|
|
|
Kaartleggingen en Orakels
|
|
hoi Gabriella... Je hebt niet echt een vraag gesteld, dus daarom ook geen uitgebreide uitleg... (het is dus algemeen...) Verleden: De Duivel Heden: De Geliefden Toekomst: De Keizer ------------------------------------------- Verleden: De Dui
|
|
Minder Serieus
|
|
^^ Mooie rode zonsondergang op 22 Mei 2012
|
|
|
|
Misschien dat het "dubbele" aspect terug te halen is op je keuze destijds..die man laten gaan..het kiezen voor jezelf ? IK wens je in ieder geval alle geluk toe met het vinden van een nieuwe partner
|
|
Levensvragen
|
|
Origineel bericht van: The_Dark_KnightKan iemand mij vertellen hoe je erachter kunt komen tot welke groep mensen je behoort? Is daar een manier voor om daar zelf achter te komen? Mvg. Een makkelijke manier is om een stralensessie te doen, zodat je
|
|
Information and Knowledge
|
|
Share away
|
|
Stel jezelf eens voor
|
|
Hoi Indigo, Welkom zo. Leuk mede kaarten leggen. Eens kijken wat voor kaarten gebruik je allemaal? Hoe gaat dat? Groetjes Novi
|
|
Stel jezelf eens voor
|
|
Hallo Annasy, Wat fijn dat je wat oude pijnen hebt kunnen genezen. Liefs Novi
|
|
Nephilim
|
|
Tenzij mijn vriendin hier ook rondhangt. Is dit wel erug toevallig he. Zij heeft vandaag de workshop gevolgd achter deze link!! Die foto's zijn best scary.
|
|
Fotolezen
|
|
Originally Posted By: sarah81Ja, een andere foto werkt dus blijkbaar Ik ga het gewoon proberen. Neem me niet kwalijk als ik het verkeerd heb. Wat een leuk kuil heb je in je wangen. Je ziet er lief uit. Een beetje moe ook. Een oog staat dof, je hebt
|
|
Informatie en kennis
|
|
Prachtig mooi weer BE ! (gewoon een tekst die me aanspreekt he !)
|
|
|
|
Okay, dat is ook prima!
|
|
Minder Serieus
|
|
nog heel erg bedankt voor de felicitaties
|
|
Pleiadians
|
|
Volgens mij zijn ze geëvalueerd ? dus niet uitgestorven
|
|
Informatie en kennis
|
|
die is ook wel grappig
|
|
Minder Serieus
|
|
[video:youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AA670fgXXYU[/video]
|
|
Minder Serieus
|
|
Nou... eerlijk gezegd zou ik er niet intrappen Vaak als er iets ingrijpends staat te gebeuren begint mijn gids tegen me te praten, hij laat het me dan al dagen van te voren weten... Het lijkt dan alsof ik het zelf bedenk... Ik had al dagen van te v
|
|
Overige zaken
|
|
Hi MoonFlowertje.........idd hééél flauw! Ik zag het bij EditieNL en ik kwam niet meer bij van het lachen, zelfs na een paar keer kijken bleef ik erbijna in. Ik kan me zo goed voorstellen voor degeen die denkt te gaan springen, wat voor spanning dat
|
|
Fotolezen
|
|
Dank je wel voor je lieve reactie! Ik hoop werkelijk dat nog iemand jouw foto gaat lezen zodat je ook advies krijgt. Normaal komt dat bij mij ook wel maar jammer genoeg is dit om dit moment wat er komt. Nogmaals, bedankt voor je bericht! Lieve gro
|
|
Spirituele Agenda
|
|
Ik heb een tafel geboekt om Engelen consulten te geven. Dus leuk om jullie daar dan ook tegen te komen.
|
|
|
|
Bedankt voor je antwoord! Momenteel hebben we veel contact. We zien elkaar niet heel vaak i.v.m. drukte en afstand. Als we elkaar zien is het wel gezellig. Ik wacht inderdaad wel af hoe het tussen ons zal verlopen. Ik ben wel bang voor teleurstelling
|
|
Informatie en kennis
|
|
Drumcirkel, klinkt leuk! Dat emotionele had ik een week geleden, misschien nog door de volle maan van laatst? Nu heb ik meer het gevoel dingen beter te kunnen overzien dan eerst. Vooral donderdag 17 mei was een dag vol inzichten Ik ga vanavond m
|
|
Fotolezingen van dieren
|
|
Ik zou graag een foto willen laten lezen, van mijn rottweiler lexi, wie kan me hierbij helpen, dank je alvast
|
|
Overige zaken
|
|
Inderdaad Komt allemaal wel goed !!
|
|
Fotolezen (Uploads)
|
|
Yessssss! Doet me goed dat je het boekje weer hebt gepakt!
|
|
|
|
Origineel bericht van: JustLoveHi Pablo, het gevoel hebben dat "oud zeer" uit een vorig leven komt..........en er in dit leven mee leren dealen...........COMPLEX! Naar mijn idee geeft het dit ook aan hoe krachtig je bent om in dit leven i
|