Ik kan mezelf ook onder de engelmensen scharen. Ik heb wel degelijk een ziel maar geen ego.
Ik kom er nu langzamerhand achter wat ik hier doe en waarom ik hier ben en dat is weer de taak van gids op me nemen voor de mensen die hier "nog" zijn waar ik al gids voor ben geweest in hun vorige levens voordat ik engel werd.
Een ego heb ik niet. Ik kan niks doen uit eigen belang of zelfverijking terwijl ik weet dat wel alles in mijn macht ligt om alles te bereiken wat ik maar wil.
Ik kan alles wat een ander kan maar kan er niks mee hier op aarde want ik word daar niks wijzer van om het uit te voeren omdat het dan om eigen belang gaat of eigen verijking in welke vorm dan ook.
Op het moment dat ik er anderen mee kan helpen die tot mijn doelgroep behoren gaat alles vanzelf en doe ik alles wat ik in mijn macht heb zonder erbij na te denken om die ander te helpen.
Ik plaats hier een link die een channeling van Kryon bevat misschien is het dan duidelijk dat iedereen hier zijn psoren heeft op aarde en dat die hier altijd blijven ook al ben je een engel, want op het moment dat je incarneert sta je weer met je voeten op moeder aarde en die zal je herkennen als 1 van haar kinderen die hier ooit geleefd hebt en kan je toegang krijgen tot alle kennis die hier vergaart hebt. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
http://www.youtube.com/watch?v=wIf0EF50v9kdit is het 1e deel en er zijn er 3 die je vanzelf wel weet te vinden
Licht en liefde
Marcus