Hoi Ilona...
Jou verhaal is herkenbaar... tenminste de manier hoe je het
Waarneemt, ziet, voelt, en in je eigen gedachten hoort...
Het waarnemen gaat via jou gids...
In de moeilijke periodes in je leven, staat ie voor je klaar, om je te waarschuwen, of je alvast in te lichten...
Zoals bijvoorbeeld bij de doorzichtige kleuren die je zag...(Aura's van de overledenen die al aan gene zijde zijn, maar terug kwamen om hem te halen... )
Vooral de gedachten daarbij van: Ze zijn met hem bezig, en de overgang (dat waren niet jou gedachtes, maar van je gids!
die via jou gedachten, met jou gedachten-stem tegen je praat)
Das best verwarrend, omdat je denkt dat je het zelf denkt!?
Het is allemaal herkenbaar...
3 dagen voordat mijn katertje, Kruimeltje (pas 1 jaar oud), werd aangereden door een auto zag ik een zacht-roze kleur bij hem hangen...
Ik was met hem en onze andere kater (Minky) boven, de was aan het opvouwen... toen het me opviel...
Ik weet zeker dat Minky het ook zag, want die was er naar aan het blazen...
Ik weet nog dat ik doorkreeg dat de moeder van kruimeltje hem kwam halen...
Dat was de roze kleur die ik zag ( wat ikpersoonlijk associeer met zuivere moederliefde )
Mijn vriend was een huisje aan het timmeren voor Kruimeltje... omdat hij altijd onder de parasol lag te slapen... (buiten om alles in de gaten te houden en droog).
Die parasol maakte nogal herrie als het waait, dus kon als het huisje klaar was de parasol dichtgeklapt worden...
Mijn vriend riep me die avond om te kijken naar het huisje... het was nog niet helemaal af....maar toch,
Ik vond het een kei-stoer huisje! dat zei ik ook... Zelfs dak-leer op het dak... en zijn mandje paste er precies in...
Mijn achterliggende gedachten waren: jammer genoeg, zal hij er nooit van kunnen genieten! deze gedachten heb ik niet hardop gezegt...
Dit was een rare gedachte van mij en wist niet waar het vandaan kwam...
Ja... achteraf pas, na 3 dagen toen hij was aangereden... maar toen was het al te laat !
daar baal ik van... omdat ik een schuldgevoel heb, want...misschien had ik het kunnen voorkomen ?!
Dagenlang ben ik van slag geweest... boos op mijn gids!
Die liet me weten dat ik het niet had kunnen/ mogen voorkomen....
Het was meer een soort van boodschap, om me er op voor te bereiden...
Ook het stukje wat je schreef over jou hond....
Wat een emotie kwam daar vanaf zeg, ik zit met tranen in mijn ogen, en een brok in mijn keel, nu...
Want wat je zag ( jou Banjer, welliswaar zijn geestje) is voor jou een boodschap van: Meisje het is goed zo, je hebt de juiste beslissing genomen!
Want lichamelijk was het lijden voor Banjer gewoon te groot...
Zijn geestje heeft geen pijn... en leeft voort...
Het is was niet de bedoeling dat je hem als geestje mee naar huis nam... al kan ik me heel goed voorstellen dat je daar spijt van hebt...
Het is de bedoeling dat je doorgaat met je leven zonder Banjer.... Dit is in het begin ontzettend moeilijk...
Voor jou is dit iets wat je zal moeten leren... of je hebt het al geleerd inmiddels... ( de inzicht dat sommige mensen of dieren een stukje mee lopen op jou "levensweg")
Maar uiteindelijk is het een komen en gaan van personen en dieren... dat is iets van de aarde... niet van het hier(nu)maals!
Het is de bedoeling dat je deze mooie momenten koestert... dat je het een plekje geeft en verder loopt op je levensweg...
Dit doe je al

Wat je zou kunnen doen is, bewust contact maken met jou gids...
Gewoon in gedachten dingen vragen aan jou gids... En je zal merken dat je antwoord krijgt
(ook in jou eigen gedachten)
Het lijkt alsof je dit zelf denkt... alleen de antwoorden die je zelf niet had kunnen bedenken... zijn het bewijs voor jezelf dat het jou gids is!
Zorg wel dat je "relax" bent in een rustige omgeving... zodat je het antwoord ook laat binnen stromen in je gedachten...
De kleuren die je ziet, zijn aura's die zowel bij "levende" als bij "overledenen" te zien zijn!
Ook bij dieren

Als je vragen hebt, Ilona, stel ze gerust...
Ik wou dat ik zelf 25 jaar geleden iemand was tegen gekomen, die me kon vertellen wat ik allemaal zag, voelde, droomde en dacht...
Al die tijd lag het antwoord zo dichtbij... alleen omdat ik me "anders" voelde dan anderen van mijn leeftijd... heb ik er nooit zo bij stil gestaan...
Persoonlijk ben ik er van overtuigd, dat op
Merudi een hoop dingen duidelijker zullen worden, voor jou

En als het niet duidelijk genoeg is, vraag het gewoon hoor!
Iedereen heeft zijn/haar eigen ervaringen, die we allemaal graag willen delen...
zo leren we van jou ervaringen, en jij misschien van die van ons

groetjes moonflowertje
Ps het is wel een lang verhaal... maar ik weet zeker dat je er wel iets aan zult hebben!
Ook wil ik je een boekentip geven om te lezen...
waarin een hoop dingen voor jou op zijn plaats zullen vallen...
-Gewoon Marion van Marion Berendsen
-Wonderen via een medium... ook van Marion Berendsen
groetjes