|
|
#130221 - 29-01-2012 23:46
Re: Daecca, de afwisseling.
[Re: Daecca]
|
Bijna Lid
|
Lieve dames, heren en andervolk,
Momenteel heeft Daecca het druk met wachtertje spelen bij mijn vriendin en zullen we dus even niet veel verhaal uitbreiden. Aangezien hij en ik wel verbonden zijn maar het toch meer zijn verhaal is om te vertellen aangezien mijn geheugen niet zo denderend is over vorige levens.
Het komt goed. Maar schijnbaar is dit nu even zo nodig.
|
Registered: 19-01-2012
| Posts: 43
|
|
|
#130223 - 30-01-2012 00:09
|
Merudiaan
|
Misschien kun je iets vertellen over hoe jij jou gids ervaart? Hoe heb je ontdekt dat Daecca jou gids was enzo  sorry,:D ik ben hier gewoon benieuwd naar... Groetjes 
|
Registered: 21-02-2011
| Posts: 2111
| Loc: Tiel,Betuwe
|
|
|
#130224 - 30-01-2012 00:12
|
Merudiaan
|
* ook in jou vorige levens bedoel ik dan he? Jou vriendin heeft zelf toch ook een gids  Of is dit een teken misschien dat jullie zullen moeten gaan samenwonen misschien? ^^ groetjes moonflowertje 
|
|
|
|
#130229 - 30-01-2012 02:44
|
Bijna Lid
|
Momenteel is daecca niet meer echt een gids maar meer een beschermer. En hij vind het nu belangrijk om daar te zijn. Ze heeft zepf ook gidsen ja. Maar in Daecca\'s optiek beschermen mannen de vrouwen. En haar gidsen zijn overwegend vrouwelijk. Maargoed. Ik zal er nog wel over verteplen. Maar morgen wss. Nu maar eens slapen.
|
|
|
|
#130277 - 30-01-2012 21:18
|
Bezig lid te worden
|
Ja.. sorry.. Het spijt me.. Ik kan er niks aan doen.. @Moonflowertje: Samenwonen gaat op het moment. Ik woon in Haarlem net pas. en ik wil eerst op mezelf wonen voordat ik ga samenwonen met harrie.. En ja ik heb alleen maar vrouwelijke gidsen.. Ook al kan ik prima voor mezelf zorgen..
Liefs Val
|
|
Registered: 22-01-2012
| Posts: 30
|
|
|
#130278 - 30-01-2012 21:49
|
Merudiaan
|
Ow oke  alles heeft zo zijn reden... zo is het ook! ... Haarlem vind ik de gezelligste stad van Nederland  Ik ben in IJmuiden geboren... dat is een kwartiertje rijden  Het is wel een drukke stad! met veel verschillende culturen... Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor  De dingen gaan zoals ze moeten gaan... Alles op z'n tijd  groetjes Moonflowertje 
|
|
|
|
#130285 - 31-01-2012 11:24
[Re: Isebell]
|
Bijna Lid
|
Ja.. sorry.. Het spijt me.. Ik kan er niks aan doen.. Hihi, nope, inderdaad,  Ik ook niet.  Maar dat maakt niet uit.  Hij is vrij om te gaan en staan waar hij wil. 
|
|
|
|
#130394 - 02-02-2012 18:49
|
Bijna Lid
|
Well then, His side or my side? Well, kinda simple to be honest, His side is not something to be told right now. Seeing as time itself is a strange thing and I really need to get a hold of the chain of events, him writing down some stuff about how he is experiencing this will mess with our combined memories and focus it on the now.
What we really want to do is focus on the past. Which is, for reasons unknown to us right now, appearantly important for our lives as human and guide. Corporeal and Physical beings as we are we really need to do this, Since something is driving us to do it.
Anyways, I am looking over Ise right now. Since she has a few things that need my attention. But I will be posting more of this story soon once this has been settled. (Personal affairs and all that. I am a blabbermouth, I talk way too much all the time But I do know how to just shut up sometimes. *winkwink*)
Cheerio, tata and what not.
|
|
|
|
#130395 - 02-02-2012 19:28
|
Frequente bezoeker
|
Hey Harrie and Daecca, What a beautiful story is this I really can't wait for the next story  I wish you both all the luck , love and light you'll need to remain who you are With love and light Niels
|
Registered: 05-06-2011
| Posts: 402
| Loc: Hasselt
|
|
|
#130585 - 06-02-2012 06:06
|
Lid
|
De engelse taal is meestal het teken dat Deadda even de rol van braincaptain op zich neemt, die twee van mij hebben daar ook een handje van.
|
Registered: 05-02-2012
| Posts: 51
|
|
|
#130599 - 06-02-2012 10:42
|
Dagelijkse bezoeker
|
Dear Harry and Deacca, The story makes me smile, thanks for posting the story. I'm very curious to the other part of the story. It's very easy to read, great English! It's lovely to read the story of you both, you guys have a very special bound. Love to read about that.  Take your time, I'm looking forward for the follow-up.  Eruanna
|
Registered: 12-12-2008
| Posts: 1005
| Loc: Op de wereld
|
|
|
#131796 - 27-02-2012 01:56
[Re: Eruanna]
|
Bijna Lid
|
Changement, Is how they call it in French. "Change" is the name in english. But I prefer to call it growth.
It is what is happening to Harrie and me right now. We have been growing in our relationship to Mother Earth. We have been growing in our relationship to the spiritworld and the spirits of the forest. Mostly The Green Man (Look him up if you want to know more too much to post here).
But still. Growth, alot of it.
Yestereve we went to a concert of a band called Omnia. We grew, we got to know more about our own make up. About how we were built. We heard and saw the love for nature as it should be. And we remembered that we swore to protect mother nature.
Ok, so, next now. I'm a bit chaotic since I am only half here (Paying attention at other parts of the country because something big is going down and there is no time like the present)
... .. .
I wish I could write about history, because it is fun to look at that which has passed sometimes, but other, urgent matters, have come to my attention.
2012, a year to be remembered by all. A year of change, a year of growth. and as a band once sang, It's the end of the world as we know it, and I feel fine.
I wish I could tell you all what changes are to come, but I can not. For the information is subject to change, nothing is certain in other words, nothing is set in stone.
Just, be ready, for anything. Expect the unexpected. Never neglect a possible outcome.
|
|
|
|
#132236 - 11-03-2012 13:20
|
Bijna Lid
|
Ok, dus even een snelle update, we gaan dit wat omgooien, de geschiedenis zal even moeten wachten, en tjah, zeg nou zelf, het gaat nergens heen. De toekomst is namelijk altijd belangrijker. Momenteel ben ik gaan opmerken dat mijn energie is verandert sinds een optreden van Omnia, met Steve Sic als zanger/luit/fluit speler. Al mijn chakra's zijn volledig gaan spinnen en mijn lichaam is weer te klein voor mijn energie, dus ik ben weer aan het leren er mee om te gaan. Hierbij kan ik wel wat hulp gebruiken want dit is voor mij volledig nieuw en zwaar onverwacht. Even snel een samenvatting van de geschiedenis kan wel overigens. Daecca en ik wisselden eeuwen lang van leven. Dan leefde hij en was ik zijn gids en dan draaide we het weer om. Dat is wel zo'n beetje de algehele strekking, de diepgang achter de verhalen komt nog wel. Want momenteel zijn de chakra's even heel belangrijk. De vergaarde wijsheid springt naar voor, het weten is sterker geworden en het begrip ook groter. Ik moet hier weer even mee leren omgaan, dus nogmaals. Iemand die mij daar misschien bij kan helpen? Daecca weet hier ook weinig raad mee.  Misschien dat het dan toch eindelijk tijd word om ons wederom samen te voegen tot een entiteit in dit leven. Maar dat is een verandering waar ik nog niet zeker van ben. Mgoed, hierbij dus... Help?
|
|
|
|
#132239 - 11-03-2012 14:25
|
Regelmatige bezoeker
|
Hoi Deacca  Ik las bij laatste reacties : Daecca de afwisseling. En nieuwsgierig als ik ben ging ik meteen kijken Wat mooi dat er ineens zo n verandering gaande is  . En zo n ontwikkeling kan dan ook opeens sneller dan het licht gaan  met kosmische termen gesproken  . Op dit moment weet ik nog niet hoe zo goed hoe ik zou kunnen helpen, want je geeft niet echt een richting aan en het klinkt voor mij een beetje warrig  Nou zit mijn kracht ook niet in het uitleggen van voor mij soms simpele oplossingen, maar ik hoop dat je hier iets mee kan, of dat het je in ieder geval een beetje op weg helpt  : http://www.eostresworld.be/kleuren/betekenis.htmOf je chakras in balans brengen : http://www.balancing.nl/info/?page_id=61Je kunt ook energie terug geven aan de natuur door aarden. Er zijn daar heel veel oefeningen voor Of aan mensen/dieren/natuur ( licht sturen ) geven die het nodig hebben  Als ik het verkeerd begrepen heb hoor ik het wel succes...liefs Enigma
|
|
|
Registered: 03-01-2012
| Posts: 200
| Loc: Nederland
|
|
|
#132240 - 11-03-2012 14:31
|
Regelmatige bezoeker
|
Psssttt...ik ben toch ook nog wel erg nieuwsgierig naar het vervolg van Deacca en Harry 
|
|
|
Registered: 03-01-2012
| Posts: 200
| Loc: Nederland
|
|
|
|