Hoi Niels,
Ik ken ook mensen die zichzelf zien als een blauw wezen met schubben als ze op een bepaalde manier naar zichzelf kijken.
Een ander die ik ken kan ook bewust terug keren naar haar kern en ook naar het soort van eerste organisme die er op de aarde was.
Ik denk niet dat je het jezelf verbeeld

.
Transformatie !!! Was het eerste dat bij mij doorkwam.
En de vlinder staat daar ook symbolisch voor

.
Dat je bovenop een berg staat betekenen dat je een nieuw doel hebt bereikt in je leven (je hebt iets overwonnen). Deze transformatie moest je aanschouwen om te accepteren dat je deze verandering nodig hebt om naar een nieuwe fase of een hoger plan toe te werken.
Je reikt met je hand naar de vlinder dus je aanvaart de transformatie ( je nodigt het als ware uit om die versmelting aan te gaan ) en het voelt goed.
Evolutie komt ook door: je ontwikkeling zit op dit moment even in een stroomversnelling.
En je bent er nu aan toe om je echte wezen ( wezen als in: wie je werkelijk bent, je ware zelf )te mogen aanschouwen.
Ik krijg ook nog door: natuur (misschien de bloemen).
En Creativiteit (misschien de figuren, maar dat kan ook voor expressie staan).
Ik hoop dat je hier iets mee kan. Ik doe het voor het eerst openbaar voor iemand die ik niet persoonlijk ken. Maar ik voelde dat ik het nu moest doen en het komt niet van mijzelf.
Heel mooi hoor wat je hebt gezien.
Geniet van dat mooie cadeau

.
Liefs Enigma