Merudi Menu
Cosmic Rays
Laatste reacties
kaartlegging
by MoonFlowertje
0 seconden geleden
De Lente
by MoonFlowertje
29 minuten 48 seconden geleden
Kaartlegging mbt de liefde
by Pablo
Gisteren om 23:59
Hoe kom je erachter tot welke groep je hoort?
by NiMS
Gisteren om 23:46
Hallo allemaal
by Novi
Gisteren om 22:56
Shout Box

Fotolezingen
Fotolezen
FOTO VAN MIJ
Share your light
Facebook Activity Feed
Today's Birthdays
No Birthdays
Who's Online
2 registered (MoonFlowertje, Pablo), 14 Guests and 23 Spiders online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
(Views)Popular Topics
Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic 6548010
Mini raadsels 1024529
Dagtekst 992870
Spirituele woordenrijger 691702
Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online 323271
Van harte gefeliciteerd jarige! 302654
Naar welk muziek luister jij nu naar ? 263269
Edelstenen orakel door Jorine 148993
De spirituele groei van mijn zoon S. 136593
Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis 124882
Page 2 of 2 < 1 2
Topic Options
Rate This Topic
Hop to:
#131281 - 18-02-2012 10:06 Re: D&H Foto's lezen (Imageshack uploads, grote fotos) [Re: Daecca]
HeiligHart Offline
Regelmatige bezoeker
ik kwam deze site net tegen toen ik opzoek was naar meer info erover.
Misschien ook leuk voor jou om te lezen?

http://www.regenboogpad.com/regenboogenergieen.html

Registered: 19-10-2011 | Posts: 240
#131532 - 21-02-2012 23:53 Re: D&H Foto's lezen (Imageshack uploads, grote fotos) [Re: Daecca]
Diamant^tje Offline
Lid
Je komt als een vriendelijk/warm, gevoelige persoon over. Volgens mij kan je wel lachen met jou. Betrouwbaar/ eerlijk en rechtvaardig. Een slimme jongen die niet altijd zijn slimheid kan gebruiken. Misschien door je koppigheid. Ergens voel ik wel eenzaamheid, dat je jezelf terug kan trekken. Misschien is dat onbewust ook de reden waarom je veel zwart draagt. Zwarte kleding straalt afstandelijk, autoriteit, agressie uit. Je hebt niet altijd behoefte aan contacten. Ik zie wel een diepe verdriet in jou. Ik weet niet of het jou verdriet is, of het van je ouder/s is dat je hebt overgenomen. Iets heel dieps, asof je ergens om rouw. Als je wilt zou je heel veel succes kunnen krijgen, qua baan, huwelijk etc. Wat is trouwens je afkomst?

Registered: 20-09-2011 | Posts: 60 | Loc: Nederland
#131795 - 27-02-2012 01:37 Re: D&H Foto's lezen (Imageshack uploads, grote fotos) [Re: Daecca]
Daecca Offline
Bijna Lid
Hmmm. Om het even te hebben om verdriet, verwerkte pijn en pijn die nog wel eens meespeelt.

Ik heb heel veel mensen begraven. Tussen mijn 15de en mijn 18de ongeveer 12. Dat is de pijn die je denk ik ziet van lang geleden.

Overigens zie ik iedere dag weer iets op de wereld wat mij pijn doet. Ik kijk om mij heen en zie hoe de mensheid haar eigen lijden versterkt. Ik kijk om mij heen en zie hoe de natuur lijd. Dit alles maakt me soms heel verdrietig maar vooral ook kwaad.

Ik draag veel zwart omdat dat mij "afdempt" het zorgt dat ik niet te hard straal. Op mijn werk is zwart gewenst. (Zwarte schoenen, zwarte blouse zwarte broek en witte sloof)

Dus in principe draag ik ook veel zwart omdat ik veel werk.

Zwart is voor mij geen kleur van Agressie of autoriteit. Het is voor mij wel een kleur van afstandelijkheid. Al vind ik dat geen juiste benaming. Want het is voor mij een "Cloak" iets dat ik doe om minder op te vallen. Zij die mij moeten zien stralen die zien mij stralen, en zij die mij mogen negeren zullen mij niet snel zien staan.

Ik ben van afkomst pindakaas. Mn moeder is een pinda en mn vader een kaaskop. (Indonesie>Java kwam mn oma vandaan) en mn vader is een echte brabander.)

Maar afkomst is over het algemeen niet van belang. Zeker niet in de smeltkroes die onze samenleving steeds meer aan het worden is.

Wat is mijn werkelijke afkomst? Ik stam van de Moeder Aarde. Zoals wij allemaal.

Registered: 19-01-2012 | Posts: 43
Page 2 of 2 < 1 2