Merudi Menu
Cosmic Rays
Laatste reacties
kaartlegging
by MoonFlowertje
De Lente
by MoonFlowertje
Kaartlegging mbt de liefde
by Pablo
23:59
Hoe kom je erachter tot welke groep je hoort?
by NiMS
23:46
Hallo allemaal
by Novi
22:56
Shout Box

Fotolezingen
Fotolezen
FOTO VAN MIJ
Share your light
Facebook Activity Feed
Today's Birthdays
No Birthdays
Who's Online
2 registered (MoonFlowertje, Pablo), 17 Guests and 22 Spiders online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
(Views)Popular Topics
Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic 6548062
Mini raadsels 1024529
Dagtekst 992876
Spirituele woordenrijger 691702
Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online 323271
Van harte gefeliciteerd jarige! 302654
Naar welk muziek luister jij nu naar ? 263270
Edelstenen orakel door Jorine 148995
De spirituele groei van mijn zoon S. 136593
Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis 124883
Page 2 of 2 < 1 2
Topic Options
Rate This Topic
Hop to:
#131428 - 20-02-2012 15:11 Re: Angelplace, een tuin voor lichtwerkers [Re: Enigma]
Enigma Offline
Regelmatige bezoeker

Goede tip Solaria google smile.

Was dat even vergeten en dat terwijl ik waarschijnlijk de grootste googler ter wereld ben tongue laugh.
Maar ik heb wat gevonden hoor en het zijn er best veel.
Zeker 10 in een straal van 5 KM smile.
En van 1 wist ik het eigenlijk al, want ik ben er pas nog geweest.
Mijn kinderen vonden het ook een mooie ervaring.
Die zijn druk in hun hoofd en vertelden mij beide dat het in hun hoofd zo rustig werd grin.

@ Marije22 : tip van Solaria = ff google in je buurt wink smile.
Ik denk dat daar ook wel veel te vinden is, succes.

Maar naar Angelplace zou ik ook wel willen voor een mooie ervaring smile.

Registered: 03-01-2012 | Posts: 200 | Loc: Nederland
#131433 - 20-02-2012 16:46 Re: Angelplace, een tuin voor lichtwerkers [Re: Petra]
Marije22 Offline
Frequente bezoeker
Op welk trefwoord tongue Engelentuin?

Denk niet dat ze in het hoge noorden zoiets hebben eigenlijk.. zo tussen de boerderijen in wink Zou me verbazen als het wel zo was! Maar wil daarvoor best naar midden-Nederland afreizen hoor smile Is het vast wel waard..

Registered: 08-01-2012 | Posts: 445
#131436 - 20-02-2012 17:17 Re: Angelplace, een tuin voor lichtwerkers [Re: Petra]
Petra Offline
Zeer frequente bezoeker
Ik wil toch graag even inspringen.
Krachtplaatsen heb je inderdaad overal ik ben de afgelopen 10 jaar op allerlei plaatsen geweest. Heb werkelijk hele mooie dingen ervaren die voor herhaling vatbaar zijn. Echter ik merk dat nu wordt aangenomen dat al die plekken hetzelfde zijn als de engelentuin in Chaam, maar dat is zeker niet het geval. Zonder andere plaatsen tekort te willen doen, de engelentuin is meer dan een krachtplaats alleen. Niet beter, niet minder, ánders. Als je twijfelt kun je op de site een kijkje nemen en het eens met elkaar vergelijken.

(Bijvoorbeeld)
Het labyrint van de nieuwe tijd is hier aangelegd. Voor sommige mensen een mooie ervaring om eens te lopen, voor anderen een transformatiepad. Men begint in de "oude" energie namelijk met de klok meedraaiend van het nu. Vervolgens gaat deze over in de nieuwe energie, linksdraaiend tegen de klok in van de nieuwe tijd na 2012. Dit is namelijk iets wat wij allemaal gaan meemaken. Op het pad kom je de meesters, meesteressen en nieuwe engelen van de nieuwe tijd tegen. Ze verrichten al werk en hebben een eigen plaats in het labyrint. Zij zorgen voor de nodige transformaties/healingen als men op hun plaatsen gaan staan. Je ziel bepaalt of er iets mag gebeuren. In de energie van de nieuwe tijd ga je door sterrenstelsels die een aantal zielen misschien ooit als eens hebben ervaren. Tevens kunnen er hier dan ook healingen plaats vinden door de lichtwereld. Soms heeft men hier iets achtergelaten wat weer geheeld kan worden.

In het hart bevinden zich verschillende kleurencirkels die ook een helend vermogen hebben. In het midden bevind zich een lichtpoort die met verschillende universums zijn verbonden. Er zijn er 4 op de wereld. Peru, Canada, New zeeland en in het plaatsje Chaam in Nederland. Het wordt door sommige mensen "gezien" als een fontijn van energie. Mensen ervaren de cirkel als heel positief waar rust heerst. De lengte van het begin naar het middelpunt bedraagt ongeveer 900 meter. Het is ook de bedoeling dat je de gehele weg weer terug loopt, dus totaal 1,8 km. Ervaar en loop het magisch labyrint zelf een keertje en voel de werking.

Registered: 01-04-2010 | Posts: 525
#131437 - 20-02-2012 17:22 Re: Angelplace, een tuin voor lichtwerkers [Re: Petra]
Marije22 Offline
Frequente bezoeker
Ohh shocked dit maakt me nog nieuwsgieriger...
Ik denk dat het uiteindelijk wel een lange reis waard is..

Registered: 08-01-2012 | Posts: 445
#131439 - 20-02-2012 17:35 Re: Angelplace, een tuin voor lichtwerkers [Re: Petra]
Petra Offline
Zeer frequente bezoeker
Op veel plekken zijn mooie krachtplaatsen en engelen-energieën of een combinatie te ervaren en de moeite van het bezoeken waard. Maar er zijn ook wel verschillen onderling, het is ook maar net een beetje wat je zoekt/nodig hebt. Dus volg in die keuze gewoon wel altijd je eigen gevoel.

#131440 - 20-02-2012 18:05 Re: Angelplace, een tuin voor lichtwerkers [Re: Petra]
Enigma Offline
Regelmatige bezoeker
@ Marije22 kracht plaatsen of leylijnen smile.
kracht plaatsen zijn vaak op leylijnen.

@ Petra ik zie Angelplace echt niet op dezelfde manier als kracht plaatsen.
Daarom wil ik ook die ervaring nog op doen schrijf ik in de vorige post smile.
Maar bij gebrek aan een Angelplace ben ik toch heel blij dat deze plekken bij mij in de buurt zijn wink laugh.

Ik heb op de site gekeken en een paar mooie ervaringen gelezen over Angelplace.
Een echtpaar waarvan de man niet spiritueel was vertelde dat hij een heel bijzondere ervaring had gehad smile .

Vind ik mooi.

Edited by Enigma (20-02-2012 18:24)

Registered: 03-01-2012 | Posts: 200 | Loc: Nederland
#131454 - 20-02-2012 22:44 Re: Angelplace, een tuin voor lichtwerkers [Re: Petra]
Solaria Offline
Regelmatige bezoeker
@ petra ben er zeker voor in

@ marije er valt valst wel wat te regelen als je nog niet dichtbij woont haha

Registered: 04-01-2012 | Posts: 169 | Loc: Utrecht
#131455 - 20-02-2012 23:59 Re: Angelplace, een tuin voor lichtwerkers [Re: Petra]
NiMS Offline

Merudiaan
Origineel bericht van: Petra
Wat leuk dat jullie ook zo enthousiast zijn. ... maar wie weet kunnen we er eens een (Merudi) groep's-bezoek van maken, lijkt me best leuk een keer?

Super idee! Ik meld me aan, want ik wil hier ook naartoe smile.

Registered: 24-08-2003 | Posts: 11508 | Loc: Utrecht
#131456 - 21-02-2012 00:51 Re: Angelplace, een tuin voor lichtwerkers [Re: NiMS]
Petra Offline
Zeer frequente bezoeker
Wat leuk Nims, je staat bij deze genoteerd. Ik doel op mei/juni 2012, maar eerst maar even kijken wie er precies mee willen, zodat we een definitieve datum kunnen zetten (plus definitieve lijst).

Lijst deelnemers engelentuin Chaam (Breda) voor mei/juni 2012

Nims
Petra

Wie nog meer?

Page 2 of 2 < 1 2