 13-01-2012 07:32
|
Zeer frequente bezoeker
|
ben jarig op 17 feb, het watermannen tijdperk breekt aan en nog ff geduld, iets minder dan een jaartje..
here i come
|
|
|
|
#128538 - 15-01-2012 17:54
|
Zeer frequente bezoeker
|
De vierde dimensie gaat over het Niets. Alleen vanuit het Niets kunnen wij geinspireerd worden door de vijfde dimensie. Het boek gaat verder over het accepteren van jezelf en je tekortkomingen. Door mens te zijn, heb je jezelf verbonden met de eerste, de tweede en de derde dimensie. Dit wordt uitgebreid uitgelegd in dit boek. Als je dit begrijpt, kun je contact krijgen via de vierde dimensie – het Niets – met de hogere dimensies. Door alles vanuit een ruimer perspectief te zien, ga je minder oordelen en ben je beter in staat om van jezelf te houden zoals je bent. Al deze dimensies zijn ook terug te vinden als lagen in en buiten de Aarde. Zij hebben ook invloed op alle leven op Aarde.
ps. de bron volgt nog, maar weet ff niet meer waar het vandaan komt, omdat ik deze tekst heb gecopiëerd en op mijn bureau blad heb gezet.
bron : oth channeling
Edited by aquarel (15-01-2012 17:57)
|
|
|
|
#128539 - 15-01-2012 18:00
|
Zeer frequente bezoeker
|
Intuïtie, telepathie, het zesde zintuig. Eens je een aards lichaam hebt verlaten, gelden er plotseling heel andere wetten van communicatie dan we totnogtoe gewoon waren. Praten heeft nu geen enkel nut meer, want praten is de meest bedrieglijke vorm van communiceren die er bestaat. Kijk maar eens goed om je heen met hoeveel leugens en halve waarheden je zo dagelijks overspoeld wordt! Praten is nu ook niet nuttig meer, want je zou je in het hiernamaals moeilijk nog kunnen uitdrukken tegen iemand die bijvoorbeeld enkel en alleen de Russische taal geleerd heeft tijdens zijn leven. Daarom valt de taal volledig weg na de dood, en verschijnen vanaf nu intuïtie en telepathie op het voorplan. Wanneer je op aarde praat, dan geef je nooit jezelf helemaal bloot. Je kunt bijvoorbeeld verzwijgen wat je echte gevoelens zijn, of gewoon volledig liegen en de waarheid voor jezelf houden. Er is zo goed als niemand hier op aarde die dit niet doet. Ga het bij jezelf maar eens na en durf eens heel eerlijk te zijn tegenover jezelf: wanneer je met iemand aan het praten bent, en je moet een aantal dingen over je eigen leven vertellen, dan zal je nooit de volledige waarheid zeggen. Je vertelt steeds alleen maar wat er in de gegeven omstandigheden het beste lijkt voor jou, en de rest verzwijg je gewoon, of je verdraait de waarheid een beetje, zodat je niet negatief overkomt bij de ander. Het is zelfs zo dat we in onze communicatie met elkaar allemaal constant aan het liegen zijn. Wanneer je met iemand omgaat, let er dan eens op hoeveel dingen je tegen elkaar verzwijgt omwille van de lieve vrede, of omdat het niet opportuun is om je diepste gedachten er zomaar uit te flappen. We zijn dan ondertussen ook allemaal experts in het verzwijgen en het liegen geworden! Wat we echter niet doorhebben, is dat deze verzwegen gedachten in feite onze echte mening zijn, en dus een onderliggende gedachte vormen voor wat we wel zeggen. We zeggen het een, terwijl we het ander denken! Wel, in het hiernamaals kan dit niet meer! Daar bestaat er alleen nog het aanvoelen van mekaars diepste gevoelens (intuïtie) en het doorseinen van alle gedachten (telepathie) die met deze gevoelens te maken hebben. Je zou bijvoorbeeld nooit meer kunnen denken wanneer iemand aan het spreken is: “wat kan die vent toch zagen!” Want diegene die aan het vertellen is, zou onmiddellijk die gedachte opvangen en zich realiseren dat zijn verhaal jou niet interesseert. Al je ingehouden en verzwegen gedachten worden dus mee doorgeseind, en dit alles zonder dat er een woord hoeft te worden gesproken. Denken is reeds voldoende om het al gezegd te hebben, en al wat jij denkt wordt door de anderen dan ook onmiddellijk opgevangen. Nu snap je direct ook waarom de zonde niet alleen bestaat uit onze daden, maar bovenal nog uit onze allerdiepste gedachten en verlangens! Ook de gedachte is immers een “zonde”, want als jij bijvoorbeeld iemand in gedachten zou verwensen, dan zou je dat in het hiernamaals nooit verborgen kunnen houden, en iedereen zou direct weten welke ongure ideeën jij er op nahoudt. En meteen weet je nu ook waarom je na een lange evolutie perfect moet worden in woord, daad en gedachten, wil je ooit terug het goddelijke bereiken! Het is niet genoeg om tijdens je leven meer goede daden dan slechte gedaan te hebben om in de hoogste sferen van de hemel te komen, want stel je eens voor wat voor gemopper en gevloek, en welke onvrede God dan allemaal niet zou moeten horen van jou. Neen, niet alleen je daden, maar ook je gedachten moeten volledig rein en op één lijn zijn vooraleer je opnieuw God kan worden en toegang kan krijgen tot de hoogste hemelen. Daarvoor heeft de kosmos gelukkig een natuurlijke barrière ingesteld, want de snelheid van trilling van je gedachtenlichaam laat jou maar stap voor stap toe om naar een hogere dimensie over te gaan. En die trilling van je gedachtenlichaam kan je alleen maar verhogen door meer gedachten van liefde en begrip te ontwikkelen. Stel je anders eens voor hoe het er zou aan toe gaan mochten wij met onze wereldse gedachten in de goddelijke dimensie worden toegelaten. Kan je het gevloek en getier al horen indien ook de niet perfecte gedachtenlichamen daar zouden kunnen komen? Zou jij als God willen opgescheept zitten met al die negatieve gevoelens en onvervulde verlangens die je nu door intuïtie en telepathie constant aanvoelt van de anderen? Wees dus maar op je hoede welke gedachten jij er tijdens je leven op nahoudt! Ja, nu kan jij ze nog verbergen voor de rest van de aardbewoners, maar de gidsen of vrije gedachtenlichamen hebben op dit moment via intuïtie en telepathie toegang tot jouw allerkleinste gedachte of verlangen. Dat kan je onmogelijk voor hen verborgen houden! Gelukkig voor ons bevinden deze gidsen zich in een toestand dat ze veel meer begrip kunnen opbrengen voor onze situatie, want zij hebben er nu eenmaal ook een beter zicht op waarom wij nu precies al die gedachten juist hebben, en ze begrijpen dan ook vanuit hun situatie dat wij nog een ganse weg van evolutie te gaan hebben. Zodra wijzelf dit leven zullen verlaten hebben, zullen we dat zelf onmiddellijk inzien. Intuïtie en telepathie zijn dus de meest complete manieren van communicatie, omdat je onmogelijk ook maar het kleinste detail of gevoel van jezelf geheim kunt houden voor de anderen. Het is een universele taal die gebaseerd is op het doorseinen van gevoelens, en die alle soorten, rangen en standen weet te overstijgen. Het is een communicatie die rechtstreeks van bewustzijn naar bewustzijn gaat, zonder de hinder, of de omweg van een materielichaam. Of je nu in het Engels, het Frans of het Duits denkt, alles wat je zegt wordt meteen door iedereen begrepen, omdat je niet de woorden doorzendt, maar wel de gevoelens die ermee gepaard gaan. En gevoelens zeggen nu eenmaal zoveel meer dan honderdduizend woorden te samen! Nu is het zo dat vele mensen hier op aarde al de indruk hebben dat ook zij deze eigenschappen in min of meerdere mate bezitten. Vooral vrouwen schijnen hierin beter ontwikkeld te zijn, maar het is ook zo dat deze mogelijkheid in ieder van ons schuilt, en dus niet enkel is voorbehouden voor een aantal geprivilegieerden. Er is zeker iemand in je omgeving te vinden die er al mee te maken heeft gehad. Zo weet ikzelf bijvoorbeeld ieder jaar wanneer mijn belastingbrief in de bus zit. Wanneer ik ‘s avonds, na het werk, naar huis rij, begin ik op enkele kilometers van huis een onrustig gevoel te krijgen. Ik weet dan instinctmatig dat ik geen goed nieuws heb gekregen. En inderdaad, eens thuisgekomen haal ik dan de beruchte belastingbrief uit mijn brievenbus. De eerste keer wist ik natuurlijk niet dat het om mijn belastingbrief ging, maar nu faalt het echter niet meer, en voel ik al dat hij er is ook al ben ik nog niet thuis. Ook was ik zo ooit op een feest aanwezig van het bedrijf waar ik indertijd tewerkgesteld was. Er zouden op dat feest enkele prijzen verloot worden door naamtrekking onder de aanwezige werknemers, en dat waren er op dat moment toch ongeveer zo een honderd vijftig. Opeens zei de man achter de microfoon dat de volgende prijs een koffiezetapparaat zou zijn. Nog terwijl hij dit aan het zeggen was stond ik recht van mijn stoel, want ik wist gewoon dat deze prijs voor mij zou zijn. Maar de naam moest nog getrokken worden! Ik dacht bij mezelf: “hé, wat doe ik nu” en ging weer zitten. Toch hield ik de leuning van mijn stoel nog vast, want ik wist gewoon dat ik weer zou moeten rechtstaan. Toen werd de naam getrokken, en inderdaad, ik mocht het apparaat gaan halen dat tot op heden mij iedere ochtend meehelpt om de laatste slaap uit mijn lichaam te spoelen. Dit zijn twee voorvallen die ikzelf heb meegemaakt. Ze tonen aan dat er inderdaad nog een andere communicatievorm moet bestaan dan het gesproken of geschreven woord dat wij kennen. Ook waarzeggers vangen op deze manier hun informatie op. Zij het dan dat ze dat nu niet altijd zo correct kunnen interpreteren, omdat er nog steeds de barrière van het lichaam tussenzit. Wanneer u uw oor eens in de wereld te luisteren legt, zult u ongetwijfeld nog vele andere dergelijke voorvallen te horen krijgen. Intuïtie en telepathie bestaan dus zeker en vast, want het is gewoon de vorm van communiceren in het hiernamaals en op alle niveaus van onze hemelen. Normaal gezien is het voor iedereen mogelijk om met deze begrippen kennis te maken. Er bestaan vele goede boeken over, die je met kleine oefeningen stap voor stap op weg helpen om het ook zelf op kleine schaal toe te passen. De enige voorwaarde om al deze oefeningen te laten lukken is dat de beide spelers zich voor elkaar openstellen en geen geheimen willen achterhouden voor elkaar. Dit is natuurlijk heel belangrijk, want als je aangeeft dat je het niet wilt, dan zal het ook zo gebeuren. Daarom gaat het dan ook beter als je het doet met mensen die je vertrouwt of die je al goed hebt leren kennen. Je hebt dan immers al een zekere band met hen gevormd, die je zal toelaten om beter in mekaars gedachtenwereld door te dringen. Bij al deze oefeningen is deze regel toch wel de allerbelangrijkste: je allereerste gedachte is altijd het goede antwoord! Je mag nooit zelf beginnen na te denken, want dan werken jouw eigen gedachten het doorseinen van gedachten tegen, omdat jij dan zelf zegt wat het moet zijn, en niet luistert naar wat de ander je wil doorgeven. Laat de gedachten van je medespeler gewoon bij je naar binnen stromen, zonder dat je er zelf een belemmering voor instelt. Stel je gewoon open en zeg het allereerste wat je te binnen schiet, want dat is nu precies wat ook de andere in gedachten heeft. In ons aardse leven gaan intuïtie en telepathie nog veel verder dan zuiver het overbrengen van gedachten alleen. In dit leven hebben gedachten immers vergaande gevolgen, ook voor ons lichaam. En een van die gevolgen van je open te stellen voor andermans gedachten kan “ziekte” zijn. Ook ziektes worden immers gewoon door intuïtie en telepathie aan elkaar doorgegeven! Mensen die heel erg openstaan voor de gevoelens van anderen kunnen soms de pijn voelen die anderen meemaken. Heb je misschien ook al gemerkt dat je soms eensklaps, zonder aanwijsbare reden, hoofdpijn begint te krijgen, of enig ander ongemak? Waarschijnlijk is dit dan niet jouw hoofdpijn, maar is hij afkomstig van iemand anders, en vang jij hem nu op. Op dat moment is het nodig om je onmiddellijk af te sluiten. Nu moet je uitdrukkelijk zeggen: “ik wil deze pijn niet! Hij is niet van mij, en ik wil hem dan ook niet dragen!” ogenblikkelijk zal de pijn bij jou weer weggaan. Indien hij toch bij je blijft, dan is het wel de jouwe, en dan is er met jou wat aan de hand in je eigen gedachtenwereld. Het is echter steeds van belang om in zo een geval snel te reageren wanneer je het voelt aankomen: reeds bij de eerste tekenen dien jij je onmiddellijk af te sluiten, want anders heeft de pijn zich in jou genesteld en ben jij zijn volgende slachtoffer geworden. Meer dan de helft van alle ziektes zijn niet die van ons, maar zijn signalen die we opvangen van anderen die hun last kwijt willen! Mensen geven via woorden en gedachten ziektes gewoon aan elkaar door! Ikzelf hecht niet zoveel belang aan al die erfelijke ziektes. Bestaan doen ze zeker en vast wel, maar het overgrote deel van al die ziektes wordt gewoon binnen de familie aan mekaar doorgegeven door intuïtie en telepathie en door de werking van de gedachtenkracht. Dit gebeurt dan gewoon door in mekaars aanwezigheid te vertoeven, en mekaar steeds bezig te zien, of te horen praten, waardoor je het denkproces van de ander gaat overnemen. Kijk maar eens in vele families. Het begint steeds met een persoon die ziek wordt of pijn lijdt, en de andere leden van de familie voelen dan dagelijks met deze pijn mee. En op de duur gaan ze zo voor zichzelf ook dezelfde, of een gelijkaardige ziekte creëren. Misschien zullen de dokters nadien zwaaien met een DNA onderzoek of iets dergelijks. Ze zullen dan misschien zeggen: “het is erfelijk. het zit in jullie genen.” Maar ik weet heel zeker dat gedachten een heel grote kracht hebben, en zij zijn dus zeker in staat om van de ene dag op de andere de structuur van je DNA te veranderen. Daar ben ik vast van overtuigd! Vooraleer je dus naar een dokter gaat, denk dan eerst eens na of je niet zelf een ziekte hebt overgenomen die niet de jouwe is. Kan je helemaal niets vinden of weet je niet wat ermee te doen, laat je dan zeker medisch onderzoeken, want eens je een bepaald gedachtenpatroon hebt overgenomen, is het heel moeilijk om daar snel terug van af te komen. Een mooi voorbeeld van hoe mensen zich aan mekaar aanpassen vinden we bij vrouwen die langere tijd met elkaar intensief samenwerken. Na verloop van tijd gaan ze samen op dezelfde dagen menstrueren, en we zien dus dat hun lichamen zich op elkaar afstemmen. Wel, net hetzelfde gebeurt er met ziektes in een familie. Het idee raakt verankerd in je gedachten, en deze gedachten maken dan de ziekte voor jou tot een waarheid in dit leven. Dit is een van de nadelige gevolgen van je open te stellen voor anderen, en het aan te durven om mekaar aan te voelen. Het is dus zeker nodig dat mensen hierover inzicht verkrijgen, en zich ook leren af te sluiten voor de negatieve gewoontes van hun medemens. Anders nemen ze al de narigheid van de anderen gewoon over.
|
|
|
|
#128540 - 15-01-2012 18:02
|
Zeer frequente bezoeker
|
Eerste dimensie: Het rijk van de pure mineralen als houders van bewustzijn, die echter geen eigen bewustzijn hebben en zich niet van acizelf bewust zijn.
Tweede dimensie: De lagere astrale dimensies waarin het bewustzijn zich ziet als alles wat er bestaat, onbewust van de geest , zonder ziel, en helemaal op zichzelf gericht; tevens het rijk van bepaalde soorten elementalen die geen eigen bewustzijn hebben tenzij het door een of andere overheersende kracht wordt gestuurd; bevat ook onderwereld-aspecten van wat in het boeddhisme de bardo's genoemd wordt, ook wel bekend als het rijk van de Hel; het rijk van de planten soorten.
Derde dimensie: De fysieke wereld en corresponderende astrale dimensies verankerd in de realiteit gebasseerd op lineaire tijd en ruimte.Alles in deze dimensie bestaat uit maximaal 9000 trillingen per seconde.Dit is de dimensie waarin het menselijk bewustzijn verblijft.
Vierde dimensie: Wezens behouden bewustzijn als gevoelens en gedachten gebasseerd op gevoelens.Deze dimensie kent zowel duistere als lichte polariteiten. De lichtrijken bestaan uit de ''steden van het licht'' en degenen die een trillingniveau bereikt hebben van 9000 tot 12.000 trillingen per seconde.Hier is het bewustzijn van het eerste stadium van het Christusbewustzijn, gevolgd door ascensie.Veel gidsen, engelen en Verheven Meesters stimuleren de drie-dimensionale mensen die open staan en bereid zijn tot spirituele groei en evolutie.Mensen worden ook beinvloed door de duistere astrale tegenhanger die in deze dimensie bestaat.
De duisteren zijn in staat om de lagere trillingsfrequenties van negatieve gedachten, ondeugden, onderdrukte emoties, en niet genezen of verdrongen schaduwkanten van de mensen te evenaren en zijn in staat om hen naar het duistere gedeelte te trekken, en vervolgens te overheersen en zich te voeden aan hun pijn, angst en andere dichte energieën.Als mensen eigenschappen van zijn, denken, voelen en handelen met een hogere frequentie ontwikkelen, en tevens de karmische neigingen van hun eigen schaduwzijde transcenderen, worden ze naar de vierdimensionale lichtimpulsen aangetrokken en rukken ze zich los van de duistere overheersende en parasitaire wezens.De duistere polariteit van deze dimensie is tevens de plek waar nachtmerries en astraal misbruik plaatsvinden.
Vijfde dimensie: Ook deze dimensie heeft duistere en lichte polariteiten.Wezens behouden hun gecombineerde etherische vorm van de derde en vierde dimensie, maar met verfijningen en de vrijheid om deze vorm naar keuze te veranderen.De lichtaspecten van deze dimensie omvatten de meeste van de persoonlijke gidsen voor de mensen dienstbaarheidsengelen, veel van de Verheven Meesters en leden van de Grote Witte Broederschap, inwijdinsscholen van tussenniveau, de karmische raad, Schitterende Deva's en beschermengelen.
Vanaf deze dimensie kun je niet meer spreken in termen van trillingen per seconde omdat ze zich buiten de beperkingen van tijd en ruimte bevindt, ofschoon er wel naar keuze een verbinding met tijd en ruimte gemaakt kan worden.Dit is ook de dimensie van het geactualiseerde Christus- en Boeddha-bewustzijn onmiddelijk na de voltooiing van de incarnatie, ascensie, en overgang door de Steden van het Licht in de vierde dimensie.Dromen waarin je kunt vliegen, en ook dromen van genezing, hogere ervaringen en leringen vinden in deze dimensie plaats.
Dit is de dimensionale, causale sfeer waarin mensen tijdens de droomtijd in de lagere dimensionale werelden manifesteren en creëren.Met andere woorden, het is de plaats hun leven al dromend naar de realiteit van tijd en ruimte brengen, vervolgens wakker worden en de dromen in het leven verwerkelijken.Hier vinden hoger bewustzijn, helderen dromen en witte magie plaats.De duistere polariteit bestaat uit machtige duistere heren van zwarte magie en overheersing.Er bestaan daar duistere engelen, meesters, tovenaars en heersers over de lagere astrale dimensies en onderwerelden in dit rijk.Als personen grote psychische krachten ontwikkelen, en beheersing van de geest zonder de integriteit van het hart en het spirituele te ontwikkelen, is dit de plaats waardoor zij overheerst worden en waar ze tijdens de slaap en nadat ze hun menselijk leven verlaten hebben naartoe gaan.
Zesde dimensie: Dit is de dimensie van de Hoge Raad, de aartsengelen die de verbinding met de aarde vormen, de Raad van Ouderen, en het begin van het collectief bewustzijn.Vanaf dit niveau zijn de dimensies uitsluitend van het Licht.Het collectief bewustzijn in deze dimensie is dat van zielen die opgedeeld zijn.Met andere woorden, als jouw ziel, nadat ze zich op Aarde in 1 lichaam bevond, besloot zich in twee of meer delen op te splitsen, of dat besluit nu gebasseerd was op pijn of op verlangen naar diversiteit van ervaringen, zouden op het zes-dimensional niveau alle delen weer hetzelfde Hogere Zelf delen tot ze weer in 1 lichaam herenigd zouden zijn.
Vanuit deze dimensie communiceert het Hogere Zelf met ons op het niveau van de ziel en geest.Vanuit deze dimensie wordt ons hogere doel gedicteerd.Wezens in deze dimensie kunnen het verkiezen menselijke vormen te projecteren als dat ergens goed voor is, maar eigenlijk bestaan ze in pure geometrische vormen die kenmerkend voor deze dimensie zijn.In de schepping is dit het stadium waarin gedachten, kleur en geluid een geometrische vorm aannemen en een numerologische waarde.
Als wezens op dit niveau met elkaar wensen te communiceren, vermengen ze eenvoudig hun energievelden en -bewustzijn.Door deze vermenging ontstaat er een uniek rooster en beide wezens ervaren de essentiële aard van de andere hoofdzakelijk door vergelijking en wat de andere te bieden heeft. Er is een gevoel dat je de ander kent zonder dat je werkelijk het gevoel hebt dat je de andere geworden bent.Het Melchizedek -bewustzijn bestaat op dit dimensionale niveau.
Zevende dimensie: Het rijk van goddelijk geluid en harmonie. Alle wezens op dit niveau existeren als uitdrukking van de essentie door de harmonie van geluid, zowel individueel als collectief.De vorm kan niet langer rechtstreeks geprojecteerd worden zonder dimensionaal in frequentie te verminderen.Patronen worden door het geluid gevormd maar zijn vage stroming en van kleur en beweging.Gevarieerde spiraalpatronen zijn de enige omschrijfbare vormen die er zijn.Als wezens op dit niveau met elkaar wensen te communiceren, combineren ze gewoon hun geluiden, vermengen ze kleuren, en creeren ze nieuwe patronen.Door deze ervaring wordt van beiden het bewustzijn van energie voorzien en begrijpen ze elkaar volkomen.
Er bestaat ook een diepgaander begrip, dat voorkomt uit het principe: 'Het geheel is groter dan de totale som van de delen.'Het is het volgende niveau van collectief bewustzijn, maar dit keer zowel met andere zielen als met de verschillende delen van jezelf.De wezens op dit niveau hebben letterlijk de sleutel om alle eravringen en bewustzijn te vertalen in puur geluid, dat frequenties meebrengt en stromingspatronen schept.Deze geluidsfrequenties zijn de enige gemeenschappelijke taal vanuit de zevende dimensie naar beneden.Dit is het niveau van puur Melchizedek-bewustzijn, zoals de vijfde dimensie die van het Christus-bewustzijn is.Leden met dezelfde ziele-oorsprong hebben de mogelijkheid zichzelf in deze dimensie als eemzelfde wezen te ervaren terwijl ze toch de mogelijkheid behouden tot individualisering.
Achtste dimensie: Pure kleur- en stromingspatronen zijn het kenmerk van deze sfeer.De wezens in deze dimensie existeren als zelfbewust bewustzijn dat kleur, licht en beweging uitstraalt.Als ze met elkaar communiceren is dat meer een synergetische ervaring waarbij geen van beide wezens nog het verschil tussen elkaar kan aanwijzen.
Hier vindt ware liefde voor vereniging en gemeenschap plaats.Doordat er hier in deze dimensie geen geluid is als individuele uitdrukkingswijze, is het ook het rijk van de leegte, waarvan het ware doel is zijn eenheid en uniek zijn als pure essentie en bewustzijn te ervaren.als er geen angst is, kan het een plaats
Negende dimensie: De oorsprong van Laoesh Shekinah, de Heilige Zuil van het Vuur, of Zuil van het Licht.Dit is de laatste dimensie waarin een lichtwezen de mogelijkheid heeft om een bewustzijn te ervaren dat afgescheiden is van de totale bovenziel waar het vandaan komt en naar keuze het collectief bewustzijn van die bovenziel kan ervaren.De enige vorm die hier bestaat is die van de zuil, of paralelle draden van heel verfijnd licht.Alles ziet eruit als puur kristallijn wit licht, dat als een prisma werkt, en kleuren naar de achtste dimensie uitstraalt.Het is de dimensie van het Metraton-bewustzijn.
Toen ik eens iets van deze dimensie mocht ervaren, was het enige wat ik nog buiten mijzelf kon waarnemen etherische kristallen.Ik had een verzameling kwartskristallen op de tafel liggen in de kamer waar mijn lichaam tijdens de eravring was.Ik werd me er plotseling van bewust ik de kristallennog steeds als los van mezelf kon waarnemen, hoewel het meubilair en de mensen in die kamer vo lledig in mijn bewustzijn opgenomen waren.Ik kreeg te horen dat het menselijk bewustzijn in de dimensies niet verder kan gaan zonder dat het lichaam verdampt.
Tiende dimensie: Alles wat ik van deze dimensie te weten ben gekomen is dat alle leden van oorspronkelijke bovenziel-families zichzelf ervaren als volledig opgaand in 1 bewustzijn zonder zich langer bewust te zijn van hun eigen individualiteit.Verder dan hier is mij nooit iets getoond of verteld behalve dat de dertiende dimensie de plaats van voltooiing en Eenheid is waarin het zelf geabsorbeerd wordt in Al Wat Is en geen weet van afscheiding heeft.
|
|
|
|
#128586 - 16-01-2012 06:16
|
Zeer frequente bezoeker
|
|
|
|
|
#128926 - 19-01-2012 00:19
|
Zeer frequente bezoeker
|
kan het zijn dat die auralifters niet bestaan en jouw persoonlijke gidsen zijn die jou testen ?
|
|
|
|
#128929 - 19-01-2012 04:30
|
Zeer frequente bezoeker
|
was aan het flippen door slaapgebrek
ps nims dat tekstje van thijs, heb ik die auralifter aan het het woord gelaten.
|
|
|
|
#129102 - 20-01-2012 19:18
|
Zeer frequente bezoeker
|
nee het is correct, slechte geesten bestaan niet.
|
|
|
|
#129103 - 20-01-2012 19:26
|
Zeer frequente bezoeker
|
vervolg : maar ik moet er wel bijzeggen als je niet voldoende op de natuur vertrouwd en geen kuiden mengelingen zoals een shamaan consumeerd dat je soms wel eens kan kiezen voor zelfdoding als je contact maakt met glaasje draaien omdat het voor veel mensen nog niet duidelijk is dat ze je opleiden als je de juiste intensies hebt maar je mag ze nooit storen voor je zoetigheden.
als je denkt en leeft in de 3de dimensie dan is het heel gevaarlijk
maar als je al was zoals mij bv. dan moet je laten zien dat je natuurlijk bent en genoeg kennis hebt van de natuur en hun vele medicale werkingen omdat als je een nuchter persoon bent begint te flippen als je contact maakt met een andere dimensie als je nog nooit hebt geexperimenteerd met kruiden en niet weet welk kruid bij welk gevoel hoort, je voelt dat natuurlijk aan dat is niet moeilijk om te leren maar wel moeilijk om het aan te kunnen, eigenlijk is het een middel om te reizen naar andere dimensies en daar nieuwe informatie op te halen en te delen met deze wereld omdat wij nood hebben aan de juiste informatie omdat we wel goed zijn maar niet weten wat we aan richten met onze natuur. daarom dat ik zo streng ben, ben veganist geworden en gestopt met roken.
|
|
|
|
#129104 - 20-01-2012 19:35
|
Zeer frequente bezoeker
|
nu rook ik natuurlijke theekruiden omdat mijn gidsen me gezegd hebben dat ik dat heel mijn leven moet blijven doen omdat dat me tot rust stemt en vooral mijn gedachten.
ik doe het ook deels omdat ik zo ben, ben altijd al een natuurkind geweest en goed gekeken naar de natuur, mijn moeder begrijpt me bv. niet als ik niet het gras afrij maar zo laat groeien omdat je de natuur moet laten zoals ze is omdat het leeft, denk er sterk aan om fruitariërer te worden, omdat ik goed naar de wespen heb gekeken bij een rotte pruimenboom, als je wilt bijleren dan moet je goed kijken naar de natuur en daar al je informatie uit halen en daarmee bedoel ik de wilde natuur.
|
|
|
|
#129272 - 21-01-2012 23:06
|
Zeer frequente bezoeker
|
ik ben teruggekomen om mijzelf te aarden en zit niet meer in de 5de dimensie.
|
|
|
|
#129273 - 21-01-2012 23:16
|
Zeer frequente bezoeker
|
ok, ik ben er nog wel, maar ik ga niet meer dromen en me laten verzinken in kruiden mengelingen, ik ga leven.
de reden waarom ik dat zei was omdat we allemaal wel willen "weten" maar het is veel belangrijker om jezelf te "leren" aarden en mijn broer weet wat goed voor me is daarom dat ik mezelf beter leer kennen.
neeje, ik zit in de 6de dimensie omdat niemand me nog kan pijn doen en mezelf hebt "leren" aanvaarden wie ik ben, ik heb geen nieuwe informatie meer nodig om mezelf tevreden te stellen omdat ik "weet" wie ik ben en weet heb van een jonge en oude generatie die verankerd zijn in jun gevoelens en steeds maar meer willen daarom dat ik weet heb hoe het nu in elkaar zit maar pas op lieve mensen ik kan nog praten zoals ik werkelijk ben maar mijn ideëen daar hecht ik geloof aan omdat ik weet hoe een betere wereld eruit zou zien, ik zeg niet dat ik het ultiema antwoord weet maar ik weet wel dat de regering ons manipuleerd en samensteld heeft als een product waarvan ze gebruik kunnen maken zodat hun machten blijven zodat wij slaven van deze illusie die we onze maatschappij en samenleving noemen zijn.
als je suiker, vetten al alle slechte dingen nu eens laat en jezelf zuiverd, zal je beseffen dat je zo moet leren leven omdat dat het leven is waarin je vrije keuzes kan maken daarom dat ik op deze manier blijf praten, de bedoeling is niet dat ik een proffesor wordt zoals einstein het kon verwoorden de uitkomst is dat iedereen mij begrijpt, laten meer hierover eerst prubliceren want ze hacken mijn computer
|
|
|
|
#129274 - 21-01-2012 23:22
|
Zeer frequente bezoeker
|
ik praat en schrijf zeer snel daarom dat ik vaak spellingsfouten maak begin eindelijk mijn kracht te beseffen, de bedoeling is om de mensen bewust te maken, en de netatievelingen die mijn nieuwe vriend willen worden de nieuwelingen die zich inschrijven zijn zeer gevaarlijk omdat ik ze aanvoel, als ik in geel op straat kom wordt ik tegengehouden en geblokeerd, neeje, ze bedreigen me ik denk en leef niet meer zoals de 3de dimensie generatie en ja ze beginnen eindelijk te snappen dat ze me niet kunnen doden of tegenhouden want het zijn kinder spelletjes voor mij geworden, ik voel ze perfect aan en weet wie de slechterikjes zijn, daarom dat ik zo snel typ om mijzelf te beschermen en alles wat ik weet te publiceren
|
|
|
|
#129275 - 21-01-2012 23:24
|
Zeer frequente bezoeker
|
jullie gaan mijn kracht eindelijk beseffen en ik zou graag admin worden van achter de regenboog en bij informatie en kennis.
|
|
|
|
#129277 - 21-01-2012 23:29
|
Zeer frequente bezoeker
|
ah, ik zou ook rustig kunnen typen maar ik begrijp het 5de dimensie verhaal eindelijk op tijd. iedereen kan dit aanleren maar het kost verdomme veel tijd vooraleer je terug nuchter wordt en geen vlees of vis eet en nee daar zit geen kracht in jullie worden ziek door de verkeerde voedingstoffen die jullie binnenkrijgen dat weet de overheid en die wil jullie liever dom houden omdat ze macht willen en denken dat ze kennis hebben maar ik zit echt waar lieve mensen in de 6de dimensie en het gaat binnenkort nog gekker worden maar dat is bestemd voor achter de regenboog. en ik blijf communiceren op deze manier van woorden zodat iedereen de kans krijgt om dit aan te leren en zich hierin te ontwikkelen. ik ga jullie nog aanleren hoe het moet, want dit is gemakkelijker dan je zelf denkt
|
|
|
|
#129278 - 21-01-2012 23:34
|
Zeer frequente bezoeker
|
we zijn bedot door de vele illusies die we met ons meedragen als je de illusies op tijd aanvoelt dan ga je nog slimmer dan mijzelf worden en ook niet meer zwijgen omdat wij mensen vrij willen zijn en niet willen leven in een ecornomie die gebaseerd is op fossiele brandstoffen, geld en werken tot je kapot valt.
|
|
|
|
#129279 - 21-01-2012 23:43
|
Zeer frequente bezoeker
|
wij denken te moeten sporten omdat het zogezegd gezond is wij denken dat we veel moeten eten om krachtig te worden wij denken teveel na, wij hebben schuldgevoelens, wij leven en geloven in onze eigen gecreëerde illusie die we onze wereld noemen en nee deze informatie ken ik niet uit boeken of andere dimensies ik weet waarover ik het heb omdat ik heel mijn leven de mensen heb bestudeerd en weet heb van vele illusies waar we onszelf mee bezighouden en ja kristallen, goud, edelstenen zijn veel geld waard laat dat toch eens in de grond zitten want anders maken we onze wereld kapot en wil jij jezelf en andere generaties kapot maken als de aarde 6 graden warmer wordt en 98 procent van alle leven uitsterft, en ja de wetenschap denkt dat we onze geest kunnen transformeren naar een nieuw lichaam zodat ze nooit moeten boeten voor hun karma als je dood bent maar dat bestaat niet en zal nooit bestaan en ja ik kan als ik wil mijn geest verplaatsen wat de wetenschap niet kan dat ga ik binnenkort aanleren omdat ik area 51 wil zien en neeje ik ben niet geintereseerd in ufos ik ga me niet bezighouden met spelletjes ik wil weten waardat ze staan en wat hun geheime informatie is, om bloot te geven aan de gewone mensen ik ga binnenkort interdimensionale reizen maken en praten bij achter de regenboog want als ik jullie hiermee lastig val dan worden jullie zot in de 3de dimensie realiteit dat mag ik mezelf en jullie niet aandoen, maar wees gerust de geheimen die de wetenschap voor ons verborgen houdt ga ik prubliceren wereldwijd
|
|
|
|
#129281 - 21-01-2012 23:50
|
Zeer frequente bezoeker
|
ze zijn bezig om de nieuwe bewoonbare planeten die ze ondekt hebben hun geest te laten reizen en daar een nieuw leven op te bouwen en ons te laten stikken om ons kapot te laten gaan.
de gewone werkmens moet boeten voor de machthebbers die het voor het zeggen hebben maar dat zal nooit gebeuren omdat ze nooit kunnen reizen omdat hun intensies niet goed zijn, karma bestaat ! klootzakken
|
|
|
|
#129283 - 22-01-2012 00:35
|
Regelmatige bezoeker
|
Nee. Het licht zal een openbaring zijn. Een naakte ziel is ook bloot.
Edited by AnotherChance (22-01-2012 01:21)
|
Registered: 06-01-2012
| Posts: 196
|
|
|
#129287 - 22-01-2012 01:24
|
Regelmatige bezoeker
|
Dankje voor het delen van al deze letters. Mooie teksten. Hier kan ik weer veel van leren. Ik hoop dat je nog vaker teksten plaatsen over de vijfde dimensie. Veel herken ik wel en weet ik al wel, maar een deel is echt nieuw voor me wat je schrijft. Nou bevind ik mij ook niet in de 6e dimensie, ik heb geen idee waar ik me bevind  . Ik moet het nog ff allemaal laten inwerken, dus kan nog even niet te diep reageren. Wat ik me afvraag, je komt echt heel erg zelfverzekerd over met de teksten die je schrijft, dat vind ik mooi, want je bent in ieder geval lijkt het zelf overtuigd van wat je schrijft. Maar wat ik dus me afvraag is: Voel je je niet door de aardse wereld tegengehouden om je verder te verdiepen en ontwikkelen hierin? Ik weet niet welke geheimen je bedoeld van de wetenschap, maar ik weet wel dat op 2 plekken in de wereld geheimen liggen die de normale burger niet mag weten, omdat ze ons niet bang willen maken. (dom willen houden) Maar als we ons openstellen voor het allerdiepste van de zielenwereld blijft niets geheim, alleen ik vraag me nog af of de gene op aarde die niet openstaan er iets aan hebben die geheimen te weten. Ik hoop dat je nog meer wil delen hierover, ik vind het erg fijn en interessant om te lezen. Groetjes, Amor
|
|
|
Registered: 14-12-2011
| Posts: 166
| Loc: zuid holland
|
|
|
#129288 - 22-01-2012 01:30
|
Regelmatige bezoeker
|
Geheimen zijn er om te doorbreken amor. Alleen uit as kan een, helaas, Phoenix ontstaan. En uit as kan nooit meer iets opgebouwd worden. En die geheimen ach... weten we die niet allemaal al dan? En zo niet, ga je gang en leg verwardheid en eenzaamheid uit als vies en verdorven. En nee. Die geheimen die ook ik nog altijd koester, blijven geheim. Ik ben niet langer een olifant die slaat naar elke vlieg. Ook die vliegen verdienen liefde en inzicht. En misschien is het een keer goed om te zeggen: Hoeveel zien mensen? Als iemand met op gestoken handen naar Merudi toekomt - zonder te beseffen wat het is... word ie dan ook weg gestuurd?
Edited by AnotherChance (22-01-2012 02:05)
|
|
|
|
#129289 - 22-01-2012 03:24
|
Merudiaan
|
Aquarel... Weet je? ... voor mijn gevoel hebben we dit 1000den jaren geleden ook al meegemaakt! Ik praat er eigenlijk nooit over met mensen omdat ze het altijd weer beter weten! De Aarde is niet de eerste planeet waarop de mensheid heeft geleefd... Hoe langer ik hier over blijf filosoferen, hoe meer dingen ineens op zijn plaats vallen... Er zijn vandaag de dag nog altijd dingen die een groot raadsel vormen... denk aan de Pyramides ( de Maya's en de Egyptenaren) Ik heb om eerlijk te zeggen veel meer met de egyptenaren dan met de maya's... ik weet niet waarom, het is een soort oer-gevoel! Misschien waren we eerder op een andere planeet al iets verder dan waar de mensheid op de aarde nu is... op het gebied van het universum... en reizen naar andere planeten... We hebben de andere planeet zo verkloot misschien, dat we het elders zijn gaan zoeken... Niemand kan eigenlijk vertellen hoe de mens op de aarde terecht is gekomen, toch? Waarschijnlijk is het heel simpel... zoals alles eigenlijk  Als we terug willen gaan naar de oorsprong van de mensheid... Moeten we het groter bekijken... Stel we komen van een andere planeet... dan zullen we daar het antwoord kunnen vinden... Maargoed zoals ik al zei^^ het is maar een filosofie van mij Vroeger zagen de mensen er ook heel anders uit! Langzaamaan heeft het lichaam van de mens zich aangepast aan de aarde  Als je naar de Aarde kijkt, naar het dierenrijk... Alle dieren hebben een "getekende" vacht... En een instinct Mensen zijn geen dieren, het zijn beesten! Alles past in elkaar op de aarde... De dieren, de natuur, onder water en boven water... Mensen zijn "creators" zoals ik het altijd zeg... Geen enkel dier in de natuur is in staat, de aarde te vernietigen, zoals de mensen doen... Daarom word ik altijd zo verschrikkelijk kwaad, om dieren-leed We zijn hier te gast op de aarde... We zouden eens wat meer moeten kijken naar de dieren, hoe perfect alles zou zijn als er geen mensen waren... We slepen van alles mee naar huis! de trekken de hele natuur uit zijn harmonie... En het ergste is... Het is niet eens strafbaar! Naja... in heel veel landen is het doodnormaal dat je een slang koopt in de dierenwinkel... Slangen horen niet in nederland, vind ik dan, hè? Net als tropische vogels/ vissen in een hokje... En dan ook nog durven te zeggen: ja maar het is een groot hok?! Als je bedenkt dat ze buiten een heel oerwoud hadden om in te bewegen, vliegen, voedsel zoeken, paren... of hoe noem je dat bij vogels? in ieder geval worden de dieren overal naar toe gehaald... De mens claimt de hele aardbol... desnoods met geweld! Dit kan nooit de bedoeling zijn, toch? Daarom is de bron, of god, allah, boedha, de onzichtbare schepper van de aarde, de mensheid, het dierenrijk en de natuur Ik weet niet precies hoe dit allemaal in elkaar steekt ^^ en ik weet dat het nog lang niet alles is^^ Het moet allemaal in overeenstemming gaan komen om er een harmonie in te kunnen vinden! Zeer waarschijnlijk is dit de 5de dimensie... waarin ieder mens zich bewust gaat worden van waar we mee bezig zijn met zijn allen... De mensen zullen iets meer vanuit hun bewustzijn gaan leven... Heel kort nadat de 5de dimensie ingaat op de aarde, zal ook de 6de dimensie in zicht zijn... Vele mensen dragen deze energie al bij zich,... al dan niet bewust...(Denk hierbij aan "nieuwetijds- en indigo mensen...) Wel bewust, alleen word je vandaag de dag nog bestempeld als "anders" of soms zelfs "gek" (Whehe... soms hè... soms wou ik dat ik gek was  ) Waar in de vijfde dimensie onvoorwaardelijke Liefde, in al zijn aspecten, niets meer zal zijn als; De inzicht hebben, dat we allemaal vrij zijn! Waardoor je dus zelf ook de vrijheid zal ervaren... Loslaten, niet krampachtig vasthouden aan de bepaalde wetten en regels, ook niet aan andere personen, of aan dieren! ^^ zoals je al eerder had aangegeven, Aquarel  Doormiddel van contact met "het hogere zelfbewustzijn, begeleid door je gids, die verbonden is met alles in de kosmos Welke verbonden is aan de energie van de on-uit-put-bare al-bron... of hoe je het ook wil noemen (God? ) We zullen dichter daar naar toe komen... we zullen dichter bij huis zijn , om het zo maar te zeggen! Niemand is een ander iets schuldig... We zijn met zijn allen 1 De mens zal bewuster hier mee aan de slag gaan... zodat iedereen inziet dat we met lege handen zijn gekomen, en met lege handen weer terug zullen keren (want de aarde is van niemand, zelfs niet het stukje grond waarvoor betaald is... Het is in bruikleen...) Het enige wat je behoud is het bewustzijn... (dit zal weer samen smelten met het geheel, als we allemaal zo ver zijn) Ook zullen we evenwicht gaan vinden tussen het licht en duistere, beseffen we wel dat we in het donker leven eigenlijk? We projecteren het met onze ogen naar licht... maar leven toch echt in het donker :@ we gaan de negatieve en positieve energiën in ballans brengen... We zullen ons meer in beelden gaan uitdrukken... (gebarentaal, lichaamstaal) Maar ook in schilderen, schrijven, boetseren, enz. gaan uiten... We willen allemaal de wijsheid doorgeven aan anderen... Dit doen er al een heleboel... en het zullen er steeds meer worden... Elk mens zal de negatieve en de positieve energie moeten dragen, en niet alleen positief... of alleen maar negatief... Het is leven en laten leven...vrijheid, blijheid Iedereen zal zich bewust worden van het feit dat goed en kwaad iets is wat de mens heeft bedacht en in het hierNUmaals helemaal niets goed of kwaad is... Het is... > nu eenmaal zo< ... Het bewustzijn heeft geen vooroordelen... het is een en al besef van wat er gaande is... Zonder emoties, want dit is iets van het menselijk lichaam... niet van de geest... (voor)oordelen te uiten naar anderen zit er gewoon niet in, want dit is dus eigenlijk naar jezelf en iedereen  Toch zullen er zeker wel mensen zijn, die hun wortels diep in de aarde hebben zitten, en niet heel snel zullen inzien... We zullen dit op een andere manier gaan benaderen, ook weer zonder oordeel... Ja we worden vindingrijker en ruimdenkener naar mate we dichter naar elkaar groeien... We zullen elkaar moeten helpen om allemaal bewust te leven met het uiteindelijke doel voor ogen... Het doel is namelijk pas bereikbaar als we elke energie-drager ( mens, geest, ik weet niet hoe het genoemd word eigenlijk) op dat punt hebben, waar we uiteindelijk, daadwerkelijk zullen samensmelten... tot 1 geheel, waarna we verder zullen groeien in de kosmos ... Tot zover kan ik er met mijn gevoel en verstand komen... Dus ik heb nog een hoop te leren, en in te zien... Ik sta er wel voor open... En weet dat we er allemaal gaan komen... Ooit... Ik zal zeker blijven doen wat ik nu al doe... ( Het plaatje (de waarheid) compleet krijgen) Ik heb een site gevonden  waar het wordt uitgelegt allemaal, ben in staat mijn hele tekst te wissen en daarvoor in de plaats de tekst van die site te "plakken" .... Maar ik zit al zeker 1,5 uur te typen... dus dat is ook zonde van mijn energie  groetjes Moonflowertje  De site die ik heb gevonden is: Staat los van de tekst die ik getypt heb, hoor  maar zeker de moeite waard om ff te lezen http://users.telenet.be/freesoaring_eagle/CFharmonicsNL.htmHier de "homepagina" http://users.telenet.be/freesoaring_eagle/indexned.htmDeze tekst is niet alleen voor jou persoonlijk hoor, aquarel... Ik ben naar jou begonnen met typen, en heb me door mijn gids verder laten leiden, zegmaar  groetjes 
|
Registered: 21-02-2011
| Posts: 2111
| Loc: Tiel,Betuwe
|
|
|
#129290 - 22-01-2012 04:01
|
Zeer frequente bezoeker
|
ik ga nu de waarheid schrijven die ik weet omdat ik met de bron rechtstreeks comuniceer.
ik kom van een andere planeet, veel mensen komen van andere planeten en samen vormen we een geheel en samen 1 universele kracht om deze planeet mooier te maken en terug zin te geven
zoals anderen weten kunnen ze zich tegenwoordig in het multi inuversum zich alles permiteren wat ze ook maar willen en mensen zijn uit op macht over dieren, dan heb je andere mensen die groepen mensen in hun macht hebben dan weer anderen die een hele planeet in hun macht hebben en dan weer anderen die alle planeten in hun macht hebben, enz...
multi inuversum !
daar zijn de mensen aan verslaafd aan machten die ze hebben over andere levensvormen ik kon die macht ook krijgen omdat karma helaas niet bestaat, maar je moet wel weten, wat zou je de mens graag geven en je moet niet alles als een illusie bekijken omdat mensen weten dat dit er aan de hand is moeten ze mensen niet ketenen.
het gaat erom om mensen de vrijheid te geven waar ze zich door laten leidden, en de mensen die zich laten leiden zijn niet vrij in gedachten, handelen doen en denken omdat andere mensen machten over hun hebben en daarom kicken
daarom dat er veel valse kicks bestaan in deze wereld, denk maar aan snel stappen bv, of hard kauwen, of je moet dieren eten omdat je anders zogezegd dood gaat en ziek wordt
de mensen hebben er een zooitje van gemaakt en denken niet meer na omdat ze macht boven macht willen hebben en dat is juist spijtig
doe alles op jouw eigen tempo, beweeg zoals je je natuurlijk aanvoelt en dan zal je vrij zijn, in gedachten, gevoelens en helder weten
wij weten maar dat is niet zo belangrijk feit is dat je de juiste kleine belangrijke levensvormen ziet in deze wereld en daar van kan genieten
de kleine maar mooie momenten die we samen delen om onvoorwaardelijke liefde met elkaar te delen
dat is volgens mij het leven
|
|
|
|
#129292 - 22-01-2012 07:04
|
Regelmatige bezoeker
|
En wat ik nou eigenlijk probeer te zeggen, kijk nu eens naar me. Ik kan laten zien dat ik veel hoger sta, in het leven, zeker niet boven mensen, dan wat ik tot nog toe heb laten zien. En ik weet niet hoe lang het duurt voor ik in die 5de dimensie kan of zal komen - maar ik wist gewoon niet dat het leven zoveel mooier kan zijn als je er gewoon voor kiest om liefde voor iedereen te hebben. Ik wist het niet. En jullie riepen allemaal luister dan!! En ik maar schudden met de kop... ik wou het niet zien, ik moest mijn eigen plekje daarin vinden.
En nu ben ik klaar om te leren, om te horen. En wat ik zei? Ja sommige hebben er heel lang voor nodig.
Kijk en die bron van jou is zo hypocriet als de neten in mijn ogen. Dat geloof jij niet, maar jij zag die smile niet die die bron had. Ik neem aan dat ie wel zo slim is bewijs er van... op te nemen misschien? En dacht ie dat ik dat niet wist? Ik bewoog naar je fucking telefoon toe!!
Ik sta niet zwak in mijn schoenen, ik laat me niet opfokken.
Jij voert het woord voor dat soort mensen? Is je recht.
aquarel misschien als ik eerder met jou had gepraat jij wel had kunnen zien dat ik heel anders ben - maar er is nog nooit iemand geweest die zei - doe nou maar mee - echt iedereen doet het! En ik vind als je dan zegt - ik heb liefde voor jou, of ik wil iets met jou samen doen, in je bedrijfstak, dat er een vorm van respect moet zijn. Oude emmers eerst leeg voor je water erin kan doen. Dat jou bron dacht dat ik dat niet wist dat er troebel water in zat - ja das zijn probleem he... kijk en is hij dan eerlijk, dat hij dat water zelf troebel heeft gemaakt oke... Maar dat was ie ook nog niet!
En oh oh wat hebben die tricks een uitwerking op jullie gehad he, oh oh wat hebben jullie eronder geleden.
Er zijn meer mensen hypocriet dan ze jou willen laten geloven aquarel. Maar jij zit zo vast in het idee dat niemand kan veranderen... je lijkt mij wel. Je hebt geen idee hoe moeilijk deze weg soms voor mij was aquarel. Geen idee. Dit staat compleet tegenover hoe ik ben opgevoed. En ik heb zelf deze weg gevonden.
Maar nogmaals, dat we gezamenlijk hier in konden staan, ja das wel even schrikken. En misschien wel moeilijk voor iemand als ik. Maar krijg je dan van wie ook een duidelijk antwoord? Nee. Ik heb het Petra weleens gevraagd! Is er soms een club waar iedereen aan mee doet ofzo? Nee, hoezo vraag je dat? Moet ik dan aan zulke mensen toegeven dat er bij mij iets zit aqua? Vind ik niet. Ik heb ook me angsten! Ik heb ook mensen waar ik om geef! Maar ik spreek wel de vraag uit, dus ik zoek wel naar iets...
En dat is mijn andere vraag voor wie hem antwoorden wil, Is er in die 5de of 4d of 6d dimensie plaats voor iemand die een beetje structuur wil... toch bepaalde... dingen niet? Zou er ook een engeltje zijn die met een kleine vorm van structuur zouden kunnen leven?! En niet, ja dan ga ik weer denken. Want dan gaat voor mij wel erg ver in sommige gevallen...
En ik kan er ook om lachen. Een hoop zullen het niet van me denken maar ik kan nou zoveel dingen beter een plaats geven. Weg met die lelijke woorden en donkere gedachtes. Nu kunnen er bruggen gebouwd worden waar ik ze eerst alleen wou afbreken.
Edited by AnotherChance (22-01-2012 07:13)
|
|
|
|
#129294 - 22-01-2012 07:17
|
Zeer frequente bezoeker
|
ik ga jou voortaan negeren omdat als je goed naar de natuur kijkt dan weet je ook dat er geen goed of kwaad bestaat alleen evenwicht en als dat evenwicht verstoord wordt dan wordt het ziek of gaat het dood, jij hebt jezelf gespecialiseerd in deze materie maar je staat nog steeds in de 3de dimensie ik ben 1
|
|
|
|
#129295 - 22-01-2012 07:20
|
Zeer frequente bezoeker
|
geheel
laat me nu eens eindelijk met rust en laat me eens slapen ben al vele uren wakker, en heb teveel energie maar nee jij bent eenzaam omdat je zonder slaap leeft en zoekt een bondgenoot die jou troostende woorden schenkt
|
|
|
|
#129296 - 22-01-2012 07:23
|
Regelmatige bezoeker
|
omdat je zonder slaap leeft en zoekt een bondgenoot die jou troostende woorden schenkt Zoeken we dat niet allemaal dan?
|
|
|
|
#129297 - 22-01-2012 07:26
|
Zeer frequente bezoeker
|
al wat ik zeg maakt niets uit omdat jullie uit zijn op perferse spelletjes en mij uit mijn tent willen lokken jaja, de reden waarom ik mij zo laat doen is omdat ik dit doe voor de mensen die dit verdienen en hier zitten vele mensen die dit verdienen alleen komen er nu anderen bij die zich uiten als nieuwe mediums maar die fakers zijn omdat jij me niet aan kunt heb je je vriendjes gewaarschuwd en denk je dat ik in 1 valletje van jou trap en op straat beschermen ze me en bedreigen ze me maar niemand valt me aan omdat ze niet durven ze beseffen dat ik dan alleen maar krachtiger wordt en ja ik ben een medium die helderziend is en dat ben jij niet want jij manipuleerd en ik zie dit is een ying en yang systeem, mensen zijn slimmer dan je denkt thijs
|
|
|
|
#129299 - 22-01-2012 07:35
|
Zeer frequente bezoeker
|
maar dat wisten jullie waarschijnlijk al lieve mensen
alle nieuwe slechterikken die zich aanmelden krijgen een rode kaart van mij en mogen jullie niet mee praten voor jullie eigen veiligheid mensen.
wij zullen jou wel waarschuwen
Edited by aquarel (22-01-2012 07:37)
|
|
|
|
#129300 - 22-01-2012 08:31
|
Zeer frequente bezoeker
|
Aquarel, kun je je a.u.b bij het onderwerp houden ?
|
Registered: 31-05-2009
| Posts: 746
|
|
|
#129303 - 22-01-2012 10:07
|
Regelmatige bezoeker
|
Zal ik nou eens tegen dat meisje wat mij echt waar nog steeds naar aan het hart ligt zeggen wat ik normaal voor mezelf bewaar?
Bemin. Belet jezelf op geen enkele manier daarin. Maar was mijn toestemming dan nodig? Ben ik dan werkelijk een soort god voor jullie waar jullie aan moeten vragen jullie leven te leiden?
Ook ik geef gewoon mijn mening net als ieder ander. En leeuwen brullen soms, maar moet je toch niet voor weg rennen? Ik wou ook heel graag voor jullie brullen.
En het spijt me als jullie denken dat ik levens bepaald heb met mijn woorden. Echt waar. Als jullie verdriet dan door mij gedaan is. Vergeef me. Maar nu word mij al mijn hele leven gezegd dat ik meer moet gaan voor wat ik écht zou willen. Zijn jullie dan niet zelf de fout in gegaan als jullie liefde als "onvoorwaardelijke liefde" word beschreven en jullie nog steeds niet er voor uit durven komen?
Ik weet mijn weg nu... hoop ik tenminste maar sommige dingen zijn waard om op je bek voor te gaan...
Seks moet branden, seks is passie en vuur. Een grote bos vuur.
En ik heb het gevoel dat ik een leeuwin ben tegen gekomen, ik dacht dit in haar ogen te zien en haar lach maakt mij gek in mij hoofd. En ik denk steeds vaker aan haar en deze leeuw snapt nu eindelijk dat als je iets echt wilt, moet je het zelf pakken.
Maar je moet in een gezouten nest leven om in balans te blijven. En zou ik het mogen schreeuwen, geef mij nog heel even. En als je daarna een dag bij me blijft, of een week, of een maand - ik zal ervan genieten. Ik zal liefde in mijn hart toe laten en ik zou echt alles doen om jou liefde te mogen ervaren x
|
|
|
|
#129305 - 22-01-2012 10:13
|
Merudiaan
|
Op weg naar de wijsheid is de eerste stap stilte; de tweede luisteren; de derde onthouden; de vierde oefenen; de vijfde onderwijzen aan anderen. Ik begin eerlijk gezegt een beetje genoeg te krijgen van jullie moddergevecht!, Aquarel, en Anotherchance... Dit onderwerp gaat over de 5de dimensie... waarin we elkaar gewoon in de waarde laten... beseffen dat niemand boven iemand anders staat... we langzaam ons gaan bewegen in de richting van "huis" Ik voel me nu net een blauw-helm Om 07:17uur las ik iets in dit onderwerp waar ik eventjes het gevoel had van  eindelijk!! (Aquarel negeerd voortaan Anotherchance) Maar 3 minuten later gaat Aquarel gewoon door met reageren op Anotherchance... Kunnen jullie niet gewoon PM gaan lopen kibbelen, of een kippenhok- topic openen voor jullie samen  Er begint langzaam een negatieve sfeer in Merudi te komen... Respecteer gewoon het onderwerp, Bedenk eerst of wat je wil vertellen iets te maken heeft met het onderwerp... Als je niets met het onderwerp hebt, hoef je niet persè iets te zeggen hoor... Je kan het ook eerst ff laten bezinken... en misschien later als je het overdacht hebt, er eventueel op te reageren... Hoe jullie doen, past eigenlijk in geen enkele dimensie! Met name die bedreigingen... die zijn echt heel erg zielig... Tenminste, ik vind het een beetje overkomen als euh-grrrr-hmmz-ik-ben-klem-gepraat-maar-wil-me-niet -laten-kennen-dus -ga-ik-maar-een-vloek-uitspreken-over-jou, ik-weet-dat-het-een-beetje-zielig-is-maar-ik-moet-toch-wat-terug-zeggen? Ik zou het fijn vinden, Aquarel... als je de daad bij het woord voegt, en AnotherChance gewoon negeerd... Het geeft namelijk kortsluiting als jullie samen zijn  groetjes ...
Edited by MoonFlowertje (22-01-2012 10:37) Edit Reason: spelfout :o
|
|
|
|
#129311 - 22-01-2012 11:05
|
Frequente bezoeker
|
jullie gaan mijn kracht eindelijk beseffen en ik zou graag admin worden van achter de regenboog en bij informatie en kennis. waarom wil je admin worden daar? je kan toch ook zo delen 'achter de regenboog' .
|
Registered: 23-12-2010
| Posts: 398
|
|
|
#129312 - 22-01-2012 11:07
[Re: PureLove]
|
Regelmatige bezoeker
|
waarom wil je admin worden daar? je kan toch ook zo delen 'achter de regenboog' .
Ooh wat een lekker warm en verlicht forum is dit. En het was jammy!!
|
|
|
|
#129313 - 22-01-2012 11:11
[Re: Archolm]
|
Frequente bezoeker
|
er zijn vier moderators daar aanwezig 'achter de regenboog' en admin is Nims. dat is toch een mooi aantal, vindt ik. 5 personen. mooi getal 5 het gaat hem om het delen van zijn ervaringen. meer toch niet?
Edited by Sundance (22-01-2012 11:12)
|
|
|
|
#129314 - 22-01-2012 11:11
|
Merudiaan
|
@topic mensen!
|
|
|
|
#129315 - 22-01-2012 11:16
[Re: PureLove]
|
Regelmatige bezoeker
|
er zijn vier moderators daar aanwezig 'achter de regenboog' en admin is Nims. dat is toch een mooi aantal, vindt ik. 5 personen. mooi getal 5 het gaat hem om het delen van zijn ervaringen. meer toch niet? Maar dan wil ik ook!
|
|
|
|
#129316 - 22-01-2012 11:19
[Re: MoonFlowertje]
|
Frequente bezoeker
|
lieverd, ik stel een oprechte vraag. want ik dacht, zo aan zijn schrijven/vraag te lezen, dat hij niet achter de regenboog kon komen. maar na even rondkijken daar, zag ik dat hij daar al had geschreven. dus hij kan toch verder delen daar? oprechte vraag dus. verder ontopic dan maar in het topic, de 5 de dimensie
|
|
|
|
#129589 - 23-01-2012 19:31
|
Zeer frequente bezoeker
|
eigenlijk heb ik soms de verkeerde teksten over de 5de dimensie geschreven want feit is niet wat je krijgt, het is geen kadootje voor je prestasties, het is het leven dat je leert, als het leven een kunst is dan moeten we kijken naar onszelf, naar de natuur en daar eventuele fouten uit kunnen halen. want de natuur is geëvolueerd, is gegroeid maar dat geloof ik niet. zoals daarstraks al iemand aangaf is de natuur grotendeels gemaakt en juist dat stemt me verdrietig omdat als we bv. naar de krokodil kijken dan weten we dat dat dier een vleeseter is een jachtdier maar dat is een oud dier dat al lange tijd moest uitgestorven zijn omdat we evolueren en bijleren en we weten dat zulke dieren zeker als je de natuur bekijkt en aanneemt als leraar voor je verstand te ontwikkelen dat als.. we kijken naar de kroko dan denken we dat we ook dieren mogen eten omdat we hoektanden hebben dus zijn we vleeseters.
denk nog eens opnieuw na ?
|
|
|
|
#129590 - 23-01-2012 19:33
|
Zeer frequente bezoeker
|
de antwoorden liggen vaker dichterbij dan we denken daarom dat mensen grotendeels zijn misleidt en genomen, verkracht en bedrogen
|
|
|
|
#129591 - 23-01-2012 19:33
|
Regelmatige bezoeker
|
Bij dat ik het in ieder geval niet van jou hoef te leren.
|
|
|
|
#129592 - 23-01-2012 19:35
|
Zeer frequente bezoeker
|
alle teksten die ik schrijf zijn de éénheidsgedachte die de 5de dimensie teweeg brengt. als de 5de dimensie een éénheid is snap ik niet dat ik zoveel invloed heb over sommige zaken want als mensen eindelijk gaan beseffen wat er aan de hand is dan weten we dat iedereen zal groeien zoals mijzelf.
|
|
|
|
#129649 - 24-01-2012 02:40
|
Zeer frequente bezoeker
|
de 5de dimensie is een schizofrene gevangenis van het modernste type psychologie dat er bestaat op aarde !
doe dat jezelf niet aan !
ik ga mezelf specialiseren dat dit een éénheid van gedachten wordt zodat ik mijn rust ken, de nicotine is gezuiverd ben overgeschakeld op munt
binnenkort ga ik stoppen met roken en thee drinken van natuurlijke legale kruiden zodat ook ik weet waarom ik zo ben
ik leef
|
|
|
|
#129658 - 24-01-2012 04:21
|
Zeer frequente bezoeker
|
muziek is essentiëel voor ons bestaan en om iedereen tot rust te brengen.
bonzaï
|
|
|
|
#129685 - 24-01-2012 07:05
|
Zeer frequente bezoeker
|
gaat atlantis opnieuw verzinken omdat de mens te goed is
|
|
|
|
#129713 - 24-01-2012 09:51
|
Zeer frequente bezoeker
|
ik heb jullie onderschat !
|
|
|
|
#129930 - 26-01-2012 10:12
|
Zeer frequente bezoeker
|
mss moet ik trip mind control music maken zodat we allemaal ontsporen en geen bach
|
|
|
|
#129936 - 26-01-2012 10:35
|
Regelmatige bezoeker
|
hej aquarel, mooi info staat hier over de 5e dimensie! thnx for sharing.. En tja het mindcontrol, erg spijtig dat dit gebeurd. want zonder het soms te weten leven we er al middenin toch. Goed voorbereid zijn is het halve werk zeggen ze 
|
Registered: 19-10-2011
| Posts: 240
|
|
|
#129941 - 26-01-2012 10:58
|
Zeer frequente bezoeker
|
je hebt gelijk kin ik kan jou vertrouwen
|
|
|
|
#129942 - 26-01-2012 11:07
|
Regelmatige bezoeker
|
yess you can  ik begrijp en weet maar al te goed hoe het is om die kennis met je mee te dragen. en het vertrouwen principe moet dan goed afgesteld worden toch.. ik vind het mooi dat je het kan constateren!
|
Registered: 19-10-2011
| Posts: 240
|
|
|
#130015 - 26-01-2012 20:46
|
Regelmatige bezoeker
|
http://2012.jazeg.nl/die ander doet het niet.
|
Registered: 07-04-2011
| Posts: 210
|
|
|
#130058 - 27-01-2012 05:27
|
Zeer frequente bezoeker
|
Edited by MoonFlowertje (27-01-2012 08:59)
|
|
|
|
#130061 - 27-01-2012 07:30
|
Regenboog
|
Aquarel, voor dit soort berichten heb je je kippenhok.
|
|
|
|
#130092 - 27-01-2012 15:13
|
Merudiaan