Merudi Menu
Cosmic Rays
Laatste reacties
Dagtekst
by Beschermengel
Hoe de levensbloem ons leven heeft ingevuld
by MoonFlowertje
21:45
Van harte gefeliciteerd jarige!
by MoonFlowertje
21:07
Grappige filmpjes
by MoonFlowertje
21:04
Tranen van het LACHEN
by MoonFlowertje
20:48
Shout Box

Fotolezingen
Fotolezen
FOTO VAN MIJ
Share your light
Facebook Activity Feed
Today's Birthdays
No Birthdays
Who's Online
4 registered (Serenity, Beschermengel, Marije22, JustLove), 26 Guests and 19 Spiders online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
(Views)Popular Topics
Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic 6539705
Mini raadsels 1023594
Dagtekst 991481
Spirituele woordenrijger 691222
Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online 322998
Van harte gefeliciteerd jarige! 302259
Naar welk muziek luister jij nu naar ? 263045
Edelstenen orakel door Jorine 148748
De spirituele groei van mijn zoon S. 136452
Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis 124782
Page 4 of 4 < 1 2 3 4
Topic Options
Rate This Topic
Hop to:
#129450 - 23-01-2012 00:34 Re: Tijd, dimensies, en het eind? van de wereld [Re: Eruanna]
Petra Offline
Zeer frequente bezoeker
Origineel bericht van: Eruanna
Heilige goniometrie is een term die me bekent voor komt, maar waar ik bar weinig van weet, het enige dat ik erover weet is dat alles vanuit een zelfde soort code is ontstaan, en vanuit die 'code' ontwikkeld. Vind het filmpje wel fascinerend, heel erg mooi!

hmm er is dus ook een 0punt als het ware, waar niks is, is daar dan wel energie? Of is het daar leeg omdat er juist zoveel energie is?

Ik vind de opbouw wel bijzonder, ook vanuit het oogpunt vanuit mijn studie, dat eigenlijk wanneer je met een verkeerde opbouw begint (voeding/leefstijl) je dus eigenlijk al een uitkomst hebt, die door voorgaande gebeurtenissen defect kan zijn, waardoor de groei belemmerd. Eigenlijk is dat dus ook een reden om geen genetisch gemanipuleerde producten te willen eten omdat daar dus eigenlijk de basis niet volgens de blauwprint is van het leven. En daardoor zou je dus kunnen zeggen dat het lichaam misschien ook niet tot het volgende niveau kan groeien.

Dus eigenlijk staat alles met elkaar in verbinding, is er geen tijd, wel ruimte, maar beweegt alles zich tegelijk, en is het dus niet te bevatten hoeveel er in werkelijkheid is, en zal het onmogelijk zijn de volledige realiteit onder ogen te zien, omdat die zo groot is, en zo complex, dat het menselijk brein alleen de code volgt, zonder het volledig te kunnen omvatten.

Ik herken je vragen maar al te goed. Wat zou het geweldig zijn een duidelijk antwoord te vinden of kunnen geven, maar dat gaat helaas niet. Ook goniometrie is maar een deel van het geheel. Er zijn zoveel antwoorden die weer zoveel vragen oproepen. Ik volg de ontwikkelingen op dit gebied maar laat ze ook vaak weer los.

Na de ervaring die ik beschreef kreeg een tipje van de sluier te zien, maar zelfs dat stukje kon ik nauwelijks bevatten. Het universum is zo groot, alles zit zo ingenieus in elkaar, het is geweldig als daar logica in zit, maar het is net zo geweldig om je er intussen over te kunnen verwonderen. Er is veel wat wij kunnen bevatten, maar heel veel ook niet, soms krijgen we een stukje te zien, dat stukje dat wij kunnen bevatten. Ik denk dat dat zal blijven, het universum, die creatie, het programma, de oorsprong, het totaal, is echt té groot voor ons menselijk redeneringsvermogen.

Vaak weet ons innerlijk wel de juiste koers, zoals bijvoorbeeld met genetisch gemanipuleerd voedsel. Diep van binnen 'weten' we allemaal dat dit niet goed is (naar mijn idee dan).

smile

Registered: 01-04-2010 | Posts: 525
#129453 - 23-01-2012 03:25 Re: Tijd, dimensies, en het eind? van de wereld [Re: Eruanna]
MoonFlowertje Offline

Merudiaan

http://users.telenet.be/freesoaring_eagle/CFharmonicsNL.htm

hier gaan ze tot de 13de dimensie
Ik dacht dat het er maar 12 waren ?

Of heeft dat weer te maken met die 13de kristal-schedel die gevonden is?

naja ik ga er ff over slapen wink
groetjes moonflowertje
...En bereikt het onmogelijke.

Registered: 21-02-2011 | Posts: 2111 | Loc: Tiel,Betuwe
#129467 - 23-01-2012 09:29 Re: Tijd, dimensies, en het eind? van de wereld [Re: MoonFlowertje]
Petra Offline
Zeer frequente bezoeker
Moonflower, en lekker geslapen? grin
De dimensies gaan nog véél verder, ik ben zelf na de 53 ooit opgehouden met tellen en maar weer terug gekomen (anders had ik daar namelijk geen zin meer in :)). Maar ik wist dat het op dát punt nog véél en veel verder ging. Er wordt zoveel zin en onzin geschreven over dimensies op het internet. Ik denk dat mensen het willen kaderen om te kunnen bevatten, alsof dingen een eindigheid moeten hebben, maar dat is er niet. Ik maak me er ook wel eens schuldig aan, maar de schepping is oneindig, er is altijd een nieuw, het gaat altijd verder. En als we goed naar onze eigen levenservaring kijken zien we dat daar ook in terug.

Houdt altijd in gedachten dat mensen alleen kunnen delen tot waar hun eigen reikwijdte is, maar dat wil niet zeggen dat het daar voor een ander stopt. Zoals ik het ervaar, zou je dimensies meer kunnen zien als bewustzijnsnivo's en binnen die nivo's kunnen we bijvoorbeeld ook 'reizen'. Die astrale vorm van reizen is zeer echt omdat ze toegang geeft in andere realiteiten te kijken en feitelijke gebeurtenissen kan weergeven. Mediums en trance-reizigers zijn hier bekend mee, maar ook mensen die bewust dromen . Ik denk dat vooral de mate waaraan je jezelf er aan durft over te geven belangrijk is = vertrouwen.

Wat ik trouwens erg leuk vind aan de link die je plaatste, zijn de trillingen (ook wel tonen) die worden benoemd. Ken je deze frequentie tonen? Wat merk je wel/niet?

#129469 - 23-01-2012 09:31 Re: Tijd, dimensies, en het eind? van de wereld [Re: Eruanna]
Petra Offline
Zeer frequente bezoeker
P.s. dit heeft trouwens veel weg van de (helende)trillingen die ook door klankschalen soms bereikt worden.

Page 4 of 4 < 1 2 3 4