Merudi Menu
Cosmic Rays
Laatste reacties
kaartlegging
by MoonFlowertje
De Lente
by MoonFlowertje
Kaartlegging mbt de liefde
by Pablo
23:59
Hoe kom je erachter tot welke groep je hoort?
by NiMS
23:46
Hallo allemaal
by Novi
22:56
Shout Box

Fotolezingen
Fotolezen
FOTO VAN MIJ
Share your light
Facebook Activity Feed
Today's Birthdays
No Birthdays
Who's Online
2 registered (MoonFlowertje, Pablo), 17 Guests and 22 Spiders online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
(Views)Popular Topics
Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic 6548062
Mini raadsels 1024529
Dagtekst 992876
Spirituele woordenrijger 691702
Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online 323271
Van harte gefeliciteerd jarige! 302654
Naar welk muziek luister jij nu naar ? 263270
Edelstenen orakel door Jorine 148995
De spirituele groei van mijn zoon S. 136593
Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis 124883
Page 3 of 3 < 1 2 3
Topic Options
Rate This Topic
Hop to:
#106034 - 28-11-2010 07:31 Re: Lees dit eerst: Alles over fotolezen + huisregels ***** [Re: ]
Bea
Unregistered
Ja ik denk dat ze zich erg vergist in wat mensen hier doen op het topic, maar ja dat gebeurd natuurlijk snel we zijn allemaal mensen die soms vergeten te vragen en dan zelf al dingen hebben ingevuld.
Heel menselijk en begrijpelijk maar ik hoop dat Mishaly nog even in gesprek gaat over dit onderwerp.

|
#106036 - 28-11-2010 08:27 Re: Lees dit eerst: Alles over fotolezen + huisregels [Re: ]
karda Offline
Dagelijkse bezoeker
Ik zie dat ze ook nog een vraag heeft gesteld in de topic hoe is jullie dag en nacht ritme?

groetjes karda

Registered: 06-11-2010 | Posts: 905
#106058 - 28-11-2010 10:14 Re: Lees dit eerst: Alles over fotolezen + huisregels [Re: karda]
Groene heks
Unregistered
Origineel bericht van: karda
Ik vind het wel eens jammer met het fotolezen dat je dan geen feedback krijgt van de mensen ik heb er nog 3 gelezen en ik hoor niks meer erover.
misschien zijn ze al weg bij het forum maar ze hebben het nog niet zo lang geleden aangevraagd of de foto gelezen kon worden

Dat is 1 van de redenen dat ik geen kaarten meer wil leggen hier, ik doe het met liefde en vraag er niets voor, maar een beetje feedback is helemaal niets mis mee.
Daarbij vind ik het getuigen van geen respect voor de mensen die er tijd en energie in steken.

Bea geeft aan de kosmos maakt dat wel goed op een of andere manier en dat geloof ik ook, maar neemt niet weg dat het verschrikkelijk onbeleefd is om totaal geen reactie te geven.

Ik heb in een topic aangegeven dat alleen mensen die zeker 25 keer hebben gepost iets mogen aanvragen, misschien is dat een idee.

|
#106068 - 28-11-2010 10:28 Re: Lees dit eerst: Alles over fotolezen + huisregels [Re: ]
karda Offline
Dagelijkse bezoeker
ja dat had ik gelezen bij jou dat je het niet meer deed, ok ik snap waarom, dus bij jou is het als ze 25 kee hebben gepost je het weer doet, ja dat is jammer als ze geen feedback geven, ja van Bea daar zit ook wat in.

liefs karda

Registered: 06-11-2010 | Posts: 905
#106072 - 28-11-2010 10:37 Re: Lees dit eerst: Alles over fotolezen + huisregels [Re: karda]
els
Unregistered
Hmm,toch even reageren hierop,oke mijn binnenkomst was misschien niet zo fijn maar toch ben ik hier al aardig geholpen waarvoor ik dankbaar ben,niet alleen door de reacties maar ook door te lezen.Meestal,op de meeste forums dan ben ik niet zo'n prater,ook weet ik niet moet ik nu actief zijn of weer niet...na de 26ste post kunnen mensen ook wegblijven.
Els

|
#106081 - 28-11-2010 11:56 Re: Lees dit eerst: Alles over fotolezen + huisregels [Re: ]
Groene heks
Unregistered
Ja dat zou kunnen Els, maar ik acht de kans toch wel wat kleiner.
Niet dat mensen moeten blijven hier, please no, ga waar je wil gaan.
Voor mij is geen feedback krijgen echt niet fijn, das persoonlijk.

Het is voor mij simpel, je vraagt hulp, die krijg je en doe er dan wat mee.
Vraag niks als je niet van plan bent er iets mee te doen, tenzij je er niets mee kan maar dan wordt het verhaal anders natuurlijk.
Ik ben hier al een hoop jaren en ik heb gemerkt dat er veel eendagsvliegen zijn hier, is niet erg, maar daar doe ik dus niets mee.

En zo hebben we hier allemaal onze eigen keuze in.

|
#115731 - 20-04-2011 13:17 Re: Lees dit eerst: Alles over fotolezen + huisregels [Re: ]
MoonFlowertje Online   content

Merudiaan
Het moet zijn www.imageshack.us hoor
nu weer ff verder lezen wink
...En bereikt het onmogelijke.

Registered: 21-02-2011 | Posts: 2115 | Loc: Tiel,Betuwe
#122988 - 19-08-2011 21:25 Re: Lees dit eerst: Alles over fotolezen + huisregels [Re: NiMS]
Tatora Offline
Frequente bezoeker
Lukt me dus echt totaal niet..ik krijg te zien dat ik eht foute wachtword heb ingetikt..dan vraag ik om nieuwe ..krijg ik mail met link die niet werkt...tjonge zeg!;..hihi..wat moet ik nu doen? of het is de bedoeling gewoon niet...tja

Registered: 16-08-2007 | Posts: 313 | Loc: vlaams brabant..belgie
Page 3 of 3 < 1 2 3