Hey Witte Lelie...
sorry dat ik nu pas reageer

Had jou droomstukjes wel ff gelezen maar had eerder ff iets anders te doen, waardoor het in het "vergeten" hoekje is geraakt...
Ik moet wel zeggen dat de symbolen die je in je droom tegen kwam, best wel duidelijk zijn...
Het heldere water bijvoorbeeld... water is geloof ik zo'n beetje het hoofdbestandsdeel van de mens...
Water heeft dus te maken met jou "bewuste" manier van leven...
Jij hebt een hele heldere kijk op het leven, vanuit het (onder) bewustzijn....
De zwarte vissen kunnen iets duiden op iemand met jullie te maken krijgen... De kleur zwart kan staan voor het "onbekende"
en vaak gaat het onbekende gepaard met angst... de vissen betekenen ook dat het om een verdoener kan gaan...
Waarschijnlijk wordt er iets bedoeld als, een onbekend iemand komt in jullie leven die gouden bergen gaat beloven, maar een vis zwemt niet alleen maar 1 kant op, dus het kan zijn dat het alleen maar bij beloven blijft?
Jij ziet de persoon in ieder geval als een bedreiging voor je dochter... door de vissen met de rode vinnen...
Is de grijze kat in jou droom een "bekende" kat of hoe kijk je tegen katten aan?
want dat ie met zijn pootje in het verband zit duid weer op een bepaald contact in je leven...
Deze keer verteld dat er uit dat contact iets bruins komt waarvan je niet weet wat het is...
ik droomde een paar jaar geleden dat mijn eigen kat zijn voorpootje gebroken had...
3 dagen laten werd hij door een auto aangereden, en was op slag dood

achteraf dging ik erover nadenken, en kwam tot de conclusie, Pootje = de tast, of het contact
en het was gebroken... het contact zou dus breken...
Hoe krom is dat?...
---
JA en dat laatste stukje is iets wat ik ook niet zo 1-2-3- kan uitleggen...
Misschien bent je er wel mee bezig in het gewone leven zegmaar?
ik hoop dat je er wat aan hebt

Ik heb in ieder geval mijn best gedaan
groetjes moonflowertje