Ik zie trouwens je kat op de achtergrond.....die maakt zich zorgen over jou (waarom kan ik niet plaatsen...mischien teveel met je kinderwens bezig op het moment dat je dacht dat je mischien zwanger kon zijn????) maar ze waakt over je.
Let op je gezondheid....groente en fruit elke dag eten..maar geniet ook lekker van een gebakje of iets anders lekkers als je wilt. Al is het een zak chips....maakt niet uit.
Geniet van het leven en het komt vanzelf wel in orde. (Ik zag een baby linksonder in je foto.....wat het betekend weet ik niet want ik ben nog sterk beginnende...maar ik heb het gevoel dat kinderen vanzelf wel komen als je gewoon lekker geniet van het leven en er niet teveel bi stilstaat.)