Met dit spel moet je raden wat of wie degene is die de aanwijzingen opschrijft. Voor elke aanwijzing gaat er 1 punt af. Er mogen Max. maar 10 aanwijzingen worden gegeven. De puntentelling gaat dan als volgt: 1 aanwijzing en je raad het = 10 punten 2 aanw. en raden = 9 punten 3 aanw. en raden = 8 punten 4 aanw. en raden = 7 punten 5 aanw. en raden = 6 punten 6 aanw. en raden = 5 punten enz enz .. Word het na 10 aanwijzingen nog niet geraden dan moet degene een ander ding/mens verzinnen
Je hart zal ik openen, als je me toelaat. Je weg zal ik verlichten, als je mij er om vraagt. Wijsheid zal ik je schenken, als je je ervoor openstelt. Harmonie kan ik je geven, als je bereid bent te luisteren.
Pfffffffffffff, hij is moeilijk!!!!!!! Ben benieuwd of een van bovenstaande goed is, poezie-album is degene die ik in wil dienen en anders wil ik graag een aanwijzing
(heb hier nog een tijd over na liggen denken in bed gister, LEUKKKK!!! )
_________________________ I'm not a B*tch, I just have a low bullsh*t tollerance
Hihihi Nims : schoenen is niet goed Beschermengel : meetlat is niet goed AoD : is nie goed Petra : is niet goed
Dan maar voor een 3e aanwijzing ?
1e aanwijzing : Ik heb/ben in verschillende maten 2e aanwijzing : Je kunt mij opleuken maar niet te veel.. 3e aanwijzing : verzorg je mij niet goed dan ga ik stinken