@Marije22: 21
Blijf vertrouwen en blijf positief! Gebruik je affirmaties als steun.
22
Je diepgewortelde overtuiging manifesteert wonderen en prachtige nieuwe kansen. Blijf vertrouwen!
@kim maria:
8
Financiële overvloed komt nu op je pad.
888
Het universum is overvloedig en gul, en je hebt geleerd hoe je in het stortbad van de altijd aanwezige stroom stapt. Grote financiële zekerheid is je deel, nu en in de toekomst.
Super, Kalilka bedankt! Ik heb vandaag 3 x de kaart 'heb vertrouwen' getrokken dus blijkbaar is het een manier om me duidelijk te maken dat ik vertrouwen moet houden, in de krachten van de kosmos maar ook in mezelf volgens mij

Een aantal dagen terug was ik dat even kwijt.. het is soms nog best moeilijk volledig te vertrouwen op iets dat soms zo ontastbaar is (lijkt). Zo'n 'terugval' is echt ellendig.. Maar duurt gelukkig niet lang, en dat weet ik eigenlijk ook wel als ik in zo'n dip zit. Daaruit klauteren lukt aardig als je eraan denkt dat je toch dagelijks weer op de getallen wordt gewezen, dat is voor mij erg overtuigend om uiteindelijk positief en vol vertrouwen te blijven.
Lief dat je het even hebt opgezocht!
Ik dacht al dat het boek zo rond 31 maart zou uitkomen, ik houd het wel in de gaten

Kan het toch beter gebruiken dan ik in eerste instantie dacht!