Merudi Menu
Cosmic Rays
Laatste reacties
kaartlegging
by MoonFlowertje
De Lente
by MoonFlowertje
Kaartlegging mbt de liefde
by Pablo
23:59
Hoe kom je erachter tot welke groep je hoort?
by NiMS
23:46
Hallo allemaal
by Novi
22:56
Shout Box

Fotolezingen
Fotolezen
FOTO VAN MIJ
Share your light
Facebook Activity Feed
Today's Birthdays
No Birthdays
Who's Online
2 registered (MoonFlowertje, Pablo), 17 Guests and 22 Spiders online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
(Views)Popular Topics
Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic 6548062
Mini raadsels 1024529
Dagtekst 992876
Spirituele woordenrijger 691702
Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online 323271
Van harte gefeliciteerd jarige! 302654
Naar welk muziek luister jij nu naar ? 263270
Edelstenen orakel door Jorine 148995
De spirituele groei van mijn zoon S. 136593
Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis 124883
Page 2 of 2 < 1 2
Topic Options
Rate This Topic
Hop to:
#131362 - 19-02-2012 20:15 Re: Grote orb: kan iemand hier iets in zien? [Re: Marije22]
Petra Offline
Zeer frequente bezoeker
Ik weet het lieverd ik ben ook zo'n nieuwsgierig mens, altijd in om te leren. Daardoor ligt het echte leermoment soms al even voor mijn voeten en kijk ik erover haha.. tongue

P.s. ik zie er nu ik opnieuw kijk weer meteen een moeder (Maria) met kindje in ; - )

Registered: 01-04-2010 | Posts: 525
#131367 - 19-02-2012 20:28 Re: Grote orb: kan iemand hier iets in zien? [Re: Marije22]
Marije22 Offline
Frequente bezoeker
Er is ook zoveel te doen en zoveel te leren, terwijl er maar 24 uren in één dag zijn!! wink
Stom he! Zo gaat het leerproces bij mij nu ook... het antwoord wordt me vaak al van alle kanten aangereikt. Laatst kreeg ik een kaartje van iemand met een 'leef in het moment'-spreuk er op, en werd me een boek kado gegeven dat ik zelf diezelfde dag had gekocht. Hoe dan ook was het de bedoeling dat ik het zou gaan lezen, volgens mij tongue Ben nu erg bezig met het proces van leren loslaten, en in het nu leven. Zoveel dingen die je eigenlijk al veel eerder had kunnen inzien, maar er gewoon stomweg overheen gekeken had..

Dus ik focus me nu op de kleine dingetjes laugh Wat voor anderen maar een orbje (of vlekje op de lens) is, lijkt voor mij dan weer een nieuwe kans om meer te weten te komen over dit interessante fenomeen wink

Ik heb aan mijn moeder gevraagd naar mijn beppe, maar die heeft volgens haar niet specifiek iets met Maria.. ze gelooft wel in engelen en hulp van bovenaf, ze bidt ook vaak. Ze is wel een echte moeder, ontzettend zorgzaam en lief voor de kinderen en kleinkinderen. Het zou dan toch wel haar eigen energie kunnen zijn geweest smile Of het staat helemaal los van beppe dat kan ook! Er liepen nog meer mensen de trap op tongue

Registered: 08-01-2012 | Posts: 445
Page 2 of 2 < 1 2