Nee nee ho ho! Begrijp me niet verkeerd ik snap de termen en hoe ik mezelf daarin moet zien nog niet zo goed. Leg me dat dan ook eens uit als ik zo vriendelijk mag zijn...
Ik denk dat ik de mediums juist overschatten? Een medium staat meer open om door een ziel overwelmt te raken?
En van die engelmensen klopt wel een beetje ja, wie ben jij om iemand een les te leren waar niet om gevraagd word.
Tja ik ben een engelmens ,maar ben hier niet om iedereen de les te lezen.
Dat is iets wat jij dus verkeerd ziet.
Ik heb in de tijd dat ik hier ben op het forum wel vaker mensen gezien die het totaal verkeerd opvatten en engelmensen als arrogante leraren zien die hun mening opdringen.
Dat doet mij eigenlijk steeds weer pijn.
Ik wil inderdaad iedereen hekpen ,maar zodra ik merk dat iemand niet door mij geholpen wil worden trek ik me terug en laat ik de persoon.
Eigenlijk zoals engelen: ze kunnen je alleen maar helpen als je geholpen wil worden en zo werkt het ook als je als engel in een mensen lijf zit.
Je kan een mens wat direkter aan spreken en dat is ook alles.
Als je niet geholpen wil worden kunnen we nog niks uithalen bij je.
Dus als je engelmensen als betweters zien die hun mening opdringen vindt ik het heel jammer dat je zo denkt.
Misschien als je je zoektocht naar jezelf hebt afgerond kijk je er anders tegenaan.
En misschien ben jezelf een engelmens ,maar omdat je het niet wil accepteren irriteer je je aan engelmensen.
Dat kan ook een optie zijn.
Ik hoop dat je jezelf zult vinden en je gelukkig zal worden met je eigen identiteit.
knuffels