Merudi Menu
Cosmic Rays
Laatste reacties
kaartlegging
by MoonFlowertje
De Lente
by MoonFlowertje
Kaartlegging mbt de liefde
by Pablo
23:59
Hoe kom je erachter tot welke groep je hoort?
by NiMS
23:46
Hallo allemaal
by Novi
22:56
Shout Box

Fotolezingen
Fotolezen
FOTO VAN MIJ
Share your light
Facebook Activity Feed
Today's Birthdays
No Birthdays
Who's Online
2 registered (MoonFlowertje, Pablo), 17 Guests and 22 Spiders online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
(Views)Popular Topics
Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic 6548062
Mini raadsels 1024529
Dagtekst 992876
Spirituele woordenrijger 691702
Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online 323271
Van harte gefeliciteerd jarige! 302654
Naar welk muziek luister jij nu naar ? 263270
Edelstenen orakel door Jorine 148995
De spirituele groei van mijn zoon S. 136593
Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis 124883
Page 1 of 2 1 2 >
Topic Options
Rate This Topic
Hop to:
#131119 - 15-02-2012 21:49 Angelplace, een tuin voor lichtwerkers
Petra Offline
Zeer frequente bezoeker
Inmiddels alweer zo'n tien jaar kom ik op deze plek en iedere keer ben ik weer verrast. Henry en Jolanda zijn voor oorsprong nuchtere tuinders (en nog steeds). Toen Henry een hartaanval kreeg veranderde dat zijn leven, niet zijn gezondheid, maar hij realiseerde zich dat hij vanaf dat moment alleen nog maar zijn hart wilde volgen. Niet voor niets zijn ze op de plek terecht gekomen waar ze nu wonen, er zijn allerlei krachtplaatsen te vinden die met name heel prettig zijn voor lichtwerkers en mensen die al langer met energie werken en ook behoefte hebben om hun batterij weer eens op te laden en wat reflectie te krijgen. Iedereen die hier komt voelt zich direct thuis vanwege de rust, de eenvoud en de bijzondere energie die te zien en te voelen is, maar vooral ook omdat Henry en Jolanda waanzinnig lieve mensen zijn!

Ik heb hier al heel bijzondere dingen ervaren, te veel om nu op te schrijven, maar als je meer wilt weten mag je me altijd een pb-tje sturen.

Angel-place

Registered: 01-04-2010 | Posts: 525
#131128 - 15-02-2012 22:38 Re: Angelplace, een tuin voor lichtwerkers [Re: Petra]
Cialara Offline
Kind van de zon
Wat mooi smile krachtplekken zijn fijn altijd.

Registered: 08-03-2009 | Posts: 3818 | Loc: Voorhout
#131140 - 16-02-2012 08:44 Re: Angelplace, een tuin voor lichtwerkers [Re: Petra]
Marije22 Offline
Frequente bezoeker
Wow, zoveel orbjes bij elkaar heb ik nog nooit gezien! Dat moet je inderdaad wel voelen als je door de tuin loopt.
Ik ben wel benieuwd naar een mooi voorbeeld van je ervaringen daar, Petra laugh

Registered: 08-01-2012 | Posts: 445
#131150 - 16-02-2012 11:11 Re: Angelplace, een tuin voor lichtwerkers [Re: Petra]
Petra Offline
Zeer frequente bezoeker
Licht~Liefde, het is een geweldige plek en erg druk bezocht, mensen hebben er veel aan en het is niet duur (vaak lopen consulten uit), daarom is het helaas noodzakelijk om een afspraak te maken. Het beste zijn ze bereikbaar op maandagmiddag. Hier staat het beschreven:
http://www.angel-place.nl/consult.html

In april lukt het meestal niet omdat Henry en Jolanda druk zijn met de sierkwekerij die gaat dan voor. Je staat daar energie op te laden tussen de sneeuwballen en hortensia's, het is zo geweldig.

Marije, dat zijn er zoveel. Maar ééntje was toen ik op de Lemurië plek stond. Ik was een bedelaar en was op zoek naar mijn huis en familie. Op dat moment was dat ook actueel n mijn leven en werd ik mij dat bewust. Ook heb ik er al inmens grote engelen gezien en energievelden. En op een keer stond ik op de DNA-plek en was iemand bij me die al klaar was en langs me heen liep. Ze keek naar me en riep stomverbaasd terwijl ze me aankeek, Jongens moet je kijken, dit moet je zien, ze heeft vleugels. Ja vleugeltjes en rode wangetjes smile. De allereerste keer was ook leuk, we waren met een groep en vlak voordat we op de engelenplaat gingen staan liet henry ons in de spiegel kijken. Op het moment dat de engelen healing was geweest, liet hij ons opnieuw kijken en we waren allemaal verbaasd hoe een andere aanblik dat was. Vrijer, opener en je voelde je letterlijk groter.

Het is echt een heel bijzondere plek, er is veel over te vertellen, maar de ervaring is zoveel boeiender, ik kan het iedereen die met lichtwerk, energie of ander spiritueel werk bezig is aan raden. Je voelt je energieker en wijzer als je er vandaan komt.

Liefs, Petra

Edited by Petra (16-02-2012 13:47)

#131163 - 16-02-2012 13:21 Re: Angelplace, een tuin voor lichtwerkers [Re: Petra]
Marije22 Offline
Frequente bezoeker
Je hebt jezelf in een vorig leven gezien? Klinkt ontzettend mooi wat je allemaal vertelt...
Ik voel me altijd heel anders als ik een kerk, maakt niet uit welke, binnenloop. Er komt dan zo\'n kalmte over me heen, alsof je vanzelf overschakelt naar meditatie-stand. Ik ben dan ook altijd erg nieuwsgierig naar engelen daar maar heb er nog nooit eentje gezien helaas smile

Dank je dat je je verhaal hier deelt, het idee van het bestaan van deze tuin krijg ik een heel goed gevoel van laugh

Liefs!

#131358 - 19-02-2012 20:10 Re: Angelplace, een tuin voor lichtwerkers [Re: Petra]
Petra Offline
Zeer frequente bezoeker
Há net weer een afspraak gepland in maart, weer iets om naar uit te kijken. We zijn al eens met de hele familie geweest, dat was ook erg leuk om te doen. De kindern reden daar over het terrein met skelters en hebben zich prima vermaakt. Sommigen wilde ook op de krachtplekken staan, we hebben het vrij en open gelaten was echt leuk. Nu ga ik een keer samen met mijn zusje, we bestellen een zonnetje erbij en een mooie dag. Ik laat jullie weten hoe het was.
grin

#131368 - 19-02-2012 20:29 Re: Angelplace, een tuin voor lichtwerkers [Re: Petra]
Marije22 Offline
Frequente bezoeker
Please do laugh

Ik wil ook wel eens mee wink haha!

#131374 - 19-02-2012 21:27 Re: Angelplace, een tuin voor lichtwerkers [Re: Petra]
Solaria Offline
Regelmatige bezoeker
klint intressant en wat een mooie bijzondere ervaringen. Wil ook wel mee. ben echt benieuwd hoe dat voelt.

Ben benieuwt naar je ervaringen in maart Petra...

laugh

Registered: 04-01-2012 | Posts: 169 | Loc: Utrecht
#131375 - 19-02-2012 21:53 Re: Angelplace, een tuin voor lichtwerkers [Re: Solaria]
Enigma Offline
Regelmatige bezoeker
Ik ben het met solaria eens Petra smile.

Interessante site en hij staat nu bij mijn favo.
Jammer dat we dat niet op meerdere plaatsen in Nederland hebben frown.
Beetje ver van mijn bed.
Ik zou er ook graag eens naar toe willen om het te ervaren.

Ik ben ook benieuwd naar je verhaal smile.

Edited by Enigma (19-02-2012 21:54)

Registered: 03-01-2012 | Posts: 200 | Loc: Nederland
#131378 - 19-02-2012 22:07 Re: Angelplace, een tuin voor lichtwerkers [Re: Petra]
Solaria Offline
Regelmatige bezoeker
Er zijn volgens mij ook wel meer van dat soort plekken in Nederland, je moet ze alleen weten te vinden. en niet iedereen heeft er zoiets mooi's van gemaakt. Denk ik dan wink misschien even zoeken op google, wieweet is er wat bij je in de buurt enigma smile

ik ga zelf ook even kijken haha voor iets hier in de buurt...

Edited by Solaria (19-02-2012 22:08)

Registered: 04-01-2012 | Posts: 169 | Loc: Utrecht
#131381 - 19-02-2012 22:47 Re: Angelplace, een tuin voor lichtwerkers [Re: Petra]
Petra Offline
Zeer frequente bezoeker
Wat leuk dat jullie ook zo enthousiast zijn. Helemaal mee eens hoor Solaria krachtplekken zijn inderdaad op meer plaatsen te vinden en eigenlijk is de natuur, de aarde altijd een krachtplek, wanneer we ons verbinden met het hart van moeder aarde. Maart a.s. is voor mijn zusje en mij, we willen al zo lang saampjes eens, maar wie weet kunnen we er eens een (Merudi) groep's-bezoek van maken, lijkt me best leuk een keer?
Ik zal weer eens foto's maken en proberen de energie vast te leggen.

Voor de orb liefhebbers:

#131382 - 19-02-2012 22:53 Re: Angelplace, een tuin voor lichtwerkers [Re: Petra]
Marije22 Offline
Frequente bezoeker
Hiero orb-liefhebber! laugh tongue ben erg benieuwd naar de fotos die jullie gaan maken!

Voor groepsbezoek ben ik zeker van de partij smile lijkt me een ervaring om nooit meer te vergeten

#131399 - 20-02-2012 10:45 Re: Angelplace, een tuin voor lichtwerkers [Re: Marije22]
Petra Offline
Zeer frequente bezoeker
grin

Ik ben zelf nu wat druk met wat dingen, maar het lijkt me leuk dit eventueel in mei ergens te doen? Eventueel kunnen mensen tot G'chem komen, hier wat drinken en met mij verder rijden naar Breda (is 20 minuutjes met de auto). Wel iets om goed over na te denken, want het is voor sommigen misschien toch een eindje rijden en Henry vraagt wel wat voor de healing natuurlijk. Afmeldingen zijn altijd zo jammer, je kijkt er dan toch naar uit. Tenminste ik heb dat wel. Ik wil best aan Henry vragen of een beetje groep's korting mogelijk is als ik er in maart ben. Neem gerust ook zelf contact met hem op. Daarna volgt de zomer snel en lukt het vaak moeilijk. Zijn er eigenlijk nog meer liefhebbers?

Liefs, Petra

#131404 - 20-02-2012 11:51 Re: Angelplace, een tuin voor lichtwerkers [Re: Petra]
L'arbe de vie Offline
Frequente bezoeker
Wat een goede tip Petra:D Het trekt gelijk mijn aandacht, uhm interesting!

Registered: 10-01-2010 | Posts: 475
#131427 - 20-02-2012 14:09 Re: Angelplace, een tuin voor lichtwerkers [Re: Petra]
Marije22 Offline
Frequente bezoeker
Het lijkt me prachtig.. smile tis jammer genoeg een behoorlijke reis vanuit het verre noorden.. en weer terug. Maar misschien woon ik in mei al iets dichterbij haha.

Ik laat het nog weten in ieder geval smile

Page 1 of 2 1 2 >