Merudi Menu
Cosmic Rays
Laatste reacties
kaartlegging
by MoonFlowertje
49 minutes 49 seconds ago
De Lente
by MoonFlowertje
Today at 00:46
Kaartlegging mbt de liefde
by Pablo
Yesterday at 23:59
Hoe kom je erachter tot welke groep je hoort?
by NiMS
Yesterday at 23:46
Hallo allemaal
by Novi
Yesterday at 22:56
Shout Box

Fotolezingen
Fotolezen
FOTO VAN MIJ
Share your light
Facebook Activity Feed
Today's Birthdays
No Birthdays
Who's Online
1 registered (Diamant^tje), 14 Guests and 21 Spiders online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
(Views)Popular Topics
Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic 6548062
Mini raadsels 1024529
Dagtekst 992876
Spirituele woordenrijger 691702
Karin - Engelenkaarten van Angela McGerr online 323271
Van harte gefeliciteerd jarige! 302654
Naar welk muziek luister jij nu naar ? 263270
Edelstenen orakel door Jorine 148995
De spirituele groei van mijn zoon S. 136593
Lichamelijke klachten na stressvolle gebeurtenis 124883
Active Topics | Active Posts | Unanswered Posts Past 24 hours | Past 48 hours | Past 7 days
Forum   Subject
Kaartleggingen en Orakels
Re: kaartlegging by MoonFlowertje @ Today at 01:16

hoi Gabriella... Je hebt niet echt een vraag gesteld, dus daarom ook geen uitgebreide uitleg... (het is dus algemeen...) Verleden: De Duivel Heden: De Geliefden Toekomst: De Keizer ------------------------------------------- Verleden: De Dui
Minder Serieus
Re: De Lente by MoonFlowertje @ Today at 00:46

^^ Mooie rode zonsondergang op 22 Mei 2012
Re: Kaartlegging mbt de liefde by Pablo @ Yesterday at 23:59

Misschien dat het "dubbele" aspect terug te halen is op je keuze destijds..die man laten gaan..het kiezen voor jezelf ? IK wens je in ieder geval alle geluk toe met het vinden van een nieuwe partner
Levensvragen
Origineel bericht van: The_Dark_KnightKan iemand mij vertellen hoe je erachter kunt komen tot welke groep mensen je behoort? Is daar een manier voor om daar zelf achter te komen? Mvg. Een makkelijke manier is om een stralensessie te doen, zodat je
Information and Knowledge
Share away
Stel jezelf eens voor
Re: Hallo allemaal by Novi @ Yesterday at 22:56

Hoi Indigo, Welkom zo. Leuk mede kaarten leggen. Eens kijken wat voor kaarten gebruik je allemaal? Hoe gaat dat? Groetjes Novi
Stel jezelf eens voor
Re: Even voorstellen by Novi @ Yesterday at 22:55

Hallo Annasy, Wat fijn dat je wat oude pijnen hebt kunnen genezen. Liefs Novi
Nephilim
Jump to new posts Re: Foto's van Nephilims by Novi @ Yesterday at 22:27

Tenzij mijn vriendin hier ook rondhangt. Is dit wel erug toevallig he. Zij heeft vandaag de workshop gevolgd achter deze link!! Die foto's zijn best scary.
Fotolezen
Re: wie wil? :) by amor @ Yesterday at 22:02

Originally Posted By: sarah81Ja, een andere foto werkt dus blijkbaar Ik ga het gewoon proberen. Neem me niet kwalijk als ik het verkeerd heb. Wat een leuk kuil heb je in je wangen. Je ziet er lief uit. Een beetje moe ook. Een oog staat dof, je hebt
Informatie en kennis
Re: Dagtekst by akschuna @ Yesterday at 21:45

Prachtig mooi weer BE ! (gewoon een tekst die me aanspreekt he !)
Re: Kaartlegging voor mij? by Lepeltje @ Yesterday at 11:05

Okay, dat is ook prima!
Minder Serieus
Re: Van harte gefeliciteerd jarige! by amor @ Yesterday at 09:55

nog heel erg bedankt voor de felicitaties
Pleiadians
Jump to new posts Re: ik zie niks staan over sirius en siriunen of zo by MoonFlowertje @ 21-05-2012 21:52

Volgens mij zijn ze geëvalueerd ? dus niet uitgestorven
Informatie en kennis
Re: Hoe de levensbloem ons leven heeft ingevuld by MoonFlowertje @ 21-05-2012 21:45

die is ook wel grappig
Minder Serieus
Re: Grappige filmpjes by MoonFlowertje @ 21-05-2012 21:04

[video:youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AA670fgXXYU[/video]
Minder Serieus
Re: Tranen van het LACHEN by MoonFlowertje @ 21-05-2012 20:48

Nou... eerlijk gezegd zou ik er niet intrappen Vaak als er iets ingrijpends staat te gebeuren begint mijn gids tegen me te praten, hij laat het me dan al dagen van te voren weten... Het lijkt dan alsof ik het zelf bedenk... Ik had al dagen van te v
Overige zaken
Jump to new posts Re: Links, websites die wij moeten zien! by JustLove @ 21-05-2012 14:16

Hi MoonFlowertje.........idd hééél flauw! Ik zag het bij EditieNL en ik kwam niet meer bij van het lachen, zelfs na een paar keer kijken bleef ik erbijna in. Ik kan me zo goed voorstellen voor degeen die denkt te gaan springen, wat voor spanning dat
Fotolezen
Re: Wil iemand aub mijn foto lezen?:-) by sarah81 @ 21-05-2012 13:24

Dank je wel voor je lieve reactie! Ik hoop werkelijk dat nog iemand jouw foto gaat lezen zodat je ook advies krijgt. Normaal komt dat bij mij ook wel maar jammer genoeg is dit om dit moment wat er komt. Nogmaals, bedankt voor je bericht! Lieve gro
Spirituele Agenda
Ik heb een tafel geboekt om Engelen consulten te geven. Dus leuk om jullie daar dan ook tegen te komen.
Re: Vraag over M by Diamant^tje @ 20-05-2012 20:01

Bedankt voor je antwoord! Momenteel hebben we veel contact. We zien elkaar niet heel vaak i.v.m. drukte en afstand. Als we elkaar zien is het wel gezellig. Ik wacht inderdaad wel af hoe het tussen ons zal verlopen. Ik ben wel bang voor teleurstelling
Informatie en kennis
Re: 6 juni 2012: The Planets are lining up by Marije22 @ 20-05-2012 14:06

Drumcirkel, klinkt leuk! Dat emotionele had ik een week geleden, misschien nog door de volle maan van laatst? Nu heb ik meer het gevoel dingen beter te kunnen overzien dan eerst. Vooral donderdag 17 mei was een dag vol inzichten Ik ga vanavond m
Fotolezingen van dieren
Mijn Rottweiler lexi by rottilover @ 20-05-2012 11:48

Ik zou graag een foto willen laten lezen, van mijn rottweiler lexi, wie kan me hierbij helpen, dank je alvast
Overige zaken
Jump to new posts Re: wie kan het aan mij vertellen? by Gesina @ 20-05-2012 10:01

Inderdaad Komt allemaal wel goed !!
Fotolezen (Uploads)
Jump to new posts Re: Fotolezen by Marjanne @ 19-05-2012 22:42

Yessssss! Doet me goed dat je het boekje weer hebt gepakt!
Re: Kaartlegging by Pablo @ 19-05-2012 21:17

Origineel bericht van: JustLoveHi Pablo, het gevoel hebben dat "oud zeer" uit een vorig leven komt..........en er in dit leven mee leren dealen...........COMPLEX! Naar mijn idee geeft het dit ook aan hoe krachtig je bent om in dit leven i
Page 1 of 3 1 2 3 >
Wie is online
1 geregistreerd (Diamant^tje), 14 Gasten en 21 Zoekmachines online.
Sleutel: Admin, Globale Moderator, Mod
Nieuwste Leden
nlsun, The_Dark_Knight, Moradujjaman, Indigo66, Kendra
1863 Geregistreerde gebruikers
Actiefste posters (30 Dagen)
MoonFlowertje 166
NiMS 101
Novi 84
Erix 59
Marije22 51
JustLove 30
Pablo 26