18/04/2011

het, jennifer.. ik weet dat je het de laatste tijd echt enorm moeilijk hebt om jezelf te aanvaarden zoals je "echt" bent.
veel mensen nemen niet meer de nodige tijd voor elkaar en het leven dat ze ons willen opdringen is te moeilijk voor ons.
wij willen zo niet leren leven omdat we gelukkig waren wie we waren toen we nog een jong kind waren.
mensen dringen ons verschillende zaken op en denken het meestal beter te weten, zogezegd voor ons welzijn,
maar dat is slechts schijn, want wij samen zitten nu eenmaal anders in elkaar.
ik weet dat jij je vaak afschermd en contact zoekt met een andere wereld die voor veel mensen fantasie zijn
ze zeggen dat wij ziek zijn en dat wij geholpen moeten worden maar wij weten nu eenmaal meer dan andere mensen
jij bent niet ziek, en de reden waarom jij veel verdriet hebt en jezelf pijnigt is omdat jij je niet goed voelt in jouw vel
ik ga naar goed inzicht handelen en zorgen dat jij je beter voelt, en stilletjes aan terug leren vertrouwen om geduld te leren hebben, met verschillende evenwichten om te gaan
en drukpunten leren aanvoelen dat jij je lichaam beter leert kennen en voelen
zodat jij terug gelukkig wordt, wie je bent
want weten wie je bent is enorm belangrijk voor jouw ontwikkeling
mijn gids zegt dat jij in een vorig leven inderdaad een priesteres was
wij gaan jou samen leren hiermee om te gaan
de "ik" gebruiken wij niet graag meer omdat het leven een samenwerking is van verschillende gidsen die jouw leven kruisen, en jouw hoofdgids zorgt ervoor dat alles in goede banen leidt.
jij wordt geleeft, en leeft niet jouw eigen leven
andere mensen nemen beslissingen in jouw plaats en jij kunt geen kant meer op
je voelt je gevangen en hebt veel verdriet als je naar jezelf kijkt en de wereld van vandaag
ook wij voelen dat de wereld grotendeels naar de kloten is, maar trek het je niet aan, er is beterschap voor jou, en wij zijn nu op het punt gekomen dat thijs zelfstandig hiermee kan omgaan.
de reden waarom jij je niet goed voelt is omdat jij leeft in de 5de dimensie, en gewone mensen leven nu eenmaal in de 3de dimensie, dus kunnen ze jou onmogelijk begrijpen.
ik hoop uit de grond van mijn hart dat alles goed gaat met jou, maar ik voelde vorige week bewust aan (op het kunsthuis) dat je jezelf verwaarloost en de moed hebt opgegeven
dat is slechts van tijdelijke aard, en weet maar dat er nog goede mensen zoals wij en andere mensen zijn die het goed met jou menen
de reden waarom jij je slecht in jouw vel voelt is omdat jij altijd jezelf bent gebleven, maar de mensen hebben jou anders (onder druk) willen maken/vormen
dat ging tegen jouw natuur in en daarom dat jij veel pijn leidt, je kan met jezelf niet in het reine komen omdat de mensen jou anders willen maken dan je werkelijk bent
leer met jezelf te leren leven wie je bent, want dat ga ik samen met jou aanleren, ik/wij gaan samen leren om hiermee op een verstandige manier mee te leren omgaan
want als jij je terug goed voelt dan bloeit alles terug open en leer je jezelf begrijpen
dan ben je evenwichtig en sterk genoeg om deze maatschappij/samenleving aan te kunnen, en zul je de volledige waarheid kunnen zien/aanvoelen op jouw manier
ik ben slechts een doorgeefluik en heb mezelf al grotendeels aanvaard wie ik ben, waar ik naartoe ga en wat ik zal worden
maar zoals ik al reeds zei, ik gebruiken wij niet graag meer omdat alles een samenwerking is van een groter geheel
wij mensen zijn allemaal verbonden met elkaar en soms is het nodig om goede mensen te leren kennen die hier op de juiste manier mee kunnen omgaan
1 van onze belangrijkste taken is jou hier voldoende in deze materie te leren ontwikkelen, wij/ik, den thijs :-) ben klaar met een bepaald hoofdstuk
wij gaan ons zeker niet meer laten leidden door drugs of andere kicks, wij houden van jou zoals je bent, en thijs denkt er sterk aan om terug opnieuw een relatie met jou te willen beginnen omdat jij hem hebt geraakt diep in zijn hart in het verleden omdat je zo eerlijk bent, spontaan, open, goed en thijs heeft veel verdriet omdat jij je maar niet kunt aanpassen en niet gelukkig kunt worden wie je bent, want volgens thijs ben jij 1 van de belangrijkste mensen die hij is tegengekomen is in zijn leven
hij deeld graag oetsters met jou, laat jou graag genieten van mooie momenten en is graag vrijgevig omdat jij zo dankbaar voor hem bent, hij voelt dat bewust aan en dat heeft hij nog niet veel meegemaakt dat er ook personen zoals jij bestaan die echt houden van andere mensen...

jennnifer : nu gaat jouw gids contact leggen met thijs zijn gids : jenni, luister naar thijs, want thijs weet echt waar wat het beste is voor jou, thijs zal jou niet laten vallen

liefs en veel beterschap ... thijs

(persoonlijk tekst naar een goede vriendin van mij, en ook die andere mensen hun gedachten over dit bijzondere meisje waar ik veel van hou, ikzelf heb toestemming gekregen om dit hier te plaatsen