Merudi Menu
Cosmic Rays
Laatste reacties
kaartlegging
by MoonFlowertje
De Lente
by MoonFlowertje
Kaartlegging mbt de liefde
by Pablo
23:59
Hoe kom je erachter tot welke groep je hoort?
by NiMS
23:46
Hallo allemaal
by Novi
22:56
Shout Box

Fotolezingen
Fotolezen
FOTO VAN MIJ
Share your light
Facebook Activity Feed
Today's Birthdays
No Birthdays
Who's Online
2 registered (MoonFlowertje, Pablo), 17 Guests and 22 Spiders online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
(Views)Popular Topics
Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic 6548062
Mini raadsels 1024529
Dagtekst 992876
Spirituele woordenrijger 691702
Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online 323271
Van harte gefeliciteerd jarige! 302654
Naar welk muziek luister jij nu naar ? 263270
Edelstenen orakel door Jorine 148995
De spirituele groei van mijn zoon S. 136593
Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis 124883
Page 2 of 3 < 1 2 3 >
Topic Options
Rate This Topic
Hop to:
#105748 - 25-11-2010 14:15 Re: Lees dit eerst: Alles over fotolezen + huisregels ***** [Re: Mishaly]
AdraAin Offline
Zeer frequente bezoeker
Origineel bericht van: Mishaly
In het "voorstelforum" kun je lezen,dat ik o.a.werk met foto's.
Vanzelfsprekend houd ik me daarbij aan de regels.
Mijn werkwijze is echter anders:Ik "voel"de foto en zonder er naar te kijken.Dit alles om te voorkomen,dat je je laat (mis)leiden door wat je ziet.Het risico van de door jullie beschreven manier is,dat de ratio werkt en niet je intuïtie.
Zie dit overigens niet als negatieve kritiek,maar als een aanwijzing waar je misschien eens over na kunt denken en waaruit blijkt,dat ik helaas hier mensen met fotovragen niet kan helpen.

Ok, je houdt dus foto's in je handen..om de informatie "zuiver" te houden, zonder dat je ernaar kijkt ?
Kan het zijn dat dat in verband staat met dat ik geen foto kan lezen, door ernaar te blijven kijken ? Ik kijk meestal heel even naar de foto, om een soort klik /"connectie" te krijgen, en begin dan naderhand informatie binnen te krijgen, als ik niet meer achter de pc zit.. ??

Edited by Zilveren Spin (25-11-2010 16:46)
ofschoon 't bewijs niet daar is.

Registered: 31-05-2009 | Posts: 746
#105750 - 25-11-2010 16:32 Re: Lees dit eerst: Alles over fotolezen + huisregels [Re: AdraAin]
Tinne Offline
Zeer frequente bezoeker
Volgens mij is er geen enkele informatie loepzuiver! Dat hebben de Gidsen me ooit verteld, het kan nooit 100% zuiver zijn. Geen enkele channeling is dat.. wel kan het 98% 95% 90% enz, en dan is dat vrij zuiver! De ene pendelt vrij zuiver, de andere krijgt het door via kaarten, weer iemand heeft een foto nodig, of een voorwerp van die persoon!
contakt met de Bron is wel degelijk vereiste!
Je kan veel doorkrijgen, weinig.. één enkele doch heel belangrijk punt, of een reeks van punten, toekomst gericht, vanuit het verleden.. alles is mogelijk!
Je kan info hebben gekregen van een Gids, een Meester van het licht, van een Engel, een overleden persoon, of hogere zelf of ziel van de persoon zelf, enz..enz! Al die verschillende bronnen hebben ook verschillende onderwerpen waar ze aan meewerken om de persoon ik kwestie te begeleiden! En dus zal de info ook anders zijn. sommige gericht op het dagdagelijkse, andere weer gericht naar de ziel van de persoon, of zijn/haar spirituele groei of werk!
Je kan ook naar de foto kijken, en zien wat de foto met je doet.. en vertellen wat je ervaart of ziet! Dat is een pracht begin! en dat staat hier vrij om te doen op Merudi! Het opent de mogelijkheid om meer contakt te maken met de Bron en daarin te groeien! met vallen en opstaan... feedback van de meesten, daar leer je door.
Iedereen is in wording om te zijn wie hij is...... heb nog niet iemand tegengekomen die volledig helemaal IS! en we kunnen altijd van iedereen en elkaar leren! Doch ieders persoonlijke aanpak vanuit jezelf is ook altijd de juiste, is mijn gevoel

veel liefs
Tinne

Registered: 23-10-2010 | Posts: 803 | Loc: belgie
#105755 - 25-11-2010 19:26 Re: Lees dit eerst: Alles over fotolezen + huisregels [Re: Mishaly]
Marenubium Offline
Dagelijkse bezoeker
In het "voorstelforum" kun je lezen,dat ik o.a.werk met foto's.
Vanzelfsprekend houd ik me daarbij aan de regels.
Mijn werkwijze is echter anders:Ik "voel"de foto en zonder er naar te kijken.Dit alles om te voorkomen,dat je je laat (mis)leiden door wat je ziet.Het risico van de door jullie beschreven manier is,dat de ratio werkt en niet je intuïtie.
Zie dit overigens niet als negatieve kritiek,maar als een aanwijzing waar je misschien eens over na kunt denken en waaruit blijkt,dat ik helaas hier mensen met fotovragen niet kan helpen.

Grappig. Blijkbaar heb je toch niet echt goed gelezen; er staat: iedereen doet het op zijn/haar manier.
En geen enkele manier is beter of slechter. Het gaat erom, dat we inzichten en antwoorden kunnen meegeven aan degene die een fotolezing aanvraagt. Hoe, is voor iedereen anders wink
Het risico om eerder ratio dan gevoel te volgen, is m.i. niet alleen toepasbaar op zoiets als fotolezen, maar ook op kaartenleggen, aura's lezen, therapeutische doeleinden, whatsoever.

Jammer dat je het opvat alszijnde, dat je 'blijkbaar' geen mensen hier kunt helpen met fotolezen. Er is geen handleiding voor, er is slechts een aanreikende hand door NiMS hier gegeven.
En, wat ik al zei, iedereen doet het op haar of zijn eigen manier.

Registered: 23-01-2010 | Posts: 1078 | Loc: Enschede
#105756 - 25-11-2010 19:57 Re: Lees dit eerst: Alles over fotolezen + huisregels [Re: Marenubium]
Mishaly Offline
Net lid
Lezen is mijn vak,dus.......daar kan ik je nog wel in bijstaan.
Ik heb het over een andere,veel zuiverder benadering en doe gewoon aan fotolezen op deze site niet mee(zie genoemde argumenten)
Nogmaals:Ga er vooral mee door,als je er zelf achter staat,maar reken niet op mij.Dat is trouwens het laatste wat ik erover wil zeggen.Verschil van mening en inzicht is o.k.

Registered: 19-11-2010 | Posts: 9 | Loc: Zuid-Holland
#105757 - 25-11-2010 20:09 Re: Lees dit eerst: Alles over fotolezen + huisregels [Re: Mishaly]
Tinne Offline
Zeer frequente bezoeker
Nogmaals:Ga er vooral mee door,als je er zelf achter staat,maar reken niet op mij.Dat is trouwens het laatste wat ik erover wil zeggen.Verschil van mening en inzicht is o.k.

Er was ook geen vraag van hier om op jou te rekenen! Je doet iets of je doet iets niet! Simpel as that! wink

Registered: 23-10-2010 | Posts: 803 | Loc: belgie
#105759 - 25-11-2010 20:15 Re: Lees dit eerst: Alles over fotolezen + huisregels [Re: Tinne]
Bea
Unregistered
Hoi Mishaly zou je mij willen bijstaan in het fotolezen?

groetjes van Bea

|
#105761 - 25-11-2010 20:18 Re: Lees dit eerst: Alles over fotolezen + huisregels [Re: ]
karda Offline
Dagelijkse bezoeker
Ik vind het wel eens jammer met het fotolezen dat je dan geen feedback krijgt van de mensen ik heb er nog 3 gelezen en ik hoor niks meer erover.
misschien zijn ze al weg bij het forum maar ze hebben het nog niet zo lang geleden aangevraagd of de foto gelezen kon worden

Registered: 06-11-2010 | Posts: 905
#105762 - 25-11-2010 20:23 Re: Lees dit eerst: Alles over fotolezen + huisregels [Re: karda]
Bea
Unregistered
lieve Karda ik begrijp je gevoel, maar geef zonder er iets voor terug te verwachten.....dan heb je ook geen teleurstelling.
De kosmos geeft op vele manieren, alleen anders als je denkt.

groetjes van Bea

|
#105763 - 25-11-2010 20:27 Re: Lees dit eerst: Alles over fotolezen + huisregels [Re: ]
karda Offline
Dagelijkse bezoeker
Ja dat zal ik doen, echt teleurgesteld ben ik niet hoor, je weet alleen niet of het dan klopt wat je doorgaf aan ze.
ik blijf het gewoon proberen hoor.

liefs karda

Registered: 06-11-2010 | Posts: 905
#105773 - 25-11-2010 22:43 Re: Lees dit eerst: Alles over fotolezen + huisregels [Re: Mishaly]
Bart
Unregistered
Lezen is mijn vak,dus.......daar kan ik je nog wel in bijstaan.
Ik heb het over een andere,veel zuiverder benadering en doe gewoon aan fotolezen op deze site niet mee(zie genoemde argumenten)

Hallo Mishaly,

Ik ben benieuwd naar je veel zuiverdere benadering zoals jij deze beschrijft. Is het afhankelijk van de persoon die het uitvoert, of krijgt iedereen deze informatie binnen als deze aangevoeld wordt zonder naar de foto te kijken?

|
#105802 - 26-11-2010 08:35 Re: Lees dit eerst: Alles over fotolezen + huisregels [Re: ]
Marenubium Offline
Dagelijkse bezoeker
Tja, ik begrijp niet waarom de manier zoals die hier is aangereikt, wordt gekenmerkt alszijnde DE manier. Iedereen doet het op zijn of haar eigen manier, ongeacht of er een foto staat of niet.
Hoezo wordt dan de conclusie getrokken dat mensen hier op het forum niet geholpen kunnen worden?
It puzzles me.

Er zijn er ook genoeg die bijv. niet de foto als "handleiding" hoeven te gebruiken, en gewoon alleen al een naam voldoende is.
Ik denk Bart, dat iedereen wel die 'zuivere' benadering gebruikt, de ene wat meer dan de ander. En de ene wordt wat meer geleidt door ratio, en de ander wat meer door intuïtie. Maar wat ik al zei, is dat niet alleen van toepassing op fotolezen m.i. laugh
Een foto is toch alleen maar een middeltje. Net als een pendel, of kaarten, of kristallen, hand lezen, etc. Je hebt het nodig, of niet.

#105804 - 26-11-2010 08:43 Re: Lees dit eerst: Alles over fotolezen + huisregels [Re: Marenubium]
Bart
Unregistered
Precies mijn gedachten Mare, ik ben benieuwd naar de uitleg van Mishaly, ook omdat het mij intigreert.

|
#105808 - 26-11-2010 09:03 Re: Lees dit eerst: Alles over fotolezen + huisregels [Re: Marenubium]
Iverinn Offline
Regelmatige bezoeker
Ik denk dat je gelijk hebt Marenubium,

Wat er nu gaande is, is een verschil van mening door: Verschillende inzichten en niveau's. Niet iedereen kent exact iedereens inzicht. En niveau hoeft ook niks te zeggen door verschil van inzicht. Je kan zoveel inzichten hebben dat soms vergeten wordt dat andere mensen ook nog aan hun inzichten moeten komen en dat ook tijd nodig heeft.
Dus inderdaad, Instead of not looking how other people do it, watch other people and educate them. By doing that educate yourself, as student and teacher smile Ik sta altijd open voor lessen en ervaringen!

Registered: 28-05-2009 | Posts: 138
#105985 - 27-11-2010 21:31 Re: Lees dit eerst: Alles over fotolezen + huisregels [Re: ]
Marenubium Offline
Dagelijkse bezoeker
Origineel bericht van: Bart
Precies mijn gedachten Mare, ik ben benieuwd naar de uitleg van Mishaly, ook omdat het mij intigreert.

Lol..die heeft zich gedistantieerd van dit topic tongue

@Iverinn: AMEN laugh

#105987 - 27-11-2010 21:37 Re: Lees dit eerst: Alles over fotolezen + huisregels [Re: Marenubium]
Bart
Unregistered
Misschien dat Mishaly nog reageert? smile

|
Page 2 of 3 < 1 2 3 >