|
1 registered (Diamant^tje),
14
Guests and
21
Spiders online. |
|
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
#103739 - 10-11-2010 13:44
Re: Dimensies: 3d,5d of 9d waar moet ik heen?
[Re: Muin]
|
Bezig lid te worden
|
De verbinding met hogere dimensies komt zeker tot stand. Om in harmonie te leven is het echter noodzakelijk dat alle dimensies op een lijn staan.
Wij hebben de neiging om onze aandacht te richten op een veld, op een dimensie, om een manier van zijn. Dit terwijl juist het contact tussen de verschillende lagen en dimensies het geheel maakt.
We zijn niet af, indien we slechts in de 5 dimensie leven, we zijn niet af indien we naar de 9de streven. We zijn slechts kompleet indien we in alle dimensies kunnen zijn.
Daarmee is het contact met de 2 dimensie ook zo belangrijk.De tweede dimensie die zich op dit moment heftig verzet. We moeten terug naar het leven met aarde, in harmonie met natuur, haar niet uitbuiten, daarmee buiten we de tweede dimensie uit. Tegelijktertijd is het belangrijk ons los te koppelen van de emotionele uitbuiting van de 2 dimensie.
"Sterven voor het vaderland". Is het land van ons of zijn wij slechts onderdeel van het grote zijn. Landsgrenzen zijn door derde dimensies bedachte lijnen, die bomen, rivieren en rotsen "doorsnijden". Men heeft ons aan de ene kant doen geloven dat we lagere dimensies mochten uitbuiten en aan de andere kant dat we slaaf zijn van die lagere dimensies. Is er ooit gesproken over harmonie?
Als we het hebben over de hogere dimensies is het belangrijk te onthouden 1. dat wij de beheerders zijn van de derde dimensie, en als taak hebben haar goed te organiseren en haar leefbaar te houden, 2. Dat we de derde dimensie nodig hebben als brug naar andere dimensies. De derde dimensie is ons "thuis" en vandaar uit kunnen we verder onderzoeken, 3. Dat de balans tussen de 9 dimensies ons uitganspunt moet zijn en niet het onderzoek, het volledige begrip of het eigenworden van een enekel dimensie. We moeten onz richten op ons totale zijn en daarmee het totale zijn van de dimensies.
|
Registered: 05-11-2010
| Posts: 36
| Loc: Bolivia
|
|
|
#110686 - 04-02-2011 18:58
[Re: Alkamari]
|
Zeer frequente bezoeker
|
Wat een mooie info vindt ik in dit topic zeg.
Ja Alkamari dat van die grenzen dat is echt iets vreemds wat een mens bedacht heeft. Er is veel ellende van gekomen zoals oorlogen en ineens waren medemensen buitenlanders en maakten we verschil in ras.
Echt het meest domme wat een mens heeft kunnen doen: grenzen maken.
|
Registered: 02-02-2011
| Posts: 546
| Loc: Amersfoort
|
|
|
#110688 - 04-02-2011 19:45
[Re: Kalilka]
|
AJÂDA
Unregistered
|
Hallo Alkamari,
Welkom op dit forum, ik hoop dat je het leuk vind en de vind en laat vinden wat er aanwezig is, mooi zegel gele ster denk ik?
liefs Ajada
|
|
|
|
|
|
|
#110692 - 04-02-2011 20:14
[Re: ]
|
Zeer frequente bezoeker
|
|
Registered: 23-10-2010
| Posts: 803
| Loc: belgie
|
|
|
#110693 - 04-02-2011 20:22
[Re: Tinne]
|
AJÂDA
Unregistered
|
hahahahahahah ....here i come ben onderweg....
|
|
|
|
|
|
|
#110694 - 04-02-2011 20:25
|
AJÂDA
Unregistered
|
hahaha ik mooi eem welkomstwoordje schrijven naar alkamari, zie ik dat het een oude post is waarschijnlijk is Alkamari al in de 15 de dimensie pffff telaat....
|
|
|
|
|
|
|
#110695 - 04-02-2011 20:28
|
AJÂDA
Unregistered
|
Ik zoek een oud doch bruikbaar ruimte schip waarmee ik kan reizen naar de 15 dimensie...wie heeft er nog zo,n oud barreltje in de schuur staan? En doet hem weg voor weinig.
Hij hoeft alleen maar heen terug kom ik altijd wel.
|
|
|
|
|
|
|
#110698 - 04-02-2011 20:44
|
Zeer frequente bezoeker
|
deze is wel geen ruimteschip, maar je weet maar nooit he!
(foto bron : Nikon club Nederland, forum.)
Attachments
Edited by Tinne (04-02-2011 20:55) Edit Reason: bronvermelding foto.
|
Registered: 23-10-2010
| Posts: 803
| Loc: belgie
|
|
|
#110701 - 04-02-2011 21:39
|
AJÂDA
Unregistered
|
|
|
|
|
|
|
|
#110704 - 04-02-2011 22:06
|
Zeer frequente bezoeker
|
|
Registered: 02-02-2011
| Posts: 546
| Loc: Amersfoort
|
|
|
#111153 - 12-02-2011 21:10
[Re: Kalilka]
|
WhiteNight
Unregistered
|
Lieve Ajada als je echt een x naar de 15e dimensie wilt gaan kan ik je wel meenemen echter is dat niet voor iedereen weggelegd. Je lichaam kan vaak de trillingsfrequentie niet aan waardoor je eerst door de lagere dimensies heen moet en dat moet intregeren. Je kent Daniel die heb ik ook meegenomen daar naar toe echter heeft die er nog steeds moeite mee om het te intregeren.
OT Je kan dus zeker wel in meerdere dimensies tegelijk zijn echter niet in je fysieke lichaam. Je bestaat uit meerdere delen die in andere dimensies vertoeven en als alles samen komt kan je in alle dimensies komen maar niet in je fysieke lichaam met de dichtheid die wij nu hebben. Indien je met je fysieke lichaam bewust naar hogere dimensies gaat dien je dat in je bewustzijn te intregeren en daar gaan heel wat aardse tijd in zitten. Je kan echter niet in je fysieke lichaam switchen van dimensie. Dit komt omdat de trillingsfrequentie van de aarde te laag is en dus de dichtheid van je lichaam beperkt tot 3d/4d. Moeder aarde gaat zich verheffen naar de 5e dimensie en iedereen die daar klaar voor is zal met haar meegaan, echter heb je ook nieuwe zielen die op hun 1e reis in de 3e dimensie zijn en die zullen worden verplaatst. Of dit met het sterven van het lichaam gepaart zal gaan weet ik niet. Ik weet wel dat die mensen hier niet meer kunnen leven indien moeder aarde zich volledig heeft verheven naar de 5e dimensie. Dit zal niet op 21-12-2012 zijn maar ergens in 2034 de preciese datum kan ik opzoeken maar doet nu even niet ter zaken. De mensen die hun 3d reis moeten vervolgen aan de hand van hun zielenpad zullen dus incarneren en/of verplaatst worden naar een andere 3d planeet. Ik denk eerder dat het incarneren is dan verplaatst maar wil daarmee ook niet zeggen dat ze hier plotseling komen te overlijden door welke toedoen dan ook. Je verheven naar de hogere dimensies heeft op dit moment weinig zin want in je fysieke lichaam kan je er niks mee je kan je alleen voorbereiden op wat je later mee mag gaan maken indien je er klaar voor bent want anders zal je niet hoger kunnen komen dan hetgeen wat op dat/dit moment voor je weg gelegd is. Mocht je geincarneerd zijn van een hogere dimensie dan is het wel toegankelijk voor je zonder dat je er fysiek last van zult hebben, echter kan je niet iets van de ene naar de andere dimensie meenemen behalve kennis die je eigenlijk al in je hebt maar nog niet toegankelijk is voor je.
|
|
|
|
|
|
|
#111159 - 12-02-2011 22:44
|
AJÂDA
Unregistered
|
heee white Night,
ik ga graag een keer met je mee naar de 15 de dimensie als dit voor mij mogelijk zou zijn. Ben benieuwd naar de afstemming van mezelf en dit is meteen een manier om er achter te komen.
spannend
liefs Ajada
|
|
|
|
|
|
|
#133238 - 24-04-2012 20:21
[Re: NiMS]
|
Merudiaan
|
Ik denk dat je jezelf er niet mee bezig hoeft te houden  Het leven gaat zoals het gaat... Uiteindelijk komen we toch op de zelfde weg uit... en hebben we het zelfde doel... Maken we allemaal deel uit van dat ene grote geheel... zo denk ik erover tenminste... Misschien is het te groot om te kunnen bevatten nog (voor mij) groetjes moonflowertje
|
Registered: 21-02-2011
| Posts: 2115
| Loc: Tiel,Betuwe
|
|
|
|